• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Wat? Wat is er?' Sasha kijkt me bezorgt aan en legt één hand tegen mijn borstkas. Ik geef een knikje richting de twee meisjes op het bed.
    'Als Alec dat al deed omdat zijn dochter nu "ziek" is,' fluister ik zachtjes. 'Ben ik bang wat hij met jou zal doen als hij er ooit achterkomt.' ik heriner me nog heel goed hoe tijdens mijn eigen kamp een ambulance nodig was geweest. De jongen had ik nooit meer gezien. Het liefst wil ik Sasha hier weg hebben, maar hij zou zijn vrienden niet achterlaten.

    Cassia Sterling
    'Cassia... Blijf je bij me? Beloof dat alsjeblieft…'
    'Ik beloof het,' fluister ik. ik leg het laatste verband aan en zorg dat ze comfortabel ligt. Hierbij ga ik naast het bed zitten, mijn wangen nog steeds roze.
    'Ik blijf bij je, Aislyn.' Als vader me niet vermoord.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Tss, Amyra is veel kwaadaardiger dan Felix (joehoe)]
    Amyra Sterling
    Plotseling dook Felix naast me op en onwillekeurig schrok ik even, maar ik herstelde me al snel. 'Een beetje,' beantwoordde ik zijn vraag. 'Heb ik nog iets gemist?' Het was een subtiele manier om te weten te komen of Alec al iets gedaan had en zo ja, wat. Hoewel het natuurlijk altijd mogelijk was dat niemand het gemerkt was, maar in kende mijn man een beetje en waarschijnlijk had hij iets gedaan dat de aandacht trok.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ow? (cat)]
    Felix Patterson

    'Om eerlijk te zijn, zou ik het niet weten. Alhoewel, volgens mij is er zojuist een nieuwe patiënt binnen gekomen. Die moet ik nog welkom heten, dus, dan zal ik dat gelijk maar even doen,' glimlach ik. Ben ik gelijk van haar af. Hopelijk was die nieuwe niet al te opstandig en wilde ze ook zelf genezen worden. Dat zou alles een stuk makkelijker maken.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aislyn Valentina
    ‘Ik beloof het,’ fluisterde zij en op dat moment legt ze het laatste verband neer en zorgt dat ik comfortabel lig. Ze gaat naast het bed zitten en ik grinnik omdat haar wangen nog steeds roze zijn. ‘Ik blijf bij je, Aislyn.’
    Ik zucht opgelucht en pak haar hand vast, terwijl ik nog steeds in haar ogen kijk. ‘Kom naast me liggen, Cassia.’ Met een pijnlijk gezicht schuif ik langzaam op, zodat ze er bij kan liggen. ‘Ik wil dat je hier komt liggen, ga niet weg.’
    Mijn hart ging snel op en neer en ik sloot mijn ogen even tegen de drukte in mijn hoofd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Als Alec dat al deed omdat zijn dochter nu "ziek" is. Ben ik bang wat hij met jou zal doen als hij er ooit achterkomt."
    Kan iemand me alsjeblieft knock-out slaan? Ik sta namelijk op het punt deze man te kussen.
    "Li- Patrick, je zegt het net zelf. Het gaat om zijn dochter, lijkt het je niet logischer dat hij daar meer van streek door is?" fluister ik.
    Sinds wanneer noem ik hem liefje? Dat woord betekent niet zo heel veel voor me, ik gebruik het naar Mignon toe ook, maar het feit dat ik hem net zo wilde noemen vind ik ietwat verontrustend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Oh, maar ik doe het vrijwillig! Het is allemaal voor het goede doel weet je. Jullie moeten beter worden, en ik weet dat ik daarbij kan helpen, dus wie ben ik om dat dan niet te doen? Dus, wat denk jij dat er nu gaat gebeuren liefje?"
    Ik ril als bij me liefje noemt. Hufter.
    "Wat wil je dat ik denk?" kaats ik zijn vraag terug.
    "Dit?"
    Ik ga op mijn tenen staan en druk heel voorzichtig een kusje in zijn nek.
    "Of zal ik maar weg gaan?"
    Ik draai me om en loop richting het kamp. Nu maar even wachten Mignon. Heel even.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amyra Sterling
    'Ik loop wel met je mee,' zei ik rustig, hoewel ik best wist dat hij liever niet in mijn buurt was. Dat was wel vaker zo en eerlijk gezegd kon het me geen bal schelen. Dat Alec nog niets had gedaan verbaasde me, maar het zou nog wel gebeuren. Zoals altijd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felix Patterson

