• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Hahaha, het kan ermee door dus? lol]
    Aislyn Valentina
    Ze verbergt haar gezicht in mijn nek en houd me steviger vast, en ik houd haar beschermend vast en geef haar nog een laatste kus op haar slaap, waarna we even zo liggen.
    ‘Eh, Cassia?’ Fluister ik, nogal moe, omdat ik de slaap me in voel halen en ook mijn maag begint weer te grommen, waardoor er een lichte blos op mijn wangen komt.
    ‘Ik wilde eigenlijk gaan douchen en wat gaan eten… V-vindt je het erg?’
    Ik beet even op mijn lip.
    'We kunnen elkaar later bijpraten, ik zie er nu niet bepaald uit of zo...'

Quiet the mind, and the soul will speak.

Amyra Sterling
    'Cassia is ziek,' zei ik vermoeid. Ik had koppijn, het kamp was een bende, Benedict was nergens te bekennen en nu dit met Cassia... Het was een beetje te veel. 'En ik bedoel niet dat ze griep heeft,' voegde ik eraan toe. Het was veel ernstiger dan dat.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Danny

Ik zie Patrick en Sasha aankomen.
    Ik sta droogjes op en loop, best moelijk, naar ze toe.
    "Halloo!" Zeg ik dan en lach eventjes. "Ik stoor niet he?"
    Vraag ik en ga naast ze lopen.

[Ben inspiloos]

Ich liebe dich 27.12.23

Mignon

Luid zingend haal ik de dweil door de keuken. Als ik toch word gedwongen om dit te doen kan ik er maar beter een feestje van maken. Niet dat het zal worden gewaardeerd maar dat maakt mij niets uit. Alec moet boeten voor alles wat hij nog niet heeft gedaan. Sasha's woorden spoken door mijn hoofd.Ik zat te denken dat ze sneller weer weg zullen zijn als we "vooruitgang" tonen. Ik zou het je ook niet vragen als het alleen om mij ging. En het zou handig zijn mocht je me geen mep verkopen als ik met je flirt. Ik schud met mijn hoofd. Waarom zou ik hem helpen. Dan mag hij weg met Patrick en daarna laat hij ons toch weer zitten. Alsof hij iets om ons geeft. Waarom zou hij ook? Hij heeft hier Patrick en daar heeft hij genoeg aan. Ik gooi de dweil in de hoek en bekijk de keuken. Ik ga hem echt niet helpen en al helemaal niet voor Patrick.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Patrick Hathaway
    'Daar hoor je in de therapie wel over.'
    ik knik, wil het onderwerp veranderen als één van de andere jongens naar ons toekomt.
    Niet naar Sasha kijken, geen emotie tonen. mijn gezicht word weer een koud masker. Ik schud mijn hoofd.
    'Nee hoor.' Ja dus.

Cassia Sterling
    Ik meot even lachen om haar ongemakkelijke toontje. ik schud mijn hoofd en dwing mezelf haar los te laten.
    'Goed idee, we zien er beiden nogal gehavend uit...' Vorozichtig sta ik op. Slapen, douchen, eten... Vader en moeder ontlopen. moet lukken.

Alec Sterling
    Ziek. Mijn dochter had de ziekte. Mijn ogen vernauwen zich. Ik knik.
    'Waar is ze?' ik zal het er wel uit slaan als het moed. Sterling's worden niet ziek. Daarom was ze dus zo, daarom was eht kamp een bende. Cassia was net zoals zij waren.

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 16:29 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Amyra Sterling
    'Ik neem aan dat ze dat meisje uit de isoleercel heeft gehaald,' zuchtte ik. 'Degene die haar besmet heeft. Ik heb haar sleutel afgepakt, maar ik neem aan dat ze weet dat er een reserve is. Naar mij luisterde ze dus niet en toen ik haar om het klokje vroeg, gooide ze het tegen de muur.' Mijn stem haperde even bij de laatste zin.

[Djeez, Mignon is ook weer lekker gezellig.]

Sasha

"Halloo!" Ik kijk op en zie Danny staan. "Ik stoor niet he?"
    Ik lach moeilijk.
    "Nee hoor," antwoordt Patrick.
    Ik besluit gewoon mijn mond te houden over die vraag, want ik heb zin om eerlijk te antwoorden en dat doe ik namelijk beter niet.
    Ik zucht even en steek mijn handen in mijn zakken.
    Oh, wat heb ik een hekel aan dit kamp.
    "Danny, toch?" vraag ik dan toch maar.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aislyn Valentina
    ‘Goed idee, we zien er beiden nogal gehavend uit…’
    Ze laat me los en staat op, ik grinnik alleen en sta op, waarna ik haar hand vasthoud en begin te lopen, maar dan draai ik me met een glimlach naar haar om.
    ‘Kunnen we dan eigenlijk wel handen vasthouden? Ik denk van niet, hé?’
    Mijn glimlach wordt een pruillipje.

Cosette schreef:
    [Djeez, Mignon is ook weer lekker gezellig.]

[Het is altijd gezellig met Mignon]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Danny

Ik glimlachte naar Patrick.
    "Danny, toch?" Ik kijk Sasha aan.
    "Nee Kees natuurlijk Danny." grinnik ik even.
    "Waarom moesten we dit ookalweer doen?" Vraag ik dan.

[God me moeder vraagt wel op de voede momenten haar mobiel terug. Sorry moet off D:]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ga bij mijn tante eten, tot vanavond.]

[eten]

[Ik twijfel of ik nog een personage zou maken, maar ik ben bang dat Sasha er dan bij inschiet. And I love Sasha.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ik denk dat je kans niet hebt om Sasha te vergeten. We love Shatrick!]

Cosette schreef:
    [Ik twijfel of ik nog een personage zou maken, maar ik ben bang dat Sasha er dan bij inschiet. And I love Sasha.]

Datzelfde geval heb ik dus ook met Aislyn. :Y) To do, or not to do?