• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    Aislyn werd meegenomen. Ik kijk voor me uit. Mijn kaak doet erge zeer nu.
    Ik doe mijn mond een aantal keer open en dicht, maar het doet pijn.
    Lekker Danny heel slim om dat te doen. Had gewoon hier gebleven.
    Ik zucht een keer, en zelfs dat doet zeer. Ach Danny niet zo mieterig doen jij!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Patrick Hathaway
    'Ik stond anders prima mijn mannetje, vind ik zelf. Op die klap na dan.' Dat was waar. Ik glimlach en knik, waarna ik het dopje weer opd e tube doe. zijn keel ziet een beetje blauw, maar weinig ergnstigs verder.
    'Dat is waar, je deed het heel goed,' fluister ik. Sasha deed waar ik te bang voor was.
    Ik werp een snelle blik naar Cassia en Aislyn. Aislyn heeft een waterig glimlachje op haar lippen, Cassia tranen in haar ogen.
    'Als ik uit je leven was gebleven, had vader je niet zo behandeld.'

    Cassia Sterling
    'Als ik uit je leven was gebleven, had vader je niet zo behandeld.'
    Ik bleef de wonden verzorgen, de schuld zorgde dat ik gewoon doorwerkte, ookal was ik zwak, hongerig en waren mijn spieren stijf. Een traan viel op mijn wang.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Benedict Sterling
    Schaamteloos leg ik mijn hand op haar bovenbeen en aai een beetje heen en weer. 'Een nieuwe? Nee, ik ben de eigenaar van een van de succesvolste straightcamps in dit land. Zullen we anders even een wandelingetje maken in het bos daar?' vraag ik, dit wordt leuk. Ze wijst me niet af, een van de weinigen. Dat zal wel betekenen dat ze al bijna genezen is, kan ze me ook niet besmetten.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:09 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Dat is waar, je deed het heel goed," fluistert hij.
    Ik glimlach. Ik kan niet anders dan glimlachen bij hem in de buurt. Wanneer ik zijn blik naar de meisjes volg, gaan mijn ogen wijdopen. Ik verschuil mezelf wat meer achter Patje, niet dat ze aandacht voor ons hebben en trek even aan zijn mouw. Vervolgens knik ik naar de knie van Cassia, waar Aislyn's hand op rust.
    Volgens mij zijn Patje en ik niet de enige met een geheimpje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik voel zijn hand op mijn bovenbeen branden. Dit gaat helemaal de goede kant op.
    "Een nieuwe? Nee, ik ben de eigenaar van een van de succesvolste straightcamps in dit land. Zullen we anders even een wandelingetje maken in het bos daar?"
    Uitdagend bijt ik op mijn onderlip.
    "In het bos?" vraag ik met een klein lachje.
    "Klinkt goed."
    Voorzichtig sta ik op en veeg ik de grassprietjes van mijn leren rokje. Pas maar op jongen, dit gaat een totaal andere kant op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn Valentina
    ‘Als ik uit je leven was gebleven, had vader je niet zo behandeld.’ Ze werkte door, ook al viel er een traan op haar wang.
    Zachtjes, met de kracht die ik nog over had, kneep ik even in haar knie als teken dat alles wel goed komt. ‘Nee, ik wil dat niet. Wil jij dan dat je vader je nog steeds zo behandeld en… wil je dat gevoel dan niet meer voor mij?’ Ik keek verdrietig naar de grond, maar probeerde haar toen weer aan te kijken.
    ‘Ik wil je niet uit mijn leven, Cassia, is dit dan niet het bewijs dat ik verdomd veel om je geef?’ Nog steeds had ik Sasha en Patrick niet in de gaten, maar ik dacht er verder ook niet over na om de kamer rond te kijken, aangezien Cassia het belangrijkste voor mij was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Op wie zal ik het enge monster (lees: Amyra) eens afsturen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    [Op wie zal ik het enge monster (lees: Amyra) eens afsturen?]

    [Felix? 8D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Had iemand Catherine nog nodig? Want er was een vriendin, het hele weekend :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik voel me niet zo lekker ik moet even tempe brb]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Citizen schreef:
    (...)
    [Felix? 8D]

    [Fine with me, waar is hij? ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassia Sterling
    '‘Ik wil je niet uit mijn leven, Cassia, is dit dan niet het bewijs dat ik verdomd veel om je geef?'
    Patrick staart ons aan, Sasha zie ik niet. Ik bloos meteen diep rood. Aislyn knijpt even in mijn knie. Toch knik ik.
    'I-Ik geef ook om jou,' fluister ik. ik probeer eht zo stilletjes mogelijk te doen, maar eht lijkt te echoën door de zaal. Ik geef Patrick een bange blik, maar hij kijkt me alleen verbaasd aan. dus rcht ik me weer op aislyn en begin verbanden aan te leggen.

    Patrick Hathaway
    Een vrouwelijke Stérling die op vrouwen valt? Geen wonder dat Alec zo kwaad was en aislyn wilde straffen. Met een klein glimlachje richt ik me weer op Sasha.
    Als hij dat al met Aislyn deed, stel je voor wat hij met Sasha gaat doen als hij hier achter komt. Ik voel mezelf bleek worden.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wat is de laatste post van Quinnerine? Ik vond dat idee van CJ er ook nog bij trouwens best een goed idee, maar als dat echt niet gaat met je plan kan dat niet heaa? ;/ Anders voeren jullie het samen uit? XD]

    Benedict Sterling
    Tot mijn verbazing gaat ze zonder tegenslag met me mee. Haar rokje was me nog iets te lang, maar dat zou ik zo toch wel van haar lijf af scheuren, dus dat moest ik dan maar even gewoon accepteren. Ook ik sta op, en leg mijn hand op haar goedgevormde kont. Langzaam begin ik richting het bos te lopen. Dit beloofde nog een productieve middag te worden. Ik voelde even in mijn zak of ik wel een voorbehoedsmiddel bij me had. Nee, natuurlijk weer niet. Godver. Nou, dat kind ging maar gewoon aan de pil erna hoor, niet mijn probleem.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Aislyn Valentina
    Ze bloost diep rood en knikt, maar daarvoor keek ze ergens naar. ‘I-Ik geef ook om jou,’ fluisterde zij. Ik probeerde te kijken naar wat haar blik had gevangen voor even, maar mijn rug deed zo pijn dat ik niet meer kon bewegen. Voorlopig had ik erg veel rust nodig, en wat eten. Misschien ook nog een douche… Goed, ik moest helemaal opgelapt worden.
    Cassia begint met verbanden aan te leggen en ik bijt even op mijn lip, de creme begint nu wel te bijten in de wonden, maar ik probeer weer normaal te kijken zodat Cassia niet merkt dat ik heel veel pijn heb. ‘Cassia…’ Mijn stem werd met de minuut zwakker en ik begon weer zwart voor mijn ogen te zien. ‘Blijf je bij me? Beloof dat alsjeblieft…’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Er verschijnt een klein glimlachje op Patje's gezicht, tot hij opeens helemaal bleek trekt. Ik kijk hem bezorgd aan en leg een hand op zijn borstkas. Zelfs al zouden Aislyn en Cassia kijken, Patje zit ervoor dus ze kunnen het niet zien.
    "Wat? Wat is er?" fluister ik.
    Mijn hart slaat plots sneller, alsof ik een marathon gelopen heb en ik kan mezelf niet tot kalmeren brengen. Waarom is hij plots zo bleek.
    Ik kijk hem voorzichtig in de ogen terwijl ik mijn andere zintuigen afstel op de bewegingen van Cassia en Aislyn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.