• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Michael Christian Wayland
    'Lukt het? Ik ben Bethany of Beth,' hoor ik boven me. Een vrouwelijke stem, klein lachje.
    'Ja hoor!' Ah, een uniform. snel pak ik het, waarna ik weer recht ga staan, mijn hand uitsteek.
    'Michael Christian Wayland, leuk je te ontoeten Beth.' Ze was ookd eel van de crew zo te zien. Ik kon niet wachten om te beginnen. Met een kleine grijn s schoot ik het bovenste deel van het unfirm aan. Het paste goed, een beetje aan de strakke kant, maar het ging er mee door.
    'Sorry, ik benvolgens mij een ebetje laat,' ga ik verder met een lach. 'Is er hier dichtbij ergens waar ik me snel fatsoenlijk kan omkleden?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [May wit wel Elisa tegenkomen waar is ze?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Catherine Melrose Roux

    Ik keek haar medelevend aan. ''Ik hoop dat ze een áárdige, respectvolle man voor je vinden'' zei ik uiteindelijk. Dat was dus precies het tegenovergestelde van Charles, die alleen maar aan zichzelf dacht en dingen deed wanneer het hém uitkwam, en nooit naar mijn mening vroeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Gabriël kan Elisa ook tegenkomen, hij is derde klas ^^]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Diabelli zegt:

    [Gabriël kan Elisa ook tegenkomen, hij is derde klas ^^]


    [Haha, is goed. Dan laat ik Elisa wel naar het dek lopen voor de derdeklas voor beter uitzicht en botst ze tegen hem op of zo? Elisa is trouwens eerste klas, weet niet of ik dat al gezegd heb.]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 16:47 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bethany Davis

    "Ja hoor! Michael Christian Wayland, leuk je te ontoeten Beth."
    Lachend neem ik zijn hand aan.
    "Inderdaad," lach ik.
    Het dienblad wankelt op mijn hand. Snel laat ik Michael's hand los en breng het blad in evenwicht.
    "Sorry, ik ben volgens mij een beetje laat. Is er hier dichtbij ergens waar ik me snel fatsoenlijk kan omkleden?"
    "Hier achter," lach ik en ik wijs naar de deur achter de bar.
    "Daar is een keuken maar er is nu nog niemand. Daar kan je wel snel opkleden."
    Ik lach kleintjes.
    "Ik ga weer door, ze worden ongeduldig," lach ik en ik draai me weer om naar de chique gasten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik moet even de hond uitlaten en eten en zo, dus ben over anderhalf uurtje denk ik wel terug]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jhonathan Eduward Jhonson

    Ik moest bijna lachen om het gedrag van het meisje maar hielt me in, ze was duidelijk aan het overwegen of ik wel te vertouwen was, en trok haar hand naardat ze mijn hand geschud had ook al gauw terug 'Ik ben wel te vertrouwen hoor' Zij ik toen grijnzend.


    Alexandra Violetta

    'Ik denk het niet, voor mijn moeder gaat het alleen om het geld, als ik zou mogen kiezen zou het net zo goed een arme man kunnen zijn' zij ik toen zuchtend, mijn moeder had al bijna mijn hele leven bepaalt, ze had gekozen met wie ik om moest gaan en nu moest ze ook nog bepalen met wie ik zou gaan trouwen?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Even eten, zo weer terug]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Roxanne Lémieux

    "Ik ben wel te vertrouwen hoor." Hij grijnst erbij. Ik haal alleen mijn schouders op, je weet namelijk maar nooit. "Dan zou ik wel snel hier komen zitten, uit het zicht." sis ik in mijn gebrekkige Engels met een zwaar Frans accent naar hem toe. Ik wil niet dat er straks iemand van het personeel moet komen, ik weet hoe hardhandig ze met ons om kunnen gaan.


    Your make-up is terrible

    [Wie wilt May tegen komen? Maakt niet uit welke Klas :)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Catherine Melrose Roux

    Ik zuchtte. ''Ik ken het'' mompelde ik. Charles was altijd al rijk geweest, iets wat mijn moeder het belangrijkst vond. Ze dacht er niet aan of het een goede man voor mij was, nee, ze dacht alleen maar aan zichzelf. ''Catherine!'' hoorde ik Charles roepen, en onbewust kromp ik in elkaar. ''Ik- Ik kom zo!'' riep ik nog terug, en keek Alexandra verontschuldigend aan. ''Maar wat brengt jou naar Amerika?'' vroeg ik haar toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maria McArthur
    Na even over het dek gelopen te hebben besloot ik terug naar mijn kamer te lopen, om vervolgens mijn uniform aan te trekken en naar de keuken te lopen. 'Hebben jullie nog hulp nodig?' vraag ik aan de jongen en het meisje dat hier ook aanwezig zijn. {Michael en Bethany)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jhonathan Eduward Jhonson

    Ik ging grijnsend naast haar zitten, het was inderdaad een slim idee om uit het zich te blijven omdat ze ons anders terug kunnen sturen of van boord kunnen gooien, ookal zag ik dat hun nog niet zo snel doen. 'Waar kom jij vandaan?' Vraag ik haar, want haar franse accent was me opgevallen.

    Alexandra Violetta


    Ik hoorde haar verloofde enigsins boos scheeuwen en hoopte dat de jongen die mijn moeder zou kiezen minder erg was, terwijl ze vroeg waarom ik naar Amerika ging 'Volgens mij woont er familie van mijn moeders kant, of ze sleept me voor de zoveelste keer naar een stel mannen toe, als ze die al niet kan vinden op dit schip' Zeg ik terwijl mijn glimlach wegtrekt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine Melrose Roux

    Ik keek haar begrijpend aan. Net toen ik mijn mond opentrok om iets te zeggen, hoorde ik voetstappen. Ik kneep mijn ogen automatisch dicht. ''Catherine!'' klonk er weer. ''Ik eh-'' ik zuchtte toen ik over mijn eigen woorden struikelde. ''Ik moet even uitpakken, zie ik je zo op het dek?'' vroeg ik haastig aan Alexandra, terwijl ik voelde hoe Charles ruw mijn arm vastpakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''