• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik verzet mijn voet naar zijn keel als ik merk dat Patje het even moeilijk heeft.
    "Een beweging en ik stamp je strot in," zeg ik koeltjes tegen de jongen op de grond. Nee, met verkrachters ga ik niet zacht om.
    "Inderdaad," zegt Patje.
    Ik blijf staan waar ik sta en neem de situatie even in me op.
    "Welke kant neem je?" vraag ik Patje zonder de eikel onder me uit het oog te verliezen. Ik moet wat tijd winnen tot Patje het aankan. Goed, we krijgen hem wel in die isoleercel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    Toen ze me ditmaal kuste, verstijfde ik niet. Ik sloeg mijn armen voorzichtig rond haar nek en beantwoorde de kus zachtjes. Ze was teer, zwak, net als ik maar erger, maar het zorgde voor een warm gevoel door mijn gehele lichaam. Ieder zintuig begon te tintelen.

    patrick Hathaway
    'Dat lijkt me duidelijk,' glimlach ik duizelig. Hij heeft mijn slaap geraakt, het is een wonder als dat geen hersenenschudding word. ik grijp Benedicts armen en hou ze stevig vast.
    'De isoleercel dan maar, mhm?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik kijk naar de mannen die Benedict optillen.
    "De isoleercel dan maar, mhm?"
    Voorzichtig slik ik. Benedict durf ik niet aan te kijken. Ik veeg de laatste tranen uit mijn gezicht en bekijk het tafereel. Ik heb het mezelf allemaal aangedaan. Ik moest gewoon boeten voor wat ik de mensen hier heb aangedaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Dat lijkt me duidelijk," zegt Patje terwijl hij voor de armen kiest. Ikzelf neem zijn benen vast en geef een venijnige draai aan zijn enkels. Komt ervan.
    "De isoleercel dan maar, mhm?"
    Ik glimlach duivels en kijk vervolgens even naar Mignon die helemaal overstuur lijkt.
    "Mignon, wil je zijn sleutels uit zijn achterzak halen?" vraag ik kalm. "Het zou namelijk zonde zijn als hij dat slot van binnenuit weer opent, niet?"
    Ik wacht niet tot ze het effectief doet en begeef me samen met Patje en de jonge Sterling tussen ons in naar de isolatiecel in de bossen. Gelukkig is het niet ver. Mignon zal ons wel inhalen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 22:21 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Ze sloeg haar armen voorzichtig rond mijn nek en beantwoordde de kus die ik haar gaf zachtjes, alsof ze bang was dat ze me zou breken. Maar dat zou ik niet, ik heb dit allemaal voor haar overgehad – en oké, ook omdat ik vind dat we geen ziekte hebben – dus ik was echt geen meisje dat snel zou breken. Weer kwamen er rillingen door mijn lichaam door de warmte die ze mij gaf en ik kuste haar langzaamaan wat gretiger, alsof ik bang was dat ze ieder moment kon verdwijnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    "Mignon, wil je zijn sleutels uit zijn achterzak halen? Het zou namelijk zonde zijn als hij dat slot van binnenuit weer opent, niet?"
    Ik knik zachtjes en doe braaf wat er gezegd wordt. Ondertussen lopen Sasha en Patrick al met Benedict naar de isoleercel. Met een grote afstand volg ik ze terwijl ik me de sleutels speel. Ondertussen maak ik kleine schiet gebedjes. Nee, het ergste gaat nog komen. Als Benedict vrijkomt zal hij me meteen pakken. Met veel meer geweld dan nu. Of misschien doet zijn vader me wat aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    Tot mijn verbazing heeft iemand de deur van de cel wijd open gelaten. Net zo makkelijk. Ruw gooien ik en Sasha de jongeman de cel in, waarna de sleutels worden gepakt. Oh, hiervoor zal ik in de problemen komen, maar dat kon me zeer weinig schelen. Nu kon ik eindelijk mijn frustratie tegenover de Sterlings er uit werken.
    'Veel plezier, Benedict.'

