• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Alexandra Violetta

    Ik keek schamper toen de jongen een water voor mij bestelde, zou ik zelf niet kunnen kiezen wat ik dronk? ik was 19 en daar oud genoeg voor, ik voelde zijn hand op die van mij steunen maar bracht er niks tegen in, al was de drang er erg om een kreet te slaken en mijn hak hard op zijn teen te stampen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nicholas Naud Milton.

    "Een aantal belangrijke familieleden wonen in Amerika die mij een interessante baan kunnen aanbieden waarmee ik meer geld kan verdienden voor mijn ouders en broeder en zusters." Is zijn antwoord op mijn vraag. "En Jij? Waarom ga jij naar Amerika?" Vraagt hij dan nieuwsgierig terug. "De meeste kennen me hier nu als 'Naud de straatmuzikant'. Ik wil in Amerika laten zien aan mensen dat ik talent heb en vooral dat ik plezier heb in het maken van muziek." Zeg ik en glimlach even. "Maareh, als je het niet erg vind ga ik naar het dek" Zeg ik, waarna ik nog even naar hem knik ter 'afscheid'. Ik loop de gang op en passeer de nog steeds dansende kinderen, waarna ik een paar trappen oploop. Uiteindelijk kom ik uit op het dek. De meeste mensen zijn al aan boord. Veel verschillende mensen staan te juichen en te zwaaien, waardoor ik even een glimlach op mijn gezicht krijg. Ik hou van mensen die vrolijk zijn en plezier hebben. Mijn blik valt op een klein meisje die over de reling hangt. Ik twijfel geen seconde en besluit om naar haar toe te gaan en te zeggen dat het niet verstandig is. Ook al is het een meisje uit de eerste klas. Ik loop nonchalant naar de reling en kijk dan even opzij naar het meisje. "Ga jij ook naar Amerika?" Vraag ik aan het meisje. Ik schat dat ze zo'n 6 á 7 jaar is. Natuurlijk gaat ze naar Amerika, maar ik kan niet meteen met de deur in huis vallen. Ze knikt even verlegen en kijkt me aan. "Oma" Zegt ze en wijst naar een wat oudere vrouw aan de kant die vrolijk aan het zwaaien is. Ik glimlach even. "Kijk je uit dat je niet valt? Het water is koud hoor" Zeg ik, waarna het meisje recht gaat staan en niet meer over de reling hangt. Ze grinnikt even zachtjes, waarna ze zwaait naar haar oma. Ik weet zeker dat haar moeder het niet eens in de gaten heeft dat ze hier staat. Die hebben het te druk met hun jurk, diamanten en al die andere fratsen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Michael Christian Wayland
    ik had de fles wijn al in mijn hand toen de man de dame tegen sprak. Met een knikje schonk ik een glas water in. Ze zag er naar mijn mening ook te jong uit voor drank. De man voor me leek me trouwens ook niet iemand waarmee ik ruzie mee wilde. Dus gaf ik de dame een glas koud mineraal water, met ijsblokjes in de vorm van de titanic.
    Ze waren hand gemaakt, speciaal voor de eerste reis van het schip. Alleen waren de meesten al gebroken tijdens eht transport.
    'Alstublieft,' glimlach ik beleeft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nina McCean
    'Your welcome' zei ik glimlachend. Hij was op zich wel knap en voor zover ik nu kon zien was het ook een hele aardige jongen. Alleen zouden mijn ouders gek worden als ik deze jongen leuk zou gaan vinden, dat hoordde niet bij mijn "rang", iets wat nou precies de reden was waarom ik niet meer bij hun in Amerika woonde. 'trouwens, waarom ga je naar amerika?' vroeg ik hem nieuwsgierig


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Iemand mag Roxanne ook wel tegenkomen hoor.]


