• Vandaag heb ik -na heel lang zeuren aangezien we al best veel dieren hebben- een hamster gekregen! :3
    Ze is een goudhamster van 3 maanden oud, ze is heel druk en ze heet Pebbles. ^^



    Dus... Wat voor huisdieren hebben jullie? -Om het topic nog een beetje nuttig te houden-

    x


    El Diablo.

    Ik kan nu heel erg hamster-lover achtig gaan doen en eisen dat je me laat zien welke kooi je hebt. En dat ga ik ook doen :'D Dus wat voor kooi heb je? Er zijn namelijk standaard maten die je moet hebben anders is de kooi te klein en dus slecht voor dat beestje.

    En ik wil ook weer een hamsterrrrrr :C Heb er in totaal 13 gehad (waaronder een nestje, maar die hamster was al zwanger toen ik haar kreeg) en ik mis ze.


    -

    Aw, wat lief!
    Ik heb 2 hamsters, maar 1 daar van is onlangs overleden. Het zijn ook echt al oudjes. Maar nu is die andere hamster alleen, echt zo sad.
    Oh, en ik heb nog een hond.

    Twee honden, waarvan één eerder een pony is, en de ander een frikandel op pootjes. Verder niets.


    We need a bigger boat.

    Alleen maar de aller coolste hond :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Elvenking schreef:
    Aw, wat lief!
    Ik heb 2 hamsters, maar 1 daar van is onlangs overleden. Het zijn ook echt al oudjes. Maar nu is die andere hamster alleen, echt zo sad.
    Oh, en ik heb nog een hond.

    Uh had je ze bij elkaar in een kooi dan? :'D Want dat mag helemaal niet..


    -

    Aw, wat is 'ie leuk! (en schattig).
    Ik heb zelf een geelkuif kaketoe - het is net een levend knuffelbeestje, hij houdt echt van knuffelen.
    En verder heb ik waterschildpadjes. Maar die knuffel ik niet.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Genius schreef:
    Ik kan nu heel erg hamster-lover achtig gaan doen en eisen dat je me laat zien welke kooi je hebt. En dat ga ik ook doen :'D Dus wat voor kooi heb je? Er zijn namelijk standaard maten die je moet hebben anders is de kooi te klein en dus slecht voor dat beestje.

    En ik wil ook weer een hamsterrrrrr :C Heb er in totaal 13 gehad (waaronder een nestje, maar die hamster was al zwanger toen ik haar kreeg) en ik mis ze.


    Haha, ik ken de maten niet echt. Mijn zus had vroeger ook een hamster in dezelfde kooi dus ja..
    Het heeft in elk geval drie "etages" en alles past er perfect in ^^


    El Diablo.

    Genius schreef:
    (...)
    Uh had je ze bij elkaar in een kooi dan? :'D Want dat mag helemaal niet..

    Uh ja, ze zaten vanaf het begin toen we ze kochten al allemaal bij elkaar en we hebben ze ook niet uit elkaar gehaald. Ze vochten nooit oid en konden prima samen. Anders hadden we ze direct al wel uit elkaar gehaald.

    Ik heb 1 hondje, een Pomeriaantje met de naam Snowy
    En 2 muisjes met de namen Muis en Teddy.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HAMSTERSSS :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb twee honden, Youp en Jeppe


    Links is Jeppe, rechts is Youp *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    '

    Dit is Max


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Awww. So cute.
    Nope, ik heb momenteel geen huisdier, maar ik had twee katten. Een Garfield-achtige kat en een zwarte kat. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ahw, wat een schatje! Ghihi.

    Mijn zus heeft een ratje, Jazz, en ze is echt superlief! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ahw, wat een schatje! Ghihi.

    Mijn zus heeft een ratje, Jazz, en ze is echt superlief! C:

    [


    Wat een schatje! (cat)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 23:33 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.