    Cassia Sterling
    Glimlachend verdiepte ik de kus, streelde ik haar zachte, zoete lippen met het puntje van mijn tong. De zoen maakte me duizelig, zorgde dat ik me blij voelen en ik kreeg bijna geen adem.
    hoe konden ze denken dat dit verkeerd was? Als ik me zo voelde?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    Op het moment dat ze mijn lippen streelde met het puntje van haar tong, sloeg mijn hart meerdere malen over en ik voelde hoe ik op dat moment even geen adem had. Langzaam opende ik mijn mond en ik streelde mijn tong tegen die van haar aan, terwijl ik me op hetzelfde moment steeds warmer voelde worden – heet zelfs. Mijn slanke vingers verstrengelde ik met die van haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Opgeruimd staat netjes. Ik kijk van Patrick naar Mignon en terug.
    "We moeten het hen vertellen," zeg ik zo rustig mogelijk. "Of het komt allemaal op onze nek. Zweepslagen is één ding, verkrachting is iets anders. Wie weet hoeveel meisjes heeft hij dit al aangedaan."
    We moeten de flarden van Mignon's kleren halen, en zelf bij pa en ma Sterling gaan aankloppen. Patrick zag iets dat niet kon en heeft juist gehandeld, ik heb de klappen uitgedeeld en daarvoor vlieg ik dan maar de isolatiecel in, niet hij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "We moeten het hen vertellen. Of het komt allemaal op onze nek. Zweepslagen is één ding, verkrachting is iets anders. Wie weet hoeveel meisjes heeft hij dit al aangedaan."
    Ik sla mijn ogen neer. Onzeker wrijf ik met mijn voet over mijn been. Vertellen. Diep haal ik adem en knik zachtjes.
    "Hoe wil je het gaan bewijzen. Bewijs hebben we niet. Niemand heeft hier bewijs voor elkaars daden."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben even douchen. Tot zo Schatjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben er weer, maar ik ga nu wel slapen. Ik laat Benedict morgen wel gek worden. Slaap lekker dudes (:]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassia Sterling
    Ik voel me duizelig en geweldig, zelfs de pijn valt weg. Haar tong streelt langzaam die van mij, waardoor rillingen door me heen gaan en mijn tempratuur stijgt. De kus die eerst zacht was voelt nu ruwer, hoewel hij nogsteeds liefdevol is. Na minuten maak ik me met veel moeite en tegenzin van haar los - ik kreeg geen adem meer.
    'A-Aislyn...' ik bloos volgens mij nog steeds.

    Patrick Hathaway
    Ik knik langzaam. Hoe irritant ik het ook vind, Sasha heeft gelijk. Slimme jongen. Met een vage glimlach en een duizelig gevoel doe ik de deur op slot.
    'Inderdaad. Mignon, je zal je verhaal moeten vertellen aan de Sterlings. Als je dat kunt,' zeg ik zachtjes.
    'Hoe wil je het gaan bewijzen. Bewijs hebben we niet. Niemand heeft hier bewijs voor elkaars daden,' zegt ze.
    Daar heeft ze een punt. maar we moeten het maar proberen.
    'Je kelren zijn niet zomaar gescheurd en je gegil was in eht kamp hoorbaar,' antwoord ik zachtjes. Plus, het was neit de heilige geest die me knock-out probeerde te slaan. Shit.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 22:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Hoe wil je het gaan bewijzen. Bewijs hebben we niet. Niemand heeft hier bewijs voor elkaars daden."
    Ik kijk even naar Mignon.
    "Je kleren zijn niet zomaar gescheurd en je gegil was in eht kamp hoorbaar," zegt Patje.
    Nee, Patrick is volwassen en heeft Benedict alleen maar van Mignon afgehaald. Hem kunnen ze niks maken. Het is Benedict die hem geslagen heeft.
    "En zijn bek meurde naar alcohol," dat moet vast ook ergens voor tellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen. Morgen weer school D:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.