• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik moet gaan eten, heel misschien kom ik straks nog even online maar straks moet ik gaan dansen en ik weet niet of het daarna nog lukt.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ja. Patrick en ik kunnen het bevestigen, dus zelfs als ze zijn kant kiezen zullen ze weinig anders kunnen dan ons geloven. Ze zijn misschien niet het soort mensen die kwaad worden op hun oogappel in het bijzijn van anderen, maar ze kunnen het niet negeren. Toch?"
    Ik laat me in het gras vallen. Zachtjes bijt ik op mijn lip en bekijk Sasha en Patrick. Eigenlijk ben ik nu wel gedwongen om hen te helpen. Anders kan ik het niet maken. Zachtjes zucht ik en ik trek mijn benen op. Mijn armen sla ik eromheen. Aan de zijkant van Sasha's hoofd zit een rode streep. Zachtjes bijt ik op mijn lip en bekijk het goed. Zweepslagen. Nee, Alec gaat ons echt niet geloven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Benedict Sterling
    *spacetripflipgekwordtcelslaat*


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [I lol'd, again.
    En ik ben de draad kwijt van deze RPG :')]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [In what way?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Neh ik volg het gewoon niet meer :'D
    Wat is er allemaal gebeurt de afgelopen 3296036 pagina's?
    Ik heb het een beetje druk met school, dus soms kijk ik een paar uur niet en dan zijn er al superveel pagina's erbij gekomen, lol :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [Neh ik volg het gewoon niet meer :'D
    Wat is er allemaal gebeurt de afgelopen 3296036 pagina's?
    Ik heb het een beetje druk met school, dus soms kijk ik een paar uur niet en dan zijn er al superveel pagina's erbij gekomen, lol :3]

    [Vanaf waar weet je het nog?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Rond 17 ofzo :'D]

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 21:40 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [17, ofzo :'D]

    [En wat snap je allemaal niet. Want vanaf 17 kan ik je niet uitleggen. Ik volg ook alleen mijn eigen gesprekken dus alleen die kan ik je geven.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Neh het is niet echt snappen, maar gewoon een beetje wat er allemaal is gebeurt :3.
    Maar maakt niet uit, ik lees het wel een keer terug als ik tijd heb ofzo ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    Mignon blijft stil. Ofwel hoor ik haar niet omdat ik mijn blik nog steeds op Patje gericht heb en even geabsorbeerd ben door hem. Ik onderdruk de neiging om zijn hand in de mijne te nemen, hoe graag ik het ook wil. Terwijl ik even met mijn vingers wiebel neem ik er maar genoegen mee wat dichter bij hem te gaan staan.
    Ik weet wel dat Mignon precies door heeft wat er aan de hand is tussen hem en mij, maar na wat haar net overkomen is zou ik het eerder laag van mezelf vinden mocht ik hem hier nu plots vol op de bek nemen. Misschien is het de enige kans die we vandaag krijgen, maar morgen is een nieuwe dag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Ik leun tegen de muur van de cel, Mignon is weer in het gra gaan liggen en Sasha komt wat dichterbij staan. ik keek er niet naar uit om alec Sterling to confronteren. Maar ik moest wel, of Mignon en Sasha kwamen in de problemen. Sasha en Mignon spraken nog steeds, maar ik kon het maar moeilijk volgen, mijn hoofd bonkte nog na van de klap tegen mijn slaap. Mijn ogen schieten stilltjes tussen de twee heen en weer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik zie Patje's ogen tussen Mignon en mezelf dwalen. Hij is wel opmerkelijk stil. Ik hou het niet langer en neem hem bij zijn pols. Terwijl ik zelf ga zitten, trek ik hem mee naar beneden.
    "Gaat het wel?" vraag ik bezorgd.
    Ik kijk snel nog even naar Mignon om te controleren of het ondertussen al wat beter met haar is. Ze zit met haar benen opgetrokken en haar armen er om heen. Ze ziet er zo kwetsbaar uit en er is niks dat ik voor haar kan doen.
    Als vanzelf glijden mijn ogen weer naar de man naast me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Langzaam sta ik op. De hele situatie voelt wat onhandig.
    "Bedankt voor het redden," zeg ik zachtjes tegen Patrick en Sasha.
    Beide geef ik een kus op hun wang en ik draai me om. Ik moet even niet in het 'goede' gezelschap zijn van mannen. En al helemaal niet van een verliefd stel. Langzaam slenter ik terug naar het kamp terwijl herinneringen door mijn hoofd spelen. De oude en de nieuwe vermengen zich met elkaar tot een verschrikkelijk schouwspel. Trillend laat ik mezelf weer in het gras vallen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Good Night Sweeties.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."