• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Hm, Roxanne is ook te anti-social]


    Your make-up is terrible

    [Okidokie]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Assassin schreef:
    [Hm, Roxanne is ook te anti-social]


    Ja, jammer. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    John James Dime
    'Ik vind niet dat er een verschil is tussen arme en rijke mensen, het zijn nogsteeds mensen' Zei ze terwijl haar zachte vriendelijke glimlach terugkeerde. Ze had wel gelijk. Er was ook geen verschil alleen hoeveel geld en bezit ze hadden. We waren dezelfde organismes en stammen allemaal af van een aap hoe gek dat ook klonk. 'Ik ben het daar ook helemaal mee eens. We stammen allemaal af van dezelfde voorouders of we het nou willen of niet. We zijn allemaal verbonden met elkaar. Het enige wat het verschil maakt is het bezit dat se hebben.' Zeg ik terwijl ik op me lip beet. Sommige mensen deden namelijk net alsof we ratten waren. Ongedierte en dat haatte ik zo. Alexandra was denk ik de rnige rijke vrouw die dat begreep.

    May Violet Grey
    De zoen was voor een paar seconde perfect. Zijn warme lippen drukte op de mijne en ik wou mijn handen verplaatsen tot hij mij losliet en weg van me stapte. De warmte op mijn lippen verdween als sneeuw voor de zon toen de koude noordenwind eroverheen ging. Hij stapte naar de reling toe. Zijn rug drukte eruit. Waarom ging hij weg? Had ik iets verkeerdgedaan? 'Heb ik soms iets verkeerds gedaan?' Vraag ik onzeker de trilling was duidelijk in mijn stem te horen. Misschien dacht hij dat ik alleen wou spelen? Maar dat was belachelijk mijn hart hiekd van hem. Het begon weer op en neer te gaan als ik hem nu zag. Als een kolibri ging hij.

    [Mijn 3e persoon wilt wel praten met Nina hij heet Harry. Waar is Nina?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [(N) Naud gaat al praten met Nina, moet ik wel weten waar ze is x'd.]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 18:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Everdeen schreef:
    Elisa Rutherford
    "Ja, graag. Ik ben wel benieuwd wat er nog meer te vinden is." Ik knik glimlachend en sta meteen op, ik ontwijk mijn vader zijn blik en trek de jongen mee het pad op. Wanneer we uit het zicht zijn verdwijnt mijn strakke blik en ontspan ik wat.
    "Waar wil je heen?" Ik kijk hem aarzelend aan, niet wetend waar heen te gaan.
    "Zeg jij het maar, er is hier vast van alles te doen." Dit doe ik vooral omdat ik benieuwd ben naar de ideeën die er in de jongen opgaan. Ik ben volkomen geïnteresseerd in zijn leven. Het zal vast en zeker velen malen spannender zijn dan de mijne.


    Gabriël Moody
    Ik glimlach en denk na als ze vind dat ik het moet zeggen. 'Eerst wil ik de zaal zien waar jullie eten" zeg ik. 'De eetzaal" maak ik mezelf duidelijk terwijl ik door loop, af en toe wijk ik opzij voor iemand die langs ons loopt. Ik duw een deur open die ons naar binnen zal leiden dn houd deze even open voor Elisa. Wat ik verder graag zou willen zien weet ik niet eens, maar ik ben er wel benieuwd naar.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    xMirrorMan schreef:
    [(N) Naud gaat al praten met Nina, moet ik wel weten waar ze is x'd.]

    [op het dek van de tweedeklas, maar ik kan haar ook naar derde dek laten komen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisa Rutherford
    "De eetzaal?" Herhaal ik zijn woorden, maar knik dan. "Maar natuurlijk, de eetzaal." zeg ik vriendelijk en loop dan samen met Gabriël daar naar toe. Zo'n gentleman als hij is, opent hij voor me de deur.
    "Dankjewel," zeg ik glimlachend en loop dan een zijpaadje in. Het is er een drukte dat we hier waarschijnlijk niet zullen opvallen.
    "Welkom in de eersteklas eetzaal, meneer Moody." Ik kijk even naar de prachtige afwerkingen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik denk dat dat slimmer is, aangezien derde klassers niet echt welkom zijn op het dek van de tweedeklas]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xMirrorMan schreef:
    [Ik denk dat dat slimmer is, aangezien derde klassers niet echt welkom zijn op het dek van de tweedeklas]


    [Lol, Elisa is ook met Gabriël op het dek van de eerste klasse, terwijl hij derde klasse is, wat maaakt het uit? Hihi]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nina McCean
    Na een tijd op mijn eigen dek te verblijven, besloot ik weer naar het dek van de derdeklas passagier te gaan, waar de stemming er een stuk meer inzat dan hier. Daar aangekomen keek ik even om me heen of ik iemand zag van de crew, maar toen dat niet zo was ging ik op een bankje zitten vanaf waar ik de zee kon zien.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Michael Christian Wayland
    'Heb ik soms iets verkeerds gedaan?' vraagt ze aarzelend. Ik schud langzaam mijn hoofd. Mijn ogen flitsen naar de zee. Rustig worden, Michael. de kus was perfect. Het was zeker niet de eerste keer dat ik zoiets deed, maar deze kus was zo anders. ik voelde me nog warm, ondanks de wind en mijn huid tintelde.
    Dus waarom trok ik me terug? Ik had haar net verteld dat ze haar eigen leven in handen moest nemen, maar dan was er nog het klasse verschil...
    'Nee,' fluister ik, waarna ik haar weer voorzichtig naar me toetrekt. 'Je deed niets verkeerd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [WIEEEE HEEFT NIKS TE DOEN?
    Ich langweile mich]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [William. (cat) durf je eht aan?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.