• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Joseph Christopher Abraham Hamilton
    Ik snoof. Wat een tuig hier wel niet rondliep.
    "Je zoekt iets? Zoek dan maar verder bij klasse 3 bij dat andere tuig. Waar jij thuishoort."
    Ik spuugde voor haar op de grond en keerde haar mijn rug toe. Dit soort mensen waren mijn woorden niet waardig.


    Me so good.

    [Iemand iets zeggen tegen Jhonathan of Alexandra? Jhonathan is op het dek van de 3de klassers en Alexandra ergens in de gangen]


    Don't be like the rest of them, darling

    Roxanne Lémieux

    Ik richt me nu op, met mijn geringe lengte is het niet veel, maar zoiets kan ik toch niet pikken? "Monsieur." zeg ik naar hem terwijl ik mijn hand op zijn schouder leg. Ik trek mijn hand snel weer terug, dit is eigenlijk niet echt iets voor mij. "Ik ben blij dat ze op dat dek meer klasse hebben dan jij." zeg ik snel, half vallend over mijn worden.


    Your make-up is terrible

    Gabriël Moody
    Geschrokken scheur ik mijn blik los van de lucht en kijk ik naar de vrouw die zojuist tegen mij opbotste, ze wankelde en ik twijfelde over of ik haar moest vastpakken omdat ze zou vallen of niet. Ik besloot het niet te doen, en het was een goede keuze gezien ze nog bleef staan. 'Pardon?" vraag ik, verbaasd over het feit dat ze mij beschuldigd. Ik vraag me vlug af of dat ik onbewust misschien ben gaan lopen terwijl ik de meeuwen observeerde, maar zo ver ik weet was het verre van mijn fout. Toch wil ik geen problemen, ik kon duidelijk aan deze vrouw zien dat ze van de eerste klasse was. 'Het spijt mij ten zeerste, mejuffrouw" zeg ik uiterst beleefd en neem de vrouwelijke verschijning vlug in me op.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:54 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Joseph Christopher Abraham Hamilton
    Ik wreef over de plek op mijn schouder die ze had aangeraakt. Bacterien. De belediging kwam niet hard aan, maar toch wist ik niet goed hoe ik hierop moest reageren. Arrogant trok ik een wenkbrauw op.
    "Verrot in de hel, tuig."
    Tuig. Zo noemde ik hen allemaal.


    Me so good.

    Alexandra Violetta

    Als ik terug kom in de Suite zie ik dat mijn moeder weg ik en ik slaak een zucht, waarschijnlijk was ze mij toch niet aan het zoeken, of toch wel.. het maakte me niks uit, ik nam een douche en klede me om in een zwart jurkje met een bijna blote achterkant, het kon me toch niks schelen, ik liep de suite weer uit maar toen ik naar het dek van de eerste klas wilde lopen bedacht ik me, ik wouw niet bij al die snops zijn dus ik besloot naar het dek van de 3de klas te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nicholas Naud Milton.

    "Familie daar?" Vraagt het meisje opeens. Ik draai mijn hoofd een stukje, zodat ik haar beter kan zien. "Nee, maar zo voelen ze wel" Zeg ik vriendelijk en glimlach even naar haar. "Naud" Stel ik mezelf voor en steek mijn hand naar haar uit. Ik heb geen idee of ze hem aan neemt, maar het gevoel dat ze al met me praat doet me best goed.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elisa Rutherford
    "Pardon?" Ik trek mijn jurk ondertussen wat strak en kijk hem vragend aan als ik de verbaasde toon in zijn stem hoor.
    "Het spijt mij ten zeerste, mejuffrouw." Ik glimlach even en knik. Steek dan mijn hand naar hem. Het is duidelijk te zien dat het een jongen van derde klas is, maar daar let ik verder niet op.
    "Elisa Rutherford," zeg ik vluchtig en loop ondertussen naar de rails toe. Dan zie ik pas dat we nog steeds niet zijn vertrokken.
    "Weet u hoelang het nog duurt voor vertrek?" Als ik een klein meisje zie zwaaien op de grond, zwaai ik kort terug. Daarna draai ik me weer naar hem toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Catherine Melrose Roux

    Ik knikte. ''Naud'' zei hij opeens, en hij stak een hand naar me uit. Mijn ouders zeiden dat ik niet om moest gaan met mensen als 'zijn soort', de armen dus. Ik nam zijn hand aan. ''Catherine'' glimlachte ik. Ik werd het zat, ik wou mijn eigen leven leiden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Roxanne Lémieux

    Nu is het mijn beurt om voor zijn voeten te spugen. Ik vloek eens in het Frans. "Crétin, wat je zegt ben je zelf. Zo iemand zal eerder rotten in hel dan iemand die respect heeft." zeg ik lichtelijk boos. Nu draai ik mezelf om om weg te kunnen lopen van dit vervloekte dek. Wat denken ze wel niet, die eerste klasse? Ze zijn helemaal niets beter, hoe graag ze het ook zouden willen.


    Your make-up is terrible

    TheRumIsGone schreef:
    [Iemand iets zeggen tegen Jhonathan of Alexandra? Jhonathan is op het dek van de 3de klassers en Alexandra ook op het dek van de 3de klas]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nicholas Naud Milton.

    Ze knikte even. Ik zag een lichte twijfeling in haar ogen, maar dan neemt ze mijn hand aan. "Catherine" Glimlachte ze. "Hoort u niet op het dek van de eerste klassen te zijn?" Vraag ik aan haar. Ik snap haar niet echt. Ik snap de rijken eigenlijk nooit. Wij denken anders dan hun. We zijn anders, maar ook weer hetzelfde. We zijn allemaal mensen, maar ieder mens is verschillend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joseph Hamilton
    Ik voelde hoe mijn vuist de lucht inging, maar ze had zich al omgedraaid en was weggelopen. Ik haalde diep adem en liep naar de bar. Daarachter stond een mede crewlid.
    "Champagne."
    Ik trilde nog een beetje van de woede. Dat meisje. Ik zal haar nog wel terugpakken.


    Me so good.

    [Johnathan James Dime komt wel naar Alexandra toe. Hij is wel derde klasser heb je daar een probleem mee?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [nee geen probleem mee]


    Don't be like the rest of them, darling