• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bethany Davis

    Ik glimlach naar Maria en begeleid de mensen naar hun stoelen. Ik haal mijn hand door mijn haren en bijt even op mijn lippen. De rook van de sigaretten komt mijn neus binnen. Het ruikt heerlijk. Even snak ik ook naar een sigaret maar ik moet me inhouden. Geen sigaretten voor mij tijdens het werk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dorian Morlay

    Ik besloot om toch even een luchtje te scheppen, deze suite was lang niet interessant genoeg om mij bezig te houden. De mensen op de kade, de achterblijvers en degene die het gewoon niet konden betalen stonden samengetroept en vol verlangen naar het schip te kijken en ik voelde me trots. Trots dat ik het wel had kunnen betalen, trots om te zien dat iedereen op de kade niet alleen vol jaloezie naar het schip keek maar ook naar mij. Veel mensen waren er niet op het dek en al zeker geen vernoemingswaardige, op één na. Ze was lang, slank en had lange bruine haren. Hoe graag ik haar wel eens een nacht zou bezighouden liet ik maar terzijde als ik haar met een vloeiende en zachte "Hallo." aansprak.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Mag ik een kleine samenvatting? Ik was met hond lopen]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein
    Ik had me opgetut in mijn luxeuze badkamer. Toen ik naar het gedeelte van Frederick en mijn dochter, Sophia liep keken ze me met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    "Ik ruik je al vanaf híer," zei Sophia.
    "Er is niets mis met heerlijk ruiken, lieverd."
    Ik deed mijn bontjas om en liet mr. Noodles bij mijn kleinkinderen achter. Alleen liep ik richtig de bar. Ik had wel behoefte aan iets sterks. Er stond een knappe jongeman achter de bar.
    "Droge witte wijn alstublieft," zei ik vriendelijk.


    Me so good.

    Maria McArthur
    Als ik Bethany naar mij zie glimlachen, gung ik haar ook een lichte glimlach, waarna ik verder ga met het bedienen. Wanneer iedereen zijn bestelling heeft gedaan en heeft gekregen loop ik naar de jongen achter de bar (Michael) toe. 'Jij kan het wel van me overnemen, als er straks iemand binnen komt, toch?' vroeg ik. De meeste drukte was nu namelijk wel voorbij. 'Dan ga ik even kijken hoe het er op het dek aan toe gaat' Daar was het namelijk nog wel druk. Ik deed mijn bedieningschort af en liep het restaurant uit, richting het dek.


    Keep your head up, keep your heart strong

    xMirrorMan schreef:
    [Mag ik een kleine samenvatting? Ik was met hond lopen]


    [Er is niet zo héél veel gebeurt, iedereen bevindt zich zo'n beetje op de Titanic, die overigens nog niet is vertrokken ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexandra Violetta

    Veel mensen waren er niet op het dek van de eerste klas, tuurlijk die verwende snops hebben genoeg geld om al hun familieleden mee te nemen, terwijl ik plots achter me iemand 'Hallo' Hoorde zeggen en ik draaide me om, daar stond een jongen met blonde haren voor me, 'Hoi' Groete ik glimlachend


    Don't be like the rest of them, darling

    Michael Christian Wayland
    'Droge witte wijn alstublieft,' vroeg er iemand. mijn gefluit stopte direct, waarna ik haar een beleefde glimlach gaf.
    'Komt er aan, ma'am.' snel en entjes schonk ik de gekoelde, droge wijn in. ik had veel keuzes, en het was maar goed dat ik een vage kennis van wijn had. Heel vaag, amar goed genoeg om te weten waar ze om vroeg. Met een glimlach gaf ik de mevrouw het glas.
    'Alstublieft, mevrouw.'
    'Jij kan het wel van me overnemen, als er straks iemand binnen komt, toch? Dan ga ik even kijken hoe het er op het dek aan toe gaat.' Bethany verschijnt en ik geef een vrolijke glimlach en knik.
    'Geen probleem, daar ben ik hier voor.'

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik had al gereageerd met Roxanne trouwens.]


    Your make-up is terrible

    Jhonathan Eduward Jhonson

    Ik moest een grijns onderdrukken toen ze 'Niet van hier' andwoorde, klonk logisch en ik vroeg er ook niet verder naar, het was duidelijk dat ze niet veel zij, 'Ik zal je niet verder storen' Zij ik glimlachend en ik stond op.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [even aanpassen hoor]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Joseph Christopher Abraham Hamilton
    Uiteindelijk was ik dan toch maar aan het werk gegaan, omdat ik gedwongen werd. Ik liep richting het dek en wees mensen hun kamers. Ik voelde me net een slaaf, iets wat ik nog nooit had gevoeld. Af en toe zag ik een bekende. Ik probeerde me dan achter iets te verbergen en hoopte dat ze me niet hadden gezien. Dit zou mijn reputatie zo kunnen verpesten.


    Me so good.

    Dorian Morlay

    Ik grijnsde een beetje kort als ik met mijn lippen kort over haar hand streek. "Dorian Morlay, juffrouw, hoe maakt U het?" Hoezeer ik het ook probeerde, ik kon haar niet recht aankijken of de zachte wrok die ik bij iedere persoon voelde uit mijn stem weren maar als ik hier een aantal dagen op deze boot vastzat had ik nood aan een verzetje, en deze jonge dame met stand leek me daar de perfecte persoon voor. "Volgt u me niet liever naar de bar? Met al dat uitschot in uw zicht zal het ook wel niet fantastisch voelen om hier te staan en ten slotte, ik kan ze ruiken tot hier." Ik trok even mijn neus op.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    /

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:26 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Roxanne Lémieux

    Hij staat al snel weer op en ik bestudeer hem even. Hij ziet er eigenlijk wel aardig uit en ik heb een beetje spijt dat ik niets terug gevraagd heb. Maar de woorden die ik wil zeggen komen niet over mijn lippen en ik druk ze nog iets steviger op elkaar, waardoor ze samen een smalle streep vormen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:30 ]


    Your make-up is terrible