• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik kan CJ wel op ze afsturen, kan nog spannen worden (wbw). Maar als je plan het niet toestaat dan laat ik het wel ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Ik word wakker van een zoete geur en ik probeer mijn ogen te openen, echter lukt dit maar een klein beetje. Ik herkende het niet, waar was ik nu? Hoe lang was ik weggeweest? Lang of viel het mee? Toen ik beter probeerde te kijken, merkte ik dat ik in de slaapzaal was.
    Mijn hoofd bonkt als een bezetene en mijn buik doet nu te pijn om zelfs nog maar te grommen van de honger, de wonden op mijn rug worden gelukkig wel verzorgt, want die gloeiden het meest… Wacht – ze worden verzorgt? Ik probeer mijn hoofd zo te draaien dat ik kan zien wie het is en als ik zie dat het Cassia is, schieten mijn ogen helemaal open en probeer ik rechtop te zitten om haar te omhelzen, maar alles doet zo pijn dat het niet lukt.
    ‘Cassia, gaat het?’ De bezorgdheid duidelijk in mijn stem te horen, ik had geen idee dat er nog andere mensen in de slaapzaal waren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cosette schreef:
    [Ik kan CJ wel op ze afsturen, kan nog spannen worden (wbw). Maar als je plan het niet toestaat dan laat ik het wel ^^]

    [Nou eigenlijk moet ik Benedict in bed krijgen dus het zal niet heel handig zijn als iemand zich ermee gaat bemoeien -a-.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    [Nou eigenlijk moet ik Benedict in bed krijgen dus het zal niet heel handig zijn als iemand zich ermee gaat bemoeien -a-.]

    Als je maar niet gebruikt wordt! D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    Als je maar niet gebruikt wordt! D:

    Ik ga hem gebruiken :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Volgens mij is Benedict wel pervers genoeg om met twee tegelijk te willen. Maar ik snap het :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Jij? Waarvan moet jij spijt hebben? Ik heb-' hij valt weer stil. Cassia. ik werp haar een geïrriteerde blik toe.ze heeft blauwe plekken op haar gezicht, modder over haar kleren en ziet erg bleek. er hangt zelfs bloed aan haar vingers. Vreemd.
    'Het spijt me dat ik niet kon helpen.' Het was niet meer dan een fluistering. Ik wreef langzaam de creme over de wond op Sasha's gezichtje. dat zou eht moeten helpen. Kreeg je geen hulp, was de kans op littekens groot. ik kon het weten.

    Cassia Sterling
    'Cassia, gaat het?' Voorzichtig elg ik mijn handen op haar schouders, waardoor ze blifjt liggen.
    'B-blijf alsjeblieft liggen. je hebt veel wonden.' Daarna ga ik trillerig verder met het smeren van de creme.
    'M-met mij gaat het wel,' fluister ik. Sasha en Patrick negeer ik even. het kan me zeer weinig schelen dat Patrick me waarschijnlijk ook opsluit als hij er achter komt hoe ik nu ben.
    'h-het spijt me zo,' piep ik, tranen in mijn felle ogen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mombasa schreef:
    (...)
    Ik ga hem gebruiken :'D

    Haha, ja, dat snap ik. Maar ik bedoel, als het maar niet zó uitpakt dat hij op het einde jou gebruikt heeft in plaats van jij hem. Savvy? :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cosette schreef:
    [Volgens mij is Benedict wel pervers genoeg om met twee tegelijk te willen. Maar ik snap het :')]

    Het liefste heeft hij volgens mij een grote gangbang met alle meisjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Talisman schreef:
    (...)
    Haha, ja, dat snap ik. Maar ik bedoel, als het maar niet zó uitpakt dat hij op het einde jou gebruikt heeft in plaats van jij hem. Savvy? :Y)

    Dan verzin ik wel weer iets. Macho's zijn niet zo snugger.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Dan verzin ik wel weer iets. Macho's zijn niet zo snugger.

    Dat is zo. In dat geval, you go girl! Aislyn (en ik) moedigen je aan! :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Het spijt me dat ik niet kon helpen," fluistert hij.
    Ik raak echt helemaal vertederd door die man. Als het kon zou ik hem een kusje geven gewoon omdat hij zo'n schatje is.
    "Ik stond anders prima mijn mannetje, vind ik zelf," zeg ik zacht. "Op die klap na dan," voeg ik er met een klein lachje aan toe.
    Die zweep mag hij wel vaker boven halen, dat deert me al even min of de isoleercel. Maar ik zou het wel weten te appreciëren mocht hij met zijn poten van mijn nekje afblijven. Die dient namelijk om zachte kusjes in te geven, niet om dicht te knijpen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Ze legde haar handen op mijn schouders en ik was niet bepaald in staat om nu tegen te werken. ‘B-blijf alsjeblieft liggen. Je hebt veel wonden.’ Ze gaat verder met het smeren van de creme, maar ze doet het trillerig en ik kijk haar alleen maar aan. ‘M-met mij gaat het wel,’ fluisterde zij. ‘H-het spijt me zo.’
    Voorzichtig legde ik een hand op haar knie en een waterig glimlachje kwam er op mijn gezicht, mijn ogen stonden vermoeid en met geen leven erin, toch was er een sprankje leven te vinden door Cassia.
    ‘Waardoor zeg je dat? Het is niet jou schuld… Je familie is alleen erg kortzichtig op dit vlak, en mag ik erbij zeggen, erg lafhartig ook.’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Maar Benedict moet eerst weer online komen ):

    [Here I am, ik moest even eten.. But.. My name is Reina, not Benedict. Anders word ik depressief. He scary XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    FreckledEmo schreef:
    (...)
    [Here I am, ik moest even eten.. But.. My name is Reina, not Benedict. Anders word ik depressief. He scary XD]

    [Is goed Bene- Reina -a-]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."