• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nina McCean
    Nadat ik naast hem was gaan zitten en het eten tussen ons in had gelegd, zodat hij als ik ervan kon eten, keek ik naar de mensen op het dek. Deze mensen leken zo veel vrolijker, zoveel gelukkiger dan de mensen op mijn eige dek en dat terwijl ze helemaal geen geld hadden. Daar zouden die rijke mensen van het eerste dek echt eens een voorbeeld aan moeten nemen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jhonathan Eduward Jhonson

    Glimlachend kijk ik naar het meisje dat bij de reling zich aan haar vader vasthoud en naar het water kijkt, ik zie hoe het meisje zich omdraait en naar het eten tussen ons in kijkt, ik gebaar dat ze hierheen kan komen en ze loop op een drafje naar me toe terwijl ik haar op mijn knie til, 'Honger?' Vraag ik glimlachend aan het meisje en zie dat ze heftig knikt, ik geef haar wat van het vader en ze springt vrijwel direct terug naar haar vader en deelt het eten met haar broertje, naar zoiets kon ik wel uren staren, mischien zelfs tekenen als ik mijn tekenspullen niet vergeten had meetenemen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik ga even douchen.. Kom zo terug ^^ Me likes this Rpg}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina McCean
    Glimlachend keek ik toe hoe lief Jhonathan tegen het meisje deed en hoe het meisje vervolgens naar haar broertje toe liep om met hem het eten te delen. Dit was echt onwijs lief maar ook iets wat alleen hier gebeurde. De rijkere kinderen hadden namelijk allemaal geleerd nooit iets van een vreemde aan te nemen. Dit zorgde er echt voor dat ik wist waarom ik niet meer bij mijn ouders in amerika woonde, ik haatte de manier waarop hun leefde. Het enige wat voor hun belangrijk was, was de rang die ze hadden en de mensen die ze kenden. Iets waar ik echt misselijk van werd.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ghehe, wachten duurt toch zo lang soms :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Joseph Hamilton
    "Inderdaad," antwoordde ze glimlachend.
    "Dus je werkt omdat je geld nodig hebt. Waarvoor heb je dat dan nodig?" vroeg ik.
    Ik had mijn voeten inmiddels van de tafel afgehaald. Ik kwam nogal ongeinteresseerd over. Ik dacht aan de grote kluis bij de bank, waar bergen geld in lagen.


    Me so good.

    Everdeen schreef:
    Adele Calder
    Wanneer de twee zich aan elkaar voorstellen kijk ik eventjes naar de tafels achter Anaïs.
    "Zullen we gaan eten?" vraag ik dan. Het ruikt er overheerlijk, dus meteen begint de honger op te komen. "Het ruikt echt overheerlijk namelijk." geef ik toe en wrijf in mijn handen om ze op te warmen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maria McArthur
    Weer keek ik hem even verbaasd aan. Dat hij wist wat ik zei betekende al in ieder geval iets voor iemand zoals hem. Maar of ik hem nou de hele waarheid moest vertellen wist ik nog steeds niet. 'Gewoon...' zei ik daarom 'Om te reizen, de wereld te kunnen zien' Dat was geen leugen, ik wou echt de wereld zien maar ondertussen wou ik er ook voor zorgen dat het geld dat ik verdiende voor een groot gedeelte naar mijn familie zou gaan. Ik wou namelijk dat mijn zusjes en broertjes een betere jeugd konden hebben dan ik had gehad.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Diabelli schreef:
    Gabriël Moody
    "Ik ben geboren in Canterbury, maar woon nu in Londen vanwege het werk van mijn vader." Ik knik, 'natuurlijk, dat had ik kunnen horen" glimlach ik, 'Londen, prachtige stad" zeg ik dan en volg haar bewegingen met mijn ogen.
    "Wil jij ook nog, Gabriël?" Ik knik overtuigend, 'graag" zeg ik, nog een glas kon er altijd wel bij in. Maar daarna was het denk ik weer genoeg voor mij, ik zou het niet moeten overdrijven. 'Dankjewel" zeg ik als ze me een nieuw glas champagne geeft.


