• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nicholas Naud Milton.

    "Straatmuzikant hm..." zegt ze. "Lijkt me best moeilijk." vervolgt ze. "Ach, je moet het er maar voor over hebben. Ik wil plezier maken en dat kan als ik muziek speel. Tegelijkertijd verdien ik ook nog eens geld" Zeg ik en glimlach even. "En dat kan niet in zo'n duf kantoor hokje" Zeg ik. Niet dat ik een diploma heb en ooit in een kantoor hokje terecht kan komen, maar dat maakt niet uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Roxanne Lémieux

    Ik luister aandachtig naar zijn uitleg en ben het meteen met hem eens. Een van de redenen waarom ik niet graag normaal wil leven. "Wie wilt er nou zoiets saais doen?" vraag ik met gedempte stem. Iedereen luisterd altijd mee, nu zal het wel niet veel anders zijn. Genoeg oren op dit schip die het ergens niet waarderen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 20:36 ]


    Your make-up is terrible

    {Moet even eten.. Kom zo terug ^^}

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina McCean
    'Ik was van plan even naar mijn kamer te gaan om te gaan eten. Maar ik kan ook gewoon naar het dek gaan om daar te eten?' Als ik naar mijn kamer toe zou gaan, zou hij namelijk niet mee kunnen en op het dek hier was hij al vaak genoeg geweesd, dus daar zou hij vast niet meer weggestuurd worden als hij samen met mij was.

    Maria McArthur
    'Zozo, stoer hoor' zei ik sarcastisch. Ik begon me steeds meer aan zijn arrogante gedrag te irriteren, net alsof hij zoveel beter dan alle anderen was omdat hij toevallig een beetje geld had.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Joseph Hamilton
    Ik merkte het sarcasme in haar stem en ook dat ze geirriteerd aan het worden was. Normaal waren mensen allang weggelopen van me, maar zij was met me blijven praten. Ik besloot om me iets aardiger open te stellen.
    "Waarom zit jij hier op Titanic?"


    Me so good.

    Maria McArthur
    Verbaasd keek ik hem aan toen hij ineens overging op een heel ander onderwerp, niet wetend of hij er echt in geïnteresseerd was wat ik zou antwoordden. Waarschijnlijk zou hij mij gaan zien als "tuig" als ik hem de waarheid zou gaan vertellen, maar liegen was iets wat ik nooit deed. 'Ik heb geld nodig en vond het wel leuk om op een schip als de titanic te werken' antwoordde ik. De halve waarheid, maar voor nu genoeg. Hij hoefde namelijk niet te weten dat mijn familie arm was en ik geld binnen moest brengen zodat mijn moeder het gezin zou kunnen onderhouden. Ook vroeg ik niet waarom hij hier zat. Dit was me namelijk al duidelijk geworden, hij had gevochten en moest als straf hier komen werken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Joseph Hamilton
    Ik fronste mijn wenkbrauwen. Ik was wel degelijk geinteresseerd. Ze had geld nodig, daarom werkte ze op Titanic. Ergens voelde ik me nu een arrogante klootzak. Hoe hebzuchtig ik deed over geld en hoe ontevreden ik was. Heel even had ik medelijden en haatte ik mezelf, maar toen realiseerde ik me dat God nou eenmaal mensen had gecreeerd die het goed mochten hebben en mensen die arm moesten wezen. That's life. Ik wist dat ze me waarschijnlijk maar de helft van het verhaal vertelde, zoiets kon ik aanvoelen.
    "Ik moet toegeven, Titanic is wel een mooi schip."
    Wow, dat was het eerste complimentje wat ik zei tijdens mijn verblijf hier.


    Me so good.

    [Wie wilt Catherine tegenkomen? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maria McArthur
    'Inderdaad' antwoordde ik glimlachend. Hij kon dus wél complimentjes geven, in ieder geval... over dingen die zijn vader gemaakt had, niet over mensen. Maar het was in ieder geval een begin, wie weet wat er nog meer zou kunnen komen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Het maakt mij niks uit' Zeg ik glimlachend, alhoewel ik best wel honger had, dat werd dus hopen dat er niet toevallig één van de crew leden op het dek was, en vooral die van zonet niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina McCean
    'Of we gaan gewoon naar jouw dek toe?' vervolgde ik. Ik was er namelijk van verzekerd dat ik veel minder snel daar weggestuurd zou worden dan hij hier. Ik kon natuurlijk altijd vol houden dat ik daar hoorde en ze bedanken dat ze me er uit vonden zien als iemand van de tweede klasse, maar dat dit echt niet waar was. Ja, ook ik kon namelijk liegen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Kan ook' zeg ik grijnzend 'Volgt U mij' Zij ik grijnzend terwijl ik een handgebaar maakte naar de aangrenzende deur, ik kende de meeste deuren nu van het schip wel, wat vooral handig is als je achterna word gezeten door een boos crew lid.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina McCean
    Glimlachend liep ik achter Jhonathan aan naar zijn dek. Handig, iemand die de weg op het schip na een half uurtje al kende. Dan zou hij waarschijnlijk na een paar dagen ook alle plekken die voor de meeste mensen geheim waren kennen, iets wat nog wel leuk zou kunnen worden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gabriël Moody
    "Ik ben geboren in Canterbury, maar woon nu in Londen vanwege het werk van mijn vader." Ik knik, 'natuurlijk, dat had ik kunnen horen" glimlach ik, 'Londen, prachtige stad" zeg ik dan en volg haar bewegingen met mijn ogen.
    "Wil jij ook nog, Gabriël?" Ik knik overtuigend, 'graag" zeg ik, nog een glas kon er altijd wel bij in. Maar daarna was het denk ik weer genoeg voor mij, ik zou het niet moeten overdrijven. 'Dankjewel" zeg ik als ze me een nieuw glas champagne geeft.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 19:08 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jhonathan Eduward Jhonson

    Al snel plofte ik neer op één van de bankjes op het dek die vrij waren, natuurlijk waren hier een hoop mensen, ouders en kinderen die de zee en het water wouden bewonderen, en ik bleef ik kijken naar een paar kinderen.


    Don't be like the rest of them, darling