• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.

Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

May Violet Grey
    'Als je er de middelen voor heb, waarom niet?' Hij glimlacht en k zie nu pas zijn prachtige groene ogen. 'Er is geen reden om een te leven te lijden waar je niet gelukkig in bent.' Gaat hij verder. Ik knik eventjes langzaam. Hij had helemaal gelijk, maar ik was wel mijn moeders enige kind, maar gezien haat leeftijd kon ze er makkelijk meer maken. Ik plaatste mijn hand op de reling terwijl ik mijn blik over het water en vissen liet glijden. Mijn hand Brande leek wel. Ik keek even naar mijn hand en trok hem weg toen ik zag dat die op die van Michael lagen. 'Sorry... Ik.. ehm.' Zei ik stotterend, maar ik hield mijn mond al. Ik voelde hoe mijn wangen kleurde en door mijn blonde haren keek ik eventjes stiekem naar hem. Gelukki zou hij dat niet zien door mijn haar heen.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Michael Christian Hathaway
    Ze kijkt weer richting de zee en legt haar hand op de mijnen. De mijne is ruwer, die van haar zacht als zijde. Ze lijkt het niet door te hebben en ik zou neit weten hoe ik moet reageren.
    dus kies ik er voor om mijn ogen op de zee te houden, mijn hart bonsend in mijn borstkas.
    'Sorry... Ik.. ehm...' Haar hand trekt ze snel terug zodra ze het door heeft. Haar bleke wangen kleuren rood en haar gezicht verbergt ze snel achter haar blonde haren. Ik geef een snelle glimlach, mijn ogen dwalen weer naar de golven. Ik kon haar hand nog voelen, de huid op de rug van mijn hand leek te tinelen van de aanraking.
    'Geef probleem,' antwoord ik zachtjes. Het was een beetje ongemakkelijk, maar het was een ongelukje. toch moest ik de neiging onderdrukken haar hand weer vast te nemen.
    Ik draaide me om en ging behendig op de reling zitten. Bang om in eht water te vallen was ik niet, ook al kon ik niet zwemmen. Er was geen betere manier om het te leren, toch?
    'Jammer dat de zee zo rustig is vandaag,' zeg ik, als verandering van onderwerp.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

May Violet Grey
    Ik voelde zijn warme, maar ruwe handen nog onder mijn vingers. Ze leken nog na te tintelen van de aanraking. Zijn snelle glimlach maakte me een beetje week, maar waarom? Mijn moeder zou me vermoorden. Waarom viel ik voor deze Charmante jongen? Waarom werd ik rood. Dat werd ik namelijk bijna nooit tot nu. Ik voelde me net een aardbei. 'Geef probleem,' antwoorde hij zachtjes. Hij ging op de reling zitten wat me deed rillen. Wat als hij zou vallen. Nee May andere gedachtes. 'Jammer dat de zee zo rustig is vandaag,' zegt hij als verandering van onderwerp, maar dat wou ik niet. 'Ja dat is inderdaad jammer. Al mogen we blij zijn dat er geen storm is en er nie een te harde wind staat.' Ga ik mee in zijn onderwerp. Als zelf ik een harde klap (een grote sterke golf) tegen de boot aanvoel en ik Michael voor mijn ogen een beetje zie wegglijden gebruik ik mijn instinct. Verstand op 0 Blik op oneindig. Ik grijp zijn hand en trek hem van de rand. Maar toen hij voor me stond gewoon op 2 benen hoorde ik hem los te laten. Maar ik leek wel verlamt. Zijn warme ruwe handen op mijn koude zijdezachte handen. En dat hield ik zo. Alles wat ik kon doen was naar zijn ogen kijken.