    'Oké.' Ik probeer mijn teleurstelling niet te laten merken.
    'Dan gaan we maar.'
    Ik open de deur, kijk niet eens of ze achter me aan loopt en begin dan naar het hek te lopen waar een meisje op haar koffer voor haar uit zit te staren.
    'Goedemiddag/morgen/avond,' begroet ik haar.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Lekker offtopic, maar kijk! Ik heb ogen óp mijn ogen :'D XD

    ]

    Quinn del Luna
    Vluchtig hielp ik Catherine uit haar kleren, en stroopte die van mij ook af. Ik sleepte haar mee onder de douche en trok haar tegen me aan. Het water was nog íjs- en íjskoud, maar dat was best opwindend, want de enige warmte die we dan kregen was die van elkaar.

    Benedict Sterling
    Die kus in mijn nek was genoeg om helemaal overtuigd te zijn dat zij dit ook wilde. Niet dat het had uitgemaakt. Als ik seks wilde kreeg ik seks, maakte niet uit hoe. Ik pakte haar arm vast en trok haar hard weer terug. 'Oh nee, jij blijft hier!' En ik kuste haar vol op de mond. Ze had best mooie lippen, moest ik zeggen. Ik dacht terug aan de anderhalve fles wijn die ik een paar uur geleden in de auto had gedronken. Zou ze het ruiken? Alcoholgeur was niet sexy.. Ach, wat zou het ook.. Zolang ik het maar lekker vond, dat was waar het allemaal om draaide, net zoals de wereld. Die draaide ook om mij, en om mijn ouders natuurlijk. En drank.. en vrouwen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Haha, je bent echt schattig. :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [My parents suck. Ik moet gaan D: Laat Amyra maar gewoon weglopen of zo, dan laat ik haar morgen wel iets doen xd Tot morgen dan maar.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    FreckledEmo schreef:
    [Lekker offtopic, maar kijk! Ik heb ogen óp mijn ogen :'D XD

    ]

    [OMG ik dacht eerst: why the hell post je nou een gewone foto van jezelf? xd Toen zag ik dat het ogen geschilderd/geschminkt/opgemaakt op je oogleden waren. Whaha, fail(krul)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CJ Peakes

    "Goedemiddag," begroet iemand me.
    Tenminste, ik denk toch dat ze het tegen mij hebben, tenzij ik nu al onzichtbaar ben. Ik kijk op en zie een man staan. Een knappe man, op de koop toe.
    "Goeiemiddag," begroet ik hem, niet te vrolijk, niet te hard.
    Achter hem staat een vrouw die er heel wat killer uitziet. Ik werp haar een klein glimlachje toe. Van geen wonder dat ze rimpels heeft, als ze altijd zo zuur kijkt. Ik richt mijn ogen terug op de man en wiebel een beetje met mijn been.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ghehe n.n]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassia Sterling
    'Kom naast me liggen, Cassia. Ik wil dat je hier komt liggen, ga niet weg.’
    En hupla, ik bloos weer. snel kijk ik naar de grond.
    'A-Aislyn, we zijn niet alleen...' fluister ik met een blik op sasha en Patrick. Ze lijken ons niet op te merken, maar als ik naar Aislyn ga liggen....
    Maar ik wil het zó graag.

    Patrick Hathaway
    'Li- Patrick, je zegt het net zelf. Het gaat om zijn dochter, lijkt het je niet logischer dat hij daar meer van streek door is?'
    Ik knik maar ben er niet gerust op. Hij heeft Sasha al pijn gedaan en dat was al moeilijk genoeg.
    'Je hebt gelijk,' mompel ik, maar ik maak me nog steeds zorgen. Ik leg mijn hand over die van Sasha, uit het zicht van de twee achter ons.
    'Hoe voelt je wang?' vraag ik daarna zachtjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.