• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roxanne Lémieux

    Champagne, u? Is de wereld ineens vreselijk omgedraaid sinds ik net die Crétin tegen gekomen was of zo? Maar zoiets kan ik denk ik niet weigeren. Hij is van eerste klas en bied me champagne aan, wat voor mij gelijk staat aan vloeibaar goud met bubbeltjes, dus knik ik even glimlachend. Hier moet ik vast íets voor terug betalen maar dat maakt me niet zoveel uit. Als ik om me heen kijk zie ik die jongen van net de vloer dweilen, iets waardoor ik moet grinniken.


    Your make-up is terrible

    Rooba schreef:
    [Ik vind 't goed :3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dan doen we wel dat vanaf topic 2 de boot gaat vertrekken, om het overzichtelijk te houden. We zijn toch al op pagina 17, zal vast niet lang meer duren, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    William David Lynch
    'Sorry!'
    Ik keek niet waar ik liep en liep dus tegen een meisje aan. Blond haar, jong.
    'Het geeft niet.' Ik vroeg me af wie ze was, wat voor geheimen ze bij zich droeg. Iedereen had geheimen. Ik wiepr een blik rond me. Geen idee waar ik was beland.
    'Welk dek is dit?' Ik haal een hand door mijn haar en kijk het meisje aan met mijn felgroene ogen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Joseph Hamilton
    Met een spons en met een emmer zat ik de grond te boenen. Dit was slavernij. Ik zag het meisje dat mij zojuist nog had beledigd, staan grinniken.. Ik schrobde voor een deur de grond schoon, toen iemand plots te deur opende. Met een kreet van pijn vloog ik omhoog. Het was een klein jongetje. hij keek me met grote ogen aan terwijl ik hem met alle woorden die ik kende uitschold.
    "Tuig!" was het laatste wat ik hem nariep waarna hij huilend weer naar binnen rende.
    Ik wreef over mijn pijnlijke gezicht. Ik smeet de spons en de emmer in een hoekje en liep naar de crewlidkamer. Ik was het nu al beu hier.

    [Ik vind het goed!]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:26 ]


    Me so good.

    [Meh ik moet wachten op xMirrorMan, en ze is offline :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nina McCean
    'Het dek tussen de tweede klasse en de derde klasse in' antwoordde ik glimlachend 'Als je hier namelijk de hoek om gaat kom je terecht bij het restaurant waar zowel de tweede als de derde klassen mogen komen. Trouwens, laat ik me even voorstellen' zei ik en stak mijn hand naar hem uit. 'Ik ben Nina, Nina McCean'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Rooba schreef:
    [Meh ik moet wachten op xMirrorMan, en ze is offline :'D]


    Ik op Peyrac en Diabelli, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    William David Lynch
    'Ik ben Nina, Nina McCean.'
    Dat vroeg ik niet. Maar nu zal ik mezelf wel moeten voorstellen. ik knik naar haar, de hand negeer ik.
    'Mijn naam is William Lynch,' antwoord ik. Ik bekijk haar even snel. Dat restaurant klonk goed, ik had dorst gekregen.
    'Dat restaurant was om de hoek, zei je?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    wait, wait, wait. Op mij? Zeg eens? Ik heb er waarschijnlijk over gelezen. i'm sorry :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nicholas Naud Milton.

    Ze kijkt me overdonderd aan. ''Ja'' zei ze uiteindelijk en liet een klein glimlachje zien. Ze kneep haar ogen even samen, waarna ze zachtjes 'shit; mompelde. Snel sloeg ze haar hand voor haar mond. Ik zucht even, waarna ik haar blik volgde. "Sorry, mevrouw. Ik zal de volgende keer uitkijken en voorzichtiger zijn bij mensen zoals u" Zeg ik luid genoeg, zodat die Charles gast het kan horen en maak even onopvallend een beweging, waarmee ik duidelijk wil maken dat zij over mijn voet is gestruikeld. Ik wil haar alleen maar helpen. Nu maar hopen dat het goed uitpakt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Everdeen schreef:
    Adele Calder
    Uiteindelijk besluit ik naar mijn kamer toe te lopen en wanneer ik de deur open zie ik een meisje staan. Verwonderd kijk ik haar even aan, maar daarna glimlach ik. Een kamergenoot. Was misschien ook wel te verwachten met een tweedeklas kaartje. Ik leg mijn koffer neer op de grond en steek dan mijn hand op.
    "Adele Calder, leuk je te ontmoeten."


    [Deze, hahaha. Heb ook niet gezegd trouwens dat jij het was, vergeten te melden, hihi. maar Adele is de kamergenoot van Anaïs]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Harry William White
    Ze knikt glimlachend na even nagedacht te hebben. Ik glimlach terug en loop naast haar richting de bar waar ik op een barkruk ga zitten. Ik wenk een jongen achter de bar. (michael die zat toch achter de bar?) '2 keer Champagne.' Vraag ik beleefd. Ik glimlach even naar Roxy. 'Onthou even dit krijg je gewoon van mij oké?' Deel ik haar even mee. Niet om haar te commanderen ofzoiets, maar niet dat ze dit straks ziet als iets wat ze later moet terug betalen. Ik vond dat ze het verdiende om de heerlijke Champagne te drinken. Ik gaf de jongen een fooi van een briefje van 10 en gaf Roxy haar drankje. Was ik te gul geweest met mijn geld?

    [Kan May anders over Joseph schone voer gaan dat ze door de glibberigheid valt ofzoiets?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Even eten, zo terug ^^

    Anaïs Degrez

    En daar was mijn kamergenote al. "Adele Calder, leuk je te ontmoeten." Ik knikte even kort, hing mijn laatste jurk in mijn eigen kast en draaide me dan met een brede glimlach om. "Anaïs Degrez, aangenaam." Ik vroeg me af of ik haar moest waarschuwen dat ik niet zoveel zou verstaan van wat ze zei omdat ik het Engels nog niet zo goed onder de knie had. Toch maar niet, ze zou het wel merken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Ik ben niet offline? x'D. Nooit geweest.]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'