• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    Na een paar minuten stopte ze echter en ik keek haar grijnzend aan, bijna alsof ik weer de oude ik was. ‘A-Aislyn…’ Ze bloosde en ik keek haar nog steeds op dezelfde manier aan.
    ‘Aw, wat schattig liefje, je bloost.’ Grijnsde ik, terwijl mijn vingers nog steeds met die van haar gevlochten waren.
    ‘Ik moet wel zeggen dat je het erg goed doet met je zoete lippen,’ Grinnikte ik en ik zuchtte diep, waarna ik weer normaal adem kon halen. Nog steeds voel ik de tintelingen van haar lippen en mijn lichaam was nog steeds warm.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [okay, bye D: sorry dat ik langzaam ben, half bezig x]]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Je kleren zijn niet zomaar gescheurd en je gegil was in het kamp hoorbaar," zegt Patrick.
    "En zijn bek meurde naar alcohol," valt Sasha hem bij.
    Ik knik zachtjes terwijl ik naar de grond kijk.
    "Ik vertel het wel," zeg ik bijna onhoorbaar.
    Dit zijn van die momenten dat ik het liefste zou willen verdwijnen. Alles problemen zou willen ontwijken en gewoon gaan.

    [Ik ga ook slapen. Morgen zit ik de hele dag in de efteling dus zal ik tussendoor niet echt reageren.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga zo ook maar...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Flex geenzinomhelenaamtetypen

    Jammer, ze vond de pap kennelijk lekker. Ze zou dus in ieder geval niet genezen door de pap. Helaas pindakaas.
    'Dus je vindt het... lekker?' vraag ik terwijl ik vol afgrijzen naar de pap staar. 'Ik zou het namelijk niet overleven als ik dit de hele tijd zou moeten eten. Maar ik heb zo mijn maniertjes om het lekkerder te maken.'
    'Je bent trouwens de eerste die dit bord pap heeft overleefd, de anderen hebben nooit hun eerste bord naar binnen kunnen werken.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CJ

    "Dus je vindt het... lekker? Ik zou het namelijk niet overleven als ik dit de hele tijd zou moeten eten. Maar ik heb zo mijn maniertjes om het lekkerder te maken. Je bent trouwens de eerste die dit bord pap heeft overleefd, de anderen hebben nooit hun eerste bord naar binnen kunnen werken."
    Ik moet luidop lachen en stop dan nog een lepel in mijn mond. Langzaam slik ik het goedje weg.
    "Lekker? Nee. Maar ik heb erger geproefd, mijn vader vergeet soms namelijk even dat hij predikant is en geen kok."
    Ach, het is op z'n minst een kleine overwinning dat ik de pap-proef doorstaan heb. Ik vraag me trouwens af of dit kamp vol met rare mannetjes net als Felix zit. Een avontuur zou het in dat geval wel worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Aw, wat schattig liefje, je bloost. Ik moet wel zeggen dat je het erg goed doet met je zoete lippen.'
    blozend verberg ik mijn gezicht weer, waarna ik mijn ogen sluit. We zijn beiden vies, moet en blauw. mijn vingersd prikte nog door de kleine wondjes en mijn rug voelde bijna gebroken.
    Een antwoord kon ik niet vormen, dit was te nieuw en vreemd voor hem. Ik zou hier zo in slaap kunnen vallen.

    Patrick Hathaway
    'En zijn bek meurde naar alcohol,' zei Sasha. Ik wiepr Mignon een blik toe.
    'Ik vertel het wel,' fluisterde Mignon bijna onhoorbaar. Dat was dan geregeld. Ik had de zoon van de Sterlings nooit echt vertrouwd, maar dat hij zulke dingen zou doen...
    Vermoeid haal ik een hand door mijn haar.
    'Ik heb wel zo'n idee waar we de Sterlings kunnen vinden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ik vertel het wel," zegt Mignon zo stil dat het amper hoorbaar is.
    Ik vind het vreselijk haar zo te zien.
    "Ik heb wel zo'n idee waar we de Sterlings kunnen vinden," zegt Patje na een hand door zijn haar gehaald te hebben. Bezorgd kijk ik hem aan. Deze dag gaat absoluut niet zoals ik het me ingebeeld had. Maar we zullen een moment alleen krijgen, al moet ik samen met hem in een isolatiecel voor kruipen.
    Voorzichtig neem ik Mignon's hand vast en knijp er even in.
    "Is het niet beter als we allemaal vertellen wat er gebeurd is?" vraag ik een beetje aarzelend. Ik durf wedden dat Alec Sterling niet veel zin zal hebben naar mij te luisteren, maar het is volgens mij noodzakelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Blozend verborg ze haar gezicht weer, waarna ze haar ogen sluit. ‘Ik wilde eigenlijk een douche nemen, maar dat gaat zeker pijn doen met die striemen?’
    Ik zuchtte diep en drukte een kus op haar voorhoofd, waarna ook ik mijn ogen dicht deed.
    ‘Laten we naar maar eerst even rust nemen en proberen te slapen.’
    Toen viel ik langzaam weg in een droomloze slaap.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wat heb ik gemist? Veel denk ik :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hello! Me is alive againnn. ]

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:18 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mignon

    "Ik heb wel zo'n idee waar we de Sterlings kunnen vinden."
    Ik zucht zachtjes en laat mijn ogen over de grond glijden. Ik voel Sasha's hand in de mijne glijden. Zachtjes slik ik. De neiging om hem weg te trekken is groot maar ik probeer hem te negeren.
    "Is het niet beter als we allemaal vertellen wat er gebeurd is?"
    Ik hef mijn hoofd op en kijk hem aan.
    "En ze gaan ons geloven?" zeg ik wat feller.
    "Tuurlijk niet. Benedict is alles voor hen, zelfs beter dan Cassia."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "En ze gaan ons geloven? Tuurlijk niet. Benedict is alles voor hen, zelfs beter dan Cassia," zegt Mignon fel.
    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. Nu is het niet het moment om koppig te gaan doen.
    "Als we niet geprobeerd hebben dan heeft die klootzak automatisch al gewonnen, nu hebben we ergens nog een kans dat ze rekening houden met ons kant van het verhaal," zeg ik vastberaden.
    Ze kunnen hun zoon dan wel ophemelen, ze weten vast ook wel hoe hij is in de buurt van meisjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Als we niet geprobeerd hebben dan heeft die klootzak automatisch al gewonnen, nu hebben we ergens nog een kans dat ze rekening houden met ons kant van het verhaal."
    Ik knik zachtjes en richt mijn gezicht weer naar de grond. Sasha's hand laat ik los. Het benauwd me. Ik haal de hand door mijn haren.
    "Maar wat moet ik dan zeggen," zeg ik zachtjes.
    "Uw zoon heeft me proberen te verkrachten? Het zal niet werken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    Mignon knikt zachtjes en laat mijn hand los. Ik begrijp het wel.
    "Maar wat moet ik dan zeggen. Uw zoon heeft me proberen te verkrachten? Het zal niet werken."
    Ik haal mijn schouders op en schud mijn hoofd even om dan naar Patje te kijken. Ik zucht.
    "Ja. Patrick en ik kunnen het bevestigen, dus zelfs als ze zijn kant kiezen zullen ze weinig anders kunnen dan ons geloven. Ze zijn misschien niet het soort mensen die kwaad worden op hun oogappel in het bijzijn van anderen, maar ze kunnen het niet negeren."
    Ik richt mijn bezorgde blik weer op Patje.
    "Toch?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.