    Elisa Rutherford
    "Natuurlijk, dat had ik kunnen horen." Ik glimlach even. "Londen, prachtige stad." Ik denk even na over deze woorden. In de buurt waar ik woonde was het zeker mooi.
    "Dat ligt eraan waar u verblijft, ik bedoel, waar je verblijft. In sommige buurten komen er wel eens steekpartijen voor, veel inbraak, niet een plek waar ik me zou willen bevinden." Ik leg mijn handen op de rok van mijn jurk neer. Ik nip wat van mijn champagne en kijk even naar Gabriël die zojuist het glas van mij heeft overgenomen.
    "Ben je al eens in New York geweest?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Joseph Hamilton
    "De wereld zien," herhaalde ik."En wat wil je nog meer?"
    Ik wist dat ze me niet alles vertelde. Ik had al veel van de wereld gezien. Dit was niet mijn eerste bootreis. Ik was ook al eens naar Amerika geweest. Ik kon me mijn eerste bootreis nog herinneren. Het was een luxe cruiseschip, maar het was lang niet zo grandioos als Titanic. Titanic overtrof echt álles. Net als mijn vader was ik dol op reizen. Ik was best trots erop dat mijn vader een van de makers was.

    [Even wat gelul, anders zijn mijn posts zo kort..]


    Me so good.

    Jhonathan Eduward Jhonson

    Glimlachend wende ik me weer tot Nina en pakte een broodje tussen ons weg, 'Lief he?' Zij ik glimlachend terwijl ik een hap uit het broodje nam, zoiets zag je niet veel bij rijke mensen, die zouden niks aan mogen nemen van een vreemde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina McCean
    'Inderdaad' zei ik glimlachend. 'Echt lief, die kleine kinderen hier' Ook ik besloot een broodje te nemen, omdat ik namelijk niet echt weet wat ik moet zeggen. Ik had namelijk ook niet echt zin om te praten, niet nu ik ook naar al deze leuke, lieve kinderen en de oceaan kon kijken.

    Maria McArthur
    'Waarom wil je dat allemaal weten?' vraag ik. Wat moest ik hem vertellen? Dat ik inderdaad uit een arm gezin kwam, inderdaad helemaal geen geld had, inderdaad als gespuis door zijn soort mensen gezien werd. Maar waarom, wat schoot ik daar mee op? Het zou ervoor zorgen dat hij geen woord meer tegen mij zou spreken, maar niet dat er iets gebeurde waar ik iets mee opschoot.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Joseph Hamilton
    "Waarom wil je dat allemaal weten," vroeg ze.
    Ik had zo'n vermoeden dat ze niet uit een rijk gezin kwam. Ja, ik had vooroordelen over arme mensen, maar zij was tenminste iemand die tegen me praatte.
    "Ik ben geinteresseerd in mijn mede-crewlid," zei ik met een grote grijns.


    Me so good.

    Gabriël Moody
    "Dat ligt eraan waar u verblijft, ik bedoel, waar je verblijft. In sommige buurten komen er wel eens steekpartijen voor, veel inbraak, niet een plek waar ik me zou willen bevinden." Ik zucht even en knik, 'maar dat is bij de meeste steden wel zo" geef ik toe, ik neem een flinke slok van de champagne. "Ben je al eens in New York geweest?" Ik schud mijn hoofd, 'ik ben best wel op wat plekken in Engeland geweest, maar nog nooit erbuiten. Dus dit is zo ongeveer mijn eerste, officiële reis" zeg ik. 'En jij?"


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    @Everdeen, ik had het wel gezien hoor :Y)
    Dit keer wacht ik even op Citizen voor ik verder schrijf.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.