• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dave
    'Eliza en Jeffrey.' antwoord ik. Ik gebaar naar de keuken

    Masja
    'Dat vond jij al sexy? Er is nog veel meer veel sexier.' lag ik en steek mijn tong plagerig uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    'Ja? Laat zien dan' Zeg ik plagerig terwijl achterstevoren de trap op loop en naar haar blijf kijken,

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    'Oké' antwoordde ik glimlachend en stond op 'Zullen we even vragen hoe lang het nog duurt? Ik heb namelijk wel trek in salade'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elizabeth

    Ik roer wat in de pan en ben al verbaast dat het nog niet zwart en aangebrand is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dave

    'Uf course.' grijns ik en loop naar Liz. 'En? Was mijn kookkunst mislukt?' vraag ik aan haar


    Masja

    'O? Is meneer nieuwsgierig?' vraag ik en loop met hem mee. 'Wat wil je dan?' ik kijk hem flirterig aan, maar mijn hart bonkt in mijn keel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oké, kan weer veel reageren] [Mag ik weten wat er allemaal is gebeurd?]


    That is a perfect copy of reality.

    [masja en Damen weten hun "gaves", Dave en Nina die van elkaar ook. We gaan zo eten in de RPG]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oke, dankje]


    That is a perfect copy of reality.

    [Zijn er mensen in de woonkamer?]


    That is a perfect copy of reality.

    Nina Chanel McCean
    Samen met Dave liep ik naar de keuken toe, waar het echt onwijs lekker rook. 'Zal ik alvast de tafel gaan dekken?' stelde ik voor, want zo te ruiken was het eten bijna klaar


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheRumIsGone schreef:
    Elizabeth

    Ik roer wat in de pan en ben al verbaast dat het nog niet zwart en aangebrand is.


    [maja heeft al gereageerd voor als ik het eens niet was die iets over het hoofd ziet. :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Sorry was eten]


    That is a perfect copy of reality.

    Aurelie Fleur Carters
    Als ik de keuken binnenkom, ruik ik de geur van lekker eten.
    Mijn maag rammelt.


    That is a perfect copy of reality.

    [GelaardeKat is offline.. :(]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elizabeth

    'Nog niet' Grijns ik met nadruk op Nog, ik werwachte elk moment dat er een vlam in de pan zou verschijnen ofzo.

    Damen

    'Veras me' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling