• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Michael Christian Wayland
    'Waarom ga jij naar Amerika, want ik gok dat je nu gewoon op de Titanic zit om in Amerika je dromen met geld waar te maken.'
    Grijnzend schud ik mijn hoofd. dit schip kon naar de noordpool varen voor mijn part.
    'Amerika kan me weinig schelen,' antwoord ik eerlijk. Ik spring weer half op de reling en hou me stevig vast.
    'Ik ben hier voor de zee, de golven en de reis.' ik bekijk haar nog eens.
    'en jij?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gabriël Moody
    Ook ik merkte de afkeurende blikken naar mijn richting, ik besloot er niet op te reageren. Ik was ook natuurlijk op 'hun terrein' en ze hadden het recht verontwaardigd te zijn. "New York is prachtig. Het is echt een stad waar de lichten nooit uitgaan en je kan er prachtige jurken kopen, oh en het heeft ook hele leuke cafeetjes." Ik glimlach naar Elisa, 'ja wauw, jurken, ik kan niet wachten ze aan te passen." Ik grijns om mijn eigen, stomme grap en trek dan weer een serieus gezicht. 'Hm, nou, ik zal je maar moeten geloven op je woord" zeg ik dan, ik was erg benieuwd naar de stad New York.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nina McCean
    Een kleine lach kon ik niet onderdrukken toen het meisje zei dat ze niet opgetild wou worden maar mijn hand vast wou houden, hoewel ze het ook goed vond als hij haar andere hand vast hield "als hij dat zo graag wou". Gelijk nu ze hielp had gekregen was ze een stuk brutaler geworden, iets wat ik echt leuk vond aan de kinderen hier. De kinderen die niet vanaf het moment dat ze konden praten werden opgevoed om met twee woorden te praten en altijd u te zeggen


    Keep your head up, keep your heart strong

    John James Dime
    'Hmm, ik heb het niet zoveel met traditie's vooral niet als ik daarmee gedwongen meer dan een paar uur bij mijn moeder moet doorbrengen'. Zei ze glimlachend. Ikzelf grinnikte eventjes. Ikzelf zou het vloeibare goud wel is aan mijn lippen proeven, maar ik wist dat dat nooit zou gaan lukken. Ik had geen geld al zou ik wel 2e klas kunnen veroorloven, maar dan zou ik niets anders kunnen kopen want ik kon me maarcweinig veroorloven. 'Dat begrijp ik wel, maar geloof me. Heel veel mensen uit deze klas zouden alles doen om in jou schoenen te staan en vrij te zijn om alles te kunnen.' Zeiik blozend. Ik wist dat ze niet alles kon. Een nadeel van rijk zijn was dat je uitgehuwdlijkwpd werd en verloofd. Geen echte liefde wat best wel stom was.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    William David Lynch
    'Ik ben Bethany Davis. En U?' vraagt ze, waardoor ze mijn aandacht weer trekt.
    'William,' antwoord ik. Ik neem een slok van het water, haal een hand door mijn haar.
    'William Lynch. hopelijk hoor je er nog veel van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexandra Violetta

    'Hmm.. Daar denk je vast anders over als U het een keer zou kunnen proberen, ik zou graag met U ruilen' Zeg ik terwijl ik een hand door mijn haar haalde, ik werd misselijk van al die kakkers die dachten dat iemand zoals hij minder was als hun en ik vond het al gelemaal gestoord dat mijn moeder zonodig mijn leven moest bepalen.


    Jhonathan Eduward Jhonson

    Ik keek grijnzend naar het meisje en besloot achter hun aan te lopen, toen we bij de kamer aankwamen ging ik op mijn hurken bij het meisje zitten en overhandigde haar de twee broodjes, ze zou ze vast wel verdelen, zo waren zulke kinderen nou eenmaal, of ze hielt ze bij zich, het maakte me weinig uit.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 21:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Diabelli schreef:
    Gabriël Moody
    Ook ik merkte de afkeurende blikken naar mijn richting, ik besloot er niet op te reageren. Ik was ook natuurlijk op 'hun terrein' en ze hadden het recht verontwaardigd te zijn. "New York is prachtig. Het is echt een stad waar de lichten nooit uitgaan en je kan er prachtige jurken kopen, oh en het heeft ook hele leuke cafeetjes." Ik glimlach naar Elisa, 'ja wauw, jurken, ik kan niet wachten ze aan te passen." Ik grijns om mijn eigen, stomme grap en trek dan weer een serieus gezicht. 'Hm, nou, ik zal je maar moeten geloven op je woord" zeg ik dan, ik was erg benieuwd naar de stad New York.


    Elisa Rutherford
    "Ja wauw, jurken, ik kan niet wachten ze aan te passen." Ik kijk hem serieus aan, maar begin dan te lachen. Ik houd mijn hand voor mijn lippen en wanneer ik uitgelachen ben kijk ik hem weer aan.
    "Hm, nou, ik zal je maar moeten geloven op je woord." Ik knik enthousiast, misschien iets te overdreven. Ik kon nou eenmaal niet goed tegen drank, dat wist ik zelf ook wel, daarom dat mijn ouders me er maar al te graag bij weg hielden.
    "Maar natuurlijk meneer Moody, zie ik eruit als een dame die zou liegen?" Ik glimlach even en tik hem dan op zijn neus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    May Violet Grey
    'Amerika kan me weinig schelen,' antwoord hij eerlijk. Hij springt weer half op de reling en hou zich nog net snel genoegstevig vast. 'Ik ben hier voor de zee, de golven en de reis.' Hij bekijk me nog eens. Wat me doet blozen. 'En jij?' ik twijfelde even, maar wist het al. 'jij begrijpt het. We gaan de poolkappen zien waar over gesproken word, maar niet veel mensen hebben het gezien. De zoutige lucht en water tegen het prachtige schip. Ik vind zelf ook de reis het mooist, omdat als ik in Amerika aankom ik niet meer vrij zou kunnen zijn, want ik word daar verloffd aan een rijke man genaamd James Patrick Locket.' Mijn laatste zinnen zeg ik een beetje bedroefd. Ik wou vrij zijn en mijn eigen leven leiden niet aan een man vastgekoppeld worden die ik niet kende enwaar ik niet van hield.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Bethany Davis.

    "William. William Lynch. hopelijk hoor je er nog veel van."
    Lachend kijk ik hem aan terwijl ik gele drankglazen van de bar schoonmaak.
    "Ik hoop het ook voor je," grinnik ik en ik ruim de glazen op. Mijn eigen glas spoel ik ook om.
    "Moet jij niet iemand uitzwaaien?" vraag ik aan hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Joseph Hamilton
    "Daar heb je deels gelijk in. Maar ik ben en blijf ook maar een mens. Ik mag jou wel, ik wil je beter leren kennen."
    Was het zo erg om gewoon geinteresseert te zijn?
    "Ik wil je voorstellen aan mijn vader," zei ik plots.
    Het was eruit voordat ik er erg in had. Misschien dat mijn vader ervoor kon zorgen dat ze loonverhoging kreeg.


    Me so good.

    {Ik moet gaan.. Mischien laat in de avond nog.. anders tot morgen ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Gabriël Moody
    Ik glimlach, licht triomfantelijk omdat ik haar aan het lachen kreeg. "Maar natuurlijk meneer Moody, zie ik eruit als een dame die zou liegen?" Ik trek een wenkbrauw op en aandachtig kijk ik Elisa aan, 'Nou, nu je het zegt.." prevel ik. Ik knipper met mijn ogen, verbluft door haar schoonheid was ik even stil gevallen, maar ik herpak mezelf weer vlug. 'Je ziet er inderdaad niet uit als iemand die zou liegen" zeg ik en glimlach opgewekt.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Michael Christian Wayland
    'Jij begrijpt het. We gaan de poolkappen zien waar over gesproken word, maar niet veel mensen hebben het gezien. De zoutige lucht en water tegen het prachtige schip. Ik vind zelf ook de reis het mooist, omdat als ik in Amerika aankom ik niet meer vrij zou kunnen zijn, want ik word daar verloffd aan een rijke man genaamd James Patrick Locket.'
    Ze kijkt bedroeft bij de laatste zinnen, waardoor de grijns van mijn gezicht glijd. Behendig spring ik van de reling, zodat ik naast haar sta. Ze was duidelijk eerste klas, anders zou ze neit utigehuwelijkt worden aan iemand met zo'n chique naam.
    'Je lijkt er niet blij mee.' Ik kwam uit een klein dorp, had alleen via vage verhalen van een uithuwelijking gehoord.
    Het was eigenlijk niet eens mijn plaats om tegen haar te spreken. Ik was crew, maar weg lopen was ze onbeleefd. Plus, ze leek het niet erg te vinden. Toch vroeg ik niet door, dat was over de grens.

    William David Lynch
    'Ik hoop het voor je. Moet jij niet iemand utizwaaien?' grinnikt ze. Ik haal mijn schouders op.
    'Nee.' Ze houd zich braafjes bezig met haar baantje terwijl ze praat en vragen stelt. 'Ik heb geen familie.'
    Leugen, natuurlijk. Nou, halve leugen, eigenlijk. Mijn familie had ik achter gelaten. Ze bestonden niet meer voor mij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bethany Davis.

    "Nee. Ik heb geen familie."
    Ik dompel een glas onder in het kuipje water.
    "Hmm," zeg ik zachtjes.
    "Klinkt bekend."
    Met een schone theedoek maak ik het glas zo schoon dat het begint te glimmen in de zonnestralen.
    "Waar kom eigenlijk vandaan? Gewoon uit Engeland toch?"
    Het accent was wel hoorbaar. Niet te erg maar wel aanwezig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Elisa Rutherford
    "Je ziet er inderdaad niet uit als iemand die zou liegen." Ik maak een kleine buiging vanuit het bankje.
    "Dat is me dan ook niet aangeleerd. Een echte dame moet altijd zo dicht mogelijk bij de waarheid blijven." Ik wrijf even over mijn buik en trek een pijnlijk gezicht. Ik had graag iets anders aan gehad, iets meer comfortabel.
    "Korsetten zijn een hel," geef ik toe en haal even diep adem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.