• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik zou het eigenlijk doen om Mignon wat meer gezelschap te geven :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [goedemiddag zonnestraaltjes! De aarde zegt: 'Hallo!' (:
    mag ik een samenvattinkje?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Want ze is echt forverer alone :'D ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Aaargh, twijfels twijfels twijfels]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    FreckledEmo schreef:
    [goedemiddag zonnestraaltjes! De aarde zegt: 'Hallo!' (:
    mag ik een samenvattinkje?]

    Hallo zonnestraaltje,
    Gezellig!
    Er is niet zoveel gebeurd eigenlijk. Niets bijzonders. De jongens zijn aan het sjouwen en de meiden aan het schoonmaken zoals het hoort in de man-vrouwverdeling :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    [Aaargh, twijfels twijfels twijfels]

    Denk er maar overna. Mignon praat nog wel tegen zichzelf. Daar is ze onderhand erg goed in geworden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wonders where Quinn is.. Still in tha kitchen, or sjouwing XD mooi woorddd.. Maarmaarmaarr.. Shatrick?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Nee, Kees. Natuurlijk Danny. Waarom moesten we dit ookalweer doen?"
    Oké, hij is knap, maar ik hou er niet van als mensen grappig proberen doen ten koste van mij. Ik bal mijn vuisten naast mijn lichaam, klem mijn kaken op elkaar en kijk even naar Patje.
    Dat ventje komt doodleuk ons gesprek verstoren en gaat dan nog eens arrogant doen ook.
    "Omdat we mannelijk moeten worden, kan je best gebruiken, niet?" bijt ik hem toe.
    Vandaag is geen schitterende dag voor nieuwe Sasha, nee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alec Sterling
    Ik knik, sla een arm om mijn vrouw heen, donerwolken in mijn ogen.
    'Ga maar naar binnen, werk eht uit op de patienten of ga op bed liggen,' adviseer ik.
    'Ik reken hier wel mee af.' Met die woorden ging ik richting de isolatiecel. Cassia stond daar inderdaad. Ze had een glimlachje op haar gezicht en nam de hand van een van de patienten vast. binnen een paar seconden stond ik voor haar en sloeg haar in ahar gezicht,w aardoor ze o pde grond viel.

    Patrick Hathaway
    Sasha gaf venijnige antwoorden en ik kon het hem moeilijk kwalijk nemen. ik ben er ziek van dat iedereen ons steeds uit elkaar houd, onbewust. het kamp kwam in zicht - gelukkig. ik wiepr een blik richting de ge:ïrriteerde Sasha.
    'Aardig blijven tegen je mede-kampeerders, of ik moet je ind e isoleercel stoppen.' waarschuwde ik, maar echt dreigend of gemeens klonk het niet. ik zou er waarschijnlijk vrijwillig bij inkruipen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [welke dag is het en waar zijn mijn personages nu? Ö]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Aardig blijven tegen je mede-kampeerders, of ik moet je in de isoleercel stoppen."
    Even denk ik dat het Felix is die een geweldige imitatie van Patje's stem doet, maar het blijkt toch echt Patje te zijn. Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem even aan. Ik snap het wel, wat hij doet. Maar hij zou wel moeten beseffen dat de isloceercel me niet afschrikt.
    "Is het al tijd voor een dutje?" grinnik ik.
    Nee, niet goed. Ik moet het niet op Patje afreageren.
    "Sorry," zeg ik hoofdschuddend, meer tegen Patje dan tegen Danny.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mijn personage’s post staat op de vorige bladzijde…]
    Aislyn Valentina
    Ik keek naar haar en was in mijn droomwereld door een glimlach die ik – en zij – op onze gezicht hadden, dat veranderde echter snel toen ze in haar gezicht werd geslagen en op de grond viel.
    Wie? Snel draaide ik me om en zag haar vader staan. ‘Vindt je dat normaal of zo?’
    Grommend dat hij dat had gedaan, bukte ik bij Cassia neer en pakte haar hand vast, terwijl ik met mijn andere hand over haar wang ging. ‘Gaat het?’
    Er kwam een bezorgde blik op mijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    FreckledEmo schreef:
    [welke dag is het en waar zijn mijn personages nu? Ö]

    [Ik dacht iig dat het dag vijf was? Maar in de beginpost staat dat het dag vier is... en eigenlijk heb ik geen idee waar je personages zijn :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [hmm.. Benedict hadnet Aislyn in die cel gegooid, maar daar is ze zo te merken alweer uit.. En Quinn was aan het picknicken en zou net gaan douchen, maar volgensmij is Michelle/Catherine er niet, sow.. Iemand Benedict nodig? Of Quinn.. Nie zo aardig, maar dan kan ik wel doen dat ze al gedouched hebben en hij aan hey sjouwen is?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Je kan een praatje met Mignon en Benedict maken.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."