Michael Christian Wayland
    'Ja dat is inderdaad jammer. Al mogen we blij zijn dat er geen storm is en er nie een te harde wind staat,' zei ze. ik wilde haar ent tegenspreken, zeggen hoe ik verlangde naar stormen, harde winden en hoge golven, toen juist dat gebeurde. Een te sterke golf sloeg tegen de neus van de boot, waardoor de reling wiebelde. May's handen schoten naar voren en trokken me het dek weer op. Het gebeurde in minder dan een seconde.
    ik stond recht voor haar. Ze was iets kleiner dan mij, maar ik kon haar nog makkelijk in de ogen kijken.
    'Dank u,' zei ik, maar eht kwam er maar ademloos uit. Snel gaf ik haar een glimlach en kneep lichtjes in haar hand. Heel anders dan anderen, dat was zeker.
    Onze handen haalde ik even omhoog, op ooghoogte, zodat ik de rug van haar bleke hand kun kussen. 'Ik denk dat u net mijn leven heeft gered,' grap ik.

[*O*]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

May Violet Grey
    Hij was ongeveer een kop groter dan mij, maar ik had nu gelukkig geen hakken aan. Toen zijn handen in de mijne knepen voelde ik mijn mondhoeken omhoog kruipen en weer blosjes in mijn wangen vormen. Ik bloosde vandag erg veel. Hij haalde onze handen omhoog en haalde mijn hand naar zijn lippen waar hij een zacht kusje op gaf. De afdruk Brande in mijn huid. 'Ik denk dat u net mijn leven heeft gered,' Grapte hij. Dat klopte. Ik had zijn leve. Gered anders was hij in de reling getuimeld. 'Ik ben ook blij dat ik dat gedaan hem.' Zeg ik net zo ademloos als hij Dank u zei. Ik voel hoe ik langzaam naar voren buig en op mijn tenen ga staan. Ik stop pas met bewegen als zijn lippen op de mijne geplaatst worden. Mijn ogen spuit ik langzaam en ik voel een genot. Niet sexistisch maar een fijn gevoel in mijn onderbuik. Het voelde vertrouwd. Het voelde echt fijn.

[Ik word altijd zo vrolijk als 1 van mijn personages verliefd worden :) zo cuts]

[Hahaha spuit! Je bedoelt Sluit, I guess :"D
    En ik heb niks te doennnn]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Elizabeth Violetta

Alles wat John tot nu toe had gezecht was de waarheid geweest, ik had nooit iets tegen mijn moeder gedaan, alles gewoon laten gebeuren en nu had ik alleen mezelf daarmee. 'Ik vind niet dat er een verschil is tussen arme en rijke mensen, het zijn nogsteeds mensen' Zij ik terwijl mijn glimlach terugkeerde.

Don't be like the rest of them, darling

[- Nvm..]

[ bericht aangepast op 18 april 2012 - 18:01 ]

Don't be like the rest of them, darling

Everdeen schreef:
    (...)

Elisa Rutherford
    "Ja, graag. Ik ben wel benieuwd wat er nog meer te vinden is." Ik knik glimlachend en sta meteen op, ik ontwijk mijn vader zijn blik en trek de jongen mee het pad op. Wanneer we uit het zicht zijn verdwijnt mijn strakke blik en ontspan ik wat.
    "Waar wil je heen?" Ik kijk hem aarzelend aan, niet wetend waar heen te gaan.
    "Zeg jij het maar, er is hier vast van alles te doen." Dit doe ik vooral omdat ik benieuwd ben naar de ideeën die er in de jongen opgaan. Ik ben volkomen geïnteresseerd in zijn leven. Het zal vast en zeker velen malen spannender zijn dan de mijne.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

[Wie bied zich aan om met Nina te praten?]

Keep your head up, keep your heart strong

Michael Christian Wayland
    'Ik ben ook blij dat ik dat gedaan heb.' Ze klinkt ademloos en leunt naar voren, staat op haar tenen. Zodra ze binnen bereik is, volg ik mijn instinct en druk ik een zachte kus op haar roze lippen.
    Het smaakt zoet, haar lippen zijn zacht en teder en eht neemt mijn adem weg. Pas na een paar seconden breek ik het, laa ik haar los en stap achteruit, met mijn rug tegen de reling.

[Anyone wanna talk to anti-social William?]

[Naud kan wel :'d]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

xMirrorMan schreef:
    [Naud kan wel :'d]

[haha, tegen wie kan naud wel praten? tegen nina of wiliam?]

Keep your head up, keep your heart strong

[Beide x'D]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[Talk to Nina first, William is toch anti-social als wat. It will take a lot for him to open up.]