• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marethyu schreef:
    (...)
    [Fine with me, waar is hij? ^^]

    [Weet ik niet, de laatste post was tijdens de activiteit maar die is al lang en breed voorbij, verzin maar wat :')]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [EHHH. Bij de douche geloof ik ergens :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Dan verplaats ik hem nu met mijn geweldige magische krachten naar het cafetaria 8D *gaat typen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Kan Flexje straks trouwens CJ aan de poort gaan halen? Ze zit te mokken op haar koffer :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Bew]

    Danny

    Ik sta op en ga naar buiten een luchtje scheppen.
    Als ik in het raam kijk zie ik dat mijn kaak blauw is. Ik wrijf er zacht overheen wat me even laat inkrimpen.
    Die rotvent weet niet wat hij doet!
    Ik loop richting zaal 3 en wil naar binnen gaan maar draai me dan om en loop recht naar het bos.
    Ik zoek een boom uit en ga er onder zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cosette schreef:
    [Kan Flexje straks trouwens CJ aan de poort gaan halen? Ze zit te mokken op haar koffer :Y)]

    [Eerst moet Amyra hem pesten 8D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Amyra Sterling
    Nadat ik een tijdje op bed had gelegen, kwam ik toch maar weer overeind en fatsoeneerde mezelf een beetje. Na een paar minuten verscheen ik in het cafetaria en pakte iets te eten, geen pap natuurlijk - als Sterling mocht ik tenminste lékker voedsel. Mijn ogen gleden zoekend over de menigte terwijl ik een hap van het broodje nam. Was er hier geen begeleider?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Dat is ook een optie...]

    Mignon

    Zijn hand versplaatst zich naar mijn kont. Ik laat me vrijwillig het bos in leiden. Vrijwillig, nu nog wel. Met een klein lachje kijk ik hem aan en ik bijt zachtjes op mijn lip.
    "Zo," zeg ik met een flirterig toontje.
    "Waarom ben jij hier eigenlijk? Jij bent toch veel te slim om voor je ouders te werken?"
    Ik laat mijn vinger over zijn borstkas glijden.
    "Of niet soms?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felix Patterson - Begeleider

    'Goedemiddag [of morgen/avond, ik heb geen besef van tijd meer hier :')] mevrouw Sterling. Honger gekregen?' vraag ik vriendelijk. De vrouw die me nier had opgemerkt schrikt op en kijkt me aan.
    Om eerlijk te zijn had ik een hekel aan de hele familie Sterling, op Cassia na, die was wel oké. Maar deze vrouw... net een oude heks, of zo.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    (...)
    [Eerst moet Amyra hem pesten 8D]

    [Als je nog even wacht, kunnen ze haar met z'n tweeën ophalen.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    (...)
    [Als je nog even wacht, kunnen ze haar met z'n tweeën ophalen.]

    [8D Twee kwaadaardige mensjes die een onschuldig, ziek meisje oppikken? _O_]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:40 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Better be nice to the sick girl, she's famous (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Better be nice to the sick girl, she's famous (cat)]

    Daar zijn we niet om onder de indruk hoor *Gayhandje*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oooeeeh, hij is alcoholverslaafde bij deze :Y)]

    Benedict Sterling
    'Oh, maar ik doe het vrijwillig! Het is allemaal voor het goede doel weet je. Jullie moeten beter worden, en ik weet dat ik daarbij kan helpen, dus wie ben ik om dat dan niet te doen?' Ondertussen geniet ik van haar aanraking en kijk om me heen. Zijn we al ver genoeg het bos in? Nee nog niet.. God, waarom had ik geen conditie? Dit duurde veel te lang! Oke, dat maakte verder ook niet uit, als er iemand kwam was ik altijd nog een heel belangerijk persoon, dus ik zou me niet laten tegenspreken, mochten ze hier iets op aan te merken hebben. Ik bracht mijn gezicht dicht bij dat van haar. 'Dus, wat denk jij dat er nu gaat gebeuren liefje?' Eens zien wat zij hier voor ideeën bij had.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.