• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.

Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Lol, Is Dorian echt de enige man in de eersteklasse? En hij is dan nog zo'n arrogante zak ook :W

Anaïs Degrez

Eindelijk mochten we het schip op. "Kamer 32 juffrouw Degrez." Ik knikte en begon me een weg te banen over het tussendek terwijl ik me afvroeg of ik bij de reling zou gaan staan om te wuiven. uiteindelijk besloot ik het niet te doen, er was niemand om naar te wuiven dus leek het me ook de moeite niet. Onbewust probeerde ik een toekomstige echtgenoot te ontdekken op het dek boven me, iets wat praktisch onmogelijk was waardoor ik lichtelijk teleurgesteld de deur met het nummer 32 opende. Het was niet groot, niet héél luxueus maar het kon er best mee door besloot ik. Dan pas ik merkte ik het tweede bed op. Een kamergenote, dat viel te verwachten maar ik wist nog niet of ik het fijn vond.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Roxanne Lémieux

Als ik goed zit, zie ik plotseling een jongen. Hij ziet er niet echt uit alsof hij op dit dek thuishoor dus ik frons mijn wenkbrauwen en hou mijn hoofd schuin als ik hem vragend aankijk. Is hij me hier heen gevolgd?

Your make-up is terrible

Michael Wayland
    Behendig schoot ik eht restaurant in, de eerste klassers vermijdend. Op de achetrgrond blijven was makkelijk. ik liep naar de bar, zocht naar een medewerker. Ik had me beter meoten voorberiden, maar het was nu eenmaal neit anders.
    De fooi van het meisje stak ik in mijn zak en ondertussen keek ik rond. Chique boel. Verschillende dranken stonden achter de bar utigestelt, duur en oud. ik haalde mijn schouders op en begon zelf maar een uniform te zoeken achter de bar, vrolijk fluitend.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Haha, arrogante mannen zijn leuk :"D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Alexandra Violetta

Plots voelde ik dat er iemand tegen me aanbotste en diegene verontschuldigde zich al gauw, 'Maakt niks uit' zij ik glimlachend terwijl ik zag dat er iemand bij haar was die haar al gauw weer mee wauw trekken 'Wacht, ik ben Alexandra trouwens, zeg maar Alex' Zij ik glimlachend tegen het meisje.

Don't be like the rest of them, darling

John James Dime
    De jongen Heette dus Naud. Hij vroeg aan mij wat ik in Amerika wou gaan doen. 'Een aantal belangrijke familieleden wonen in Amerika die mij een intressanfe baan kunnen aanbieden waarmee ik meer geld kan verdienden voor mijn ouders en broeder en zusters.' Beantwoord ik zijn vraag. 'En Jij? Waarom ga jij naar Amerika?' Vraag ik dan nieuwschierig terug. Ja ik was nieuwschierig ingesteld en dat haatte ik soms wel van mezelf. Het was iets dat ik niet kon helpen. Ik keek hem afwachtend aan.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

[Jep.. Maar deze arogante man is al van mij :P]

Gabriël Walter Moody
    Ik laat de railings los met mijn handen en loop weg, direct wordt mijn plaats ingenomen door iemand anders die graag daar wilt staan. Ik draai even met mijn ogen en loop over het dek, er was geen detail vergeten op deze boot. Ik had nog zeker geen spijt aan het aannemen van het ticket voor deze boot. Ik kijk vlug om me heen en loop het trapje op naar een dek hoger, het was niet toegestaan voor de derde klassers, maar daar was nu toch nog niemand in geïntresseerd. De meeste crewleden zullen nu wel druk zijn met het verwelkomen van de passagiers.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Bethany Davis

Lachend geef ik een meisje van mijn leeftijd haar Champagne. Het meisje is over enthousiast. Ik gun haar een glimlach en ga door met mijn werk. Achter de bar zie ik een jongen naar zijn uniform zoeken.
    "Lukt het?" vraag ik met een klein lachje.
    "Ik ben Bethany of Beth."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Catherine Melrose Roux

Charles trok me ruw mee, tot het meisje begon te praten. ''Wacht, ik ben Alexandra trouwens, zeg maar Alex.'' zei ze glimlachend, en ook bij mij speelde er een flauw glimlachje rond mijn gezicht. Ik voelde hoe Charles me zacht weer mee begon te trekken, en ik trok me uit zijn greep. ''Ga maar vast, Charles, ik kom er zo aan,'' in de eerste instantie wou hij in protest komen, maar uiteindelijk slaakte hij een zucht en liep weg. ''Eh- Mijn verloofde,'' zei ik, en probeerde overtuigend te glimlachen.
    ''Ik ben Catherine, maar zeg maar Cathy.''

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 16:40 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jhonathan Eduward Jhonson

Plots zie ik het zelfde meisje me vragend aankijken, waarschijnlijk had ze door dat ik hier ook niet hoorde, ik keek nog even naar de mensen op de kade en wende me toen tot haar, 'Hoi, ik ben Jhon' Stelde ik mezelf voor en stak mijn hand uit, het zou me niks verbazen als ze die nieteens wilde aannemen.

Adele Calder
    Uiteindelijk besluit ik naar mijn kamer toe te lopen en wanneer ik de deur open zie ik een meisje staan. Verwonderd kijk ik haar even aan, maar daarna glimlach ik. Een kamergenoot. Was misschien ook wel te verwachten met een tweedeklas kaartje. Ik leg mijn koffer neer op de grond en steek dan mijn hand op.
    "Adele Calder, leuk je te ontmoeten."

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 16:38 ]

[Iemand die contact wilt maken met Elisa Rutherford - Eerste klas?]

Alexandra Violetta

Ik keek haar met een begrijpende blik aan, mijn moeder was al maanden of zelfs al jaren vanplan een man voor mij te zoeken, het was haar een aantal keren gelukt maar door mijn overweldigende acteertalend waren ze allemaal verontwaardigt weggegaan in de veronderstelling dat ik al smoorverlieft was op iemand anders 'Hmm.. Mijn moeder probeert me ook al maanden aan iemand te koppelen' Zij ik bijna zuchtend.

Roxanne Lémieux

Hij merkt op dat ik hem op heb gemerkt en stelt zich gelijk voor als Jhon. Als hij zijn hand uit steekt, knijp ik mijn ogen iets dichter. Vriendelijk of niet? Ik neem zijn hand voorzichtig en losjes aan, na één keer heen en weer geschud te hebben trek ik hem weer terug en zet ik hem langs mijn lichaam, waar hij steunt op het schotje waar ik op zit. "Roxy." zeg ik zacht.

Your make-up is terrible