    Your make-up is terrible

    Dorian Morlay

    "Dus, miss Alexandra, vertel eens, waar verblijven jullie op het ship of dreams?" Ik gokte op het B-dek, de grote suites maar niet de grootste. Ik dronk nog eens van mijn whiskey om alleen maar te merken dat deze bijna leeg was, ik kon wel nog een gebruiken maar dan ook weer niet toch besloot ik er nog een te vragen. "Nog eens hetzelfde alstublieft, en maak er maar een dubbele van." Dit was de laatste, zei ik tegen mezelf. Ik hield er niet van om geen controle te hebben over de dingen rondom mij en drank zorgde ervoor dat die beetje bij beetje verdween.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Catherine Melrose Roux

    Mijn blonde haren wapperden in de wind terwijl ik naar de vele mensen keek. Vele zwaaiden, huilden of lachten juist. Soms wenste ik dat ik iemand was uit de derde klasse, ze zagen er veel gelukkiger uit.. Al snapte ik het niet helemaal, hoe kon je gelukkig zijn als je je bijna niks kon veroorloven?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Ik ben er geboren' lechde ik glimlachend uit, gelukkig waaren de andere cruw leden nu vastbesloten me niet meer te onderbreken of terug te sturen naar het dek van de 3de klas.

    Alexandra Violetta

    'Het B dek' Andwoorde ik terwijl ik het glas water aannam van de jongen achter de bar en er een slok van nam. Ik keek toe hoe Dorian nog een glaas wiskie bestelde, hoezo kon hij 2 glazen drank op en ik niet eens een glas wijn? dacht ik schamper.


    Don't be like the rest of them, darling

    Michael christian Wayland
    Vrolijk neuriënd maakte ik een dubbele Whiskey voor de man. Hij was een beetje arrogant, van wat ik van hem gezien had, maar ik moest beleeft blijven.
    'Alstublieft, meneer,' glimlach ik. Ondertussen komen er gebruikte glazen terug, die ik snel en behendig afwas. ik zag het positief in, tot nu toe liep alles op rolletjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dorian Morlay

    "Dat dacht ik wel, wil je niet eens de luxe van de het hoogste dek ervaren, het uitzicht is er fantastisch." Ik grijnsde even. Ze zal wel onder de indruk zijn dat ik in één van de duurste suites verbleef, één die zij zich niet kan permitteren. Ja, dat zal haar wel genoeg imponeren. Helemaal zelfingenomen met mezelf nam ik een slok van mijn drank.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nina McCean
    'Echt?' vroeg ik verbaasd. 'Ik ook. Mijn hele familie woont er nog steeds, die ga ik nu opzoeken' Ik vertelde hem maar niet dat ik deel uitmaakte van één van de rijkste amerikaanse families, dan zouden er toch alleen maar vragen komen over waarom ik tweedeklas reisde en tevens was het ook helemaal niet belangrijk


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nicholas Naud Milton.

    Ik laat de leuning los en glimlach nog even naar het meisje die even naar me zwaait. Het enige wat er nu is veranderd aan mijn mening over rijken is dat de jonge kinderen wél aardig kunnen zijn. Zoals dat meisje. Volgens mij heeft ze niet eens door hoe wreed deze wereld is. Ze is zo opgegroeid en weet niet hoe het later zal zijn. Hoe erg ze de verschillen dan zal merken. Misschien word ze later wel net zoals alle andere rijken. Als ik eerlijk mag zijn hoop ik het niet voor haar. Ik wil niet dat ze een verwend mormel word en alleen maar aardig word gevonden door al het geld dat ze dan heeft. Nee, dat hoop ik echt niet voor haar. Ik loop over het dek, vlakbij de reling en loop naar de voorkant van de Titanic. De zoute geur van de zee dringt mijn neusgaten binnen en geeft me een prettig gevoel. Ik kijk even naast me, waar een meisje met blonde haren staat. Ze heeft een mooie jurk aan, vast weer zo'n rijke tut hola. Ik volg haar blik en zie dat ze naar de vrolijke, verdrietige en juichende mensen aan de kant kijkt. [Catherine]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:01 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Toevallig' Zij ik grijnzend, ze leek me één van de rijke familie's te hebben maar veel kon het mij niet schelen, heel nieuwschierig was ik niet naar de dingen die me niks aangingen.

    Alexandra Violetta

    'Mischien, volgens mij wouw mijn moeder eerst een suite op het A dek maar zat die toen net vol, iets waar zij erg mee leek te zitten omdat ze dan minder spullen kon meenemen' Zij ik schouder ophalend terwijl ik nog een slok nam van het water en met mijn vrije hand door mijn haar streek, mijn moeder zou zich zo wel afvragen waar ik was.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Maria McArthur
    Langzaam verplaatste ik me door de mensen die op het dek stonden naar de kamer van de crewleden, waar ik een jongen (Joseph) zag zitten. 'Hoi' zei ik glimlachend en stak mijn hand naar hem uit 'Ik ben Maria, Maria McArthur'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik ben eten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."