• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Mijn topics :W]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein
    Al lichtelijk aangeschoten liep ik richting mijn familie die plaats hadden genomen aan een tafel in het restaurant. Zoals ik had verwacht begon Sophia een tirade tegen me omdat ik haar dochter alleen bij de derde klasse had gelaten. Ik haalde mijn schouders op en gaf de kleine Victoire een knipoog. Toen een ober langskwam om de bestelling op te nemen, bestelde ik weer een droge witte wijn. Ik kreeg meteen een afkeurende blik van Frederick. Als een klein kind stak ik mijn tong uit, waardoor Victoire begon te lachen.

    [wanneer vertrekt het schip?]


    Me so good.

    Gabriël Moody
    'Ik lust helemaal geen champagne, meneer Moody." geeft ze toe met een glimlach, "En trouwens, wie heeft gezegd dat ik bij de eersteklas hoor, is het zo overduidelijk?" vraagt ze, ik frons even en kijk haar even aan, ze heeft mooie ogen. 'dat heeft niemand mij verteld mevrouw, het was eigenlijk een klein gokje, en daarbij, die mooie kledij die U draagt zou ik me niet kunnen veroorloven" ik glimlach naar haar en hoop niet verkeerd over te komen. Ik wil mijn eerste stappen op dit schip niet meteen mis zetten.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    [Wat heb ik gemist??? Of kan ik gewoon doorgaan met serveren?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ben even mijn hond uitlaten, ik ben zo wel weer terug]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mombasa schreef:
    [Wat heb ik gemist??? Of kan ik gewoon doorgaan met serveren?]


    [je hebt niet zoveel gemist, alleen dat Joseph (ook crewlid) straf kreeg en de vloer moest gaan vegen, maar je kan gewoon door met serveren]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William David Lynch
    Rustig sleepte ik mijn koffer eht dek op. Hij was gecontroleerd, er was neits mis mee. Over mijn schouder hing mijn gitaar. America, here I come.
    met mijn ticket in mijn hand zocht ik mijn kamer op. Het was chiquer dan ik gewend was. Ik haal even mijn schouders op en gooi mijn koffer neer. De kamer rook muf en te nieuw, dus gooide ik een raam open, waarna ik de kamer uit slenterde. Er liepen mensen doorde gangen, op het dek, en ik was er één van. ik volgde mijn voeten en liet ze me leiden. ik wist niet welke weg ze zouden nemen, maar ik wist de bestemming. Amerika, land van dromen.

    [Dus, wie wilt deze lieverd tegen komen? :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Roxy niet haha, dan zouden ze nooit praten lol.]


    Your make-up is terrible

    Escritura schreef:
    William David Lynch
    Rustig sleepte ik mijn koffer eht dek op. Hij was gecontroleerd, er was neits mis mee. Over mijn schouder hing mijn gitaar. America, here I come.
    met mijn ticket in mijn hand zocht ik mijn kamer op. Het was chiquer dan ik gewend was. Ik haal even mijn schouders op en gooi mijn koffer neer. De kamer rook muf en te nieuw, dus gooide ik een raam open, waarna ik de kamer uit slenterde. Er liepen mensen doorde gangen, op het dek, en ik was er één van. ik volgde mijn voeten en liet ze me leiden. ik wist niet welke weg ze zouden nemen, maar ik wist de bestemming. Amerika, land van dromen.

    [Dus, wie wilt deze lieverd tegen komen? :'D]


    [zal ik Nina (tweede klasse) naar hem laten komen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Thank you. En ik offer me wel op om William te ontmoeten hoor :'D]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Harry William White
    Ze kijkt even naar haar eigen kleding wat haar eigelijk eruit laat zien Als iemand van de 3e klas, maar waarom deed ze daar zo onzeker over. Wat maakte een klas ut? Het maakte mensen alleen maar onzeker wat me zwaar irriteerde. Ik wou ook gaan strijden voor gelijkheid, maar toen ik dat naar boren bracht bij andere mensen lachte ze me vierkant uit. 'Wilt u misschien een glaasje Champagne met me drinken?' Vraag ik haar. 'Ik begrijp als u dat niet zou willen.' Vervolg ik mezelf. Misschien wou ze niet eens gezien worden met mij. Dat kon toch ook?


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Everyone can come meet William, I don't care! *O*

    @Nikki: True, twee stille mensen gaat moeilijk samen. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nina McCean
    Nadat Nina haar water op had gedronken stond ze op, om vervolgens het restaurant uit te lopen en naar haar kamer te gaan, maar net toen ze de hoek van de gang om was geslagen, botste ze tegen een jongen (william) aan. 'Sorry!' zei ze snel


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Hmm, als iedereen het daar mee eens is vind ik het goed als hij nu vertrekt? Dus, iedereen het ermee eens dat het schip nu vertrekt of nog even een half uurtje wachten?]

    Elisa Rutherford
    "Dat heeft niemand mij verteld mevrouw, het was eigenlijk een klein gokje, en daarbij, die mooie kledij die U draagt zou ik me niet kunnen veroorloven." Ik grinnik even op de beleefde manier die hij praat. Hij moest eens weten wat een hel dat korset was dat ik droeg.
    "Er is toch niets mis met uw kleren?" Ik wijs even op zijn blouse. Ik zou het maar al te graag willen dragen. Het zou veel losser en minder strak zitten dan mijn jurk. Even snak ik naar adem.
    "Maar goed, meneer. Ik kwam hier om de mensen beter te kunnen zien en wat contact te zoeken die niet altijd zo verwaand overkomen. Dat zult u vast raar vinden klinken vanuit de mond van een rijk meisje, niet?" Ik glimlach onschuldig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik vind 't goed :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''