• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

"Omdat je een mooie stem hebt."
    Lachend schud ik met mijn hoofd.
    "Je weet wel. We kunnen," hij stop even.
    "Kaarten of Monopoly spelen."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "Een spelletje klinkt goed," stem ik in.
    Lachend druk ik een kusje op zijn zachte lippen.
    "En wat voor een spelletje dacht je aan?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Een spelletje klinkt goed. En wat voor een spelletje dacht je aan?"
    Zacht kus ik haar terug en terwijl ik nadenk neem ik haar hand in de mijne.
    "We kunnen doktertje spelen. Ik zal jou onderzoeken."
    Ik neem haar duim vast, en begin langzaam al haar vingers te tellen.
    "Één, twéé, dríé, víér, vijf."
    Ik wiebel telkens met elke vinger en druk er een kusje op. Ik wissel van hand.
    "Zes, zeven, acht, negen, tien. Prinses, je bent compleet gezond."
    Serieus kijk ik haar aan.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"We kunnen doktertje spelen. Ik zal jou onderzoeken. Één, twéé, dríé, víér, vijf. Zes, zeven, acht, negen, tien. Prinses, je bent compleet gezond."
    Ik zucht opgelucht.
    "Gelukkig maar dokter," lach ik.
    "Zou u mij verder ook willen onderzoeken? Ik heb nogal last van mijn rug."
    Ik draai mijn rug naar hem toe.

Jeremy

"Gelukkig maar dokter. Zou u mij verder ook willen onderzoeken? Ik heb nogal last van mijn rug."
    Ik grinnik en begin haar zachtjes te masseren, terwijl ik af en toe een kusje op haar schouders plaats.
    "Is het zo wat beter?"
    Ik druk een kusje in haar hals.
    "Waar heb je pijn?"

Donna

Ik grinnik als hij me begint te masseren. Ontspannen sluit ik mijn ogen.
    "Is het zo wat beter?"
    Ik knik zachtjes en voel zijn lippen in mijn hals.
    "Waar heb je pijn?"
    Lachend draai ik me weer naar hem toe.
    "Hier," zeg ik met een pruillipje en ik wijs naar mijn lip.
    "Kunt u daar iets aandoen?"

Jeremy

"Hier. Kunt u daar iets aandoen?"
    Ik denk even na.
    "Hmm, ja, maar dat moet je elke vijf minuten verzorgen."
    Ik druk een kus op haar lippen.
    "Op deze manier. Kun je dat aan, elke vijf minuten?"

[I'm off. Helpen op toneel, en dan cinema. Rond 9 uur ben ik weer terug ^^]

Donna

"Hmm, ja, maar dat moet je elke vijf minuten verzorgen."
    Ik voel zijn lippen zachtjes op de mijne.
    "Op deze manier. Kun je dat aan, elke vijf minuten?"
    Ik kijk hem bedenkelijk aan.
    "Het zal wel moeten," zeg ik dramatisch.
    "Anders word ik nooit meer beter."

lilly
    Ik knik. ik kijk een beetje rond en zie allerlei soorten mensen lopen.
    "Maar hoe gaat het bij jou?" denkend aan Florence

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Cosette schreef:

Irial

Kyle kreunt zonder einde.
    "Dat beschouw ik als een ja," fluister ik lachend.
    Ik raak nog meer opgewonden als hij zijn heupen meebeweegt en zijn nagels in mijn rug zet. Ik grom even terwijl hij mijn naam kreun.
    Ik ga iets trager omdat het best wel vermoeiend is maar compenseer door af en toe iets harder te stoten. Ik buig me over Kyle heen en druk mijn lippen op de zijne.

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:09 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Charlotte

"Soms. Niet altijd. Hangt van de bezigheden af, vermoed ik. Laten we het deze keer deftig houden, en niet bij de kindjes gaan kijken," zegt Mary liefjes.
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Tuurlijk, ik zoek namelijk schoenen en geen oorbellen," lach ik.
    Ik draai me om en loop op mijn gemakje door de winkel. Voor schoenen moet je tijd nemen, zei mijn moeder altijd. Mijn mond valt open als ik na enkele minuutjes een prachtig paar zie staan.
    "Mary!" roep ik terwijl ik de schoen in mijn handen neem.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

"No shit, Sherlock. Maar denk positief: nachoooo's."
    Lachend schud ik mijn hoofd om de boze gezichten om ons heen. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk naar Arion. Oh God, wie kan me zien. Met een grote grijns op mijn gezicht volg ik zijn voorbeeld. Ik prop ook mijn mond vol met nacho's en begin luid te kauwen.

[Waarschijnlijk kan je er toch niets mee maar mijn inspiratie voor deze jongen is momenteel ver te zoeken.]

[Dus toch. Ik wist niet meer of ik laatst gereageerd had of jij.]

Arion

Michael volgt mijn voorbeeld en propt ook zijn mond vol om vervolgens luid te kauwen. Er draait zich een ietwat oudere dame om en begint aan een scheldtirade.
    "Jullie zouden je moeten schamen! Tegenwoordig kan een mens niet eens meer naar een- AAARGH!"
    Omdat ze naar ons keek in plaats van naar de film, schrikt ze geweldig door een fel geluid dat wij wel hadden zien aankomen. Ik barst opnieuw in lachen uit en besluit de zaal maar te verlaten. Ik wenk Michael achter me aan.

Michael

"Jullie zouden je moeten schamen! Tegenwoordig kan een mens niet eens meer naar een- AAARGH!"
    Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. Als de vrouw schrikt van een geluid houd ik het niet meer. Ik proest het uit en schud met mijn hoofd. Arion wenkt me om achter hem aan te lopen. Moeilijk sta ik op en neem ik mijn krukken mee. Het lopen gaat steeds soepeler, ooit kan ik op deze dingen dansen. Lachend loop ik de zaal uit.
    "Jullie zouden je moeten schamen! Tegenwoordig kan een mens niet eens meer naar een- AAARGH!" doen ik de vrouw na op een hoog toontje waarna ik weer in de lach schiet.

Jeremy

"Het zal wel moeten. Anders word ik nooit meer beter."
    "Ik weet het, prinses. Maar het is van levensbelang."
    Ik kijk in haar ogen en doe moeite om mijn lach in te houden.
    "Misschien kan ik je beter helpen als ik ook degelijk voor dokter heb gestudeerd."