• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    GelaarsdeKat schreef:
    Dave
    Ik grijns. 'Ik houd al jou geheimen graag voor mezelf.' fluister ik. 'Ik zei het toch zachtjes? Ik zal het er niet meer over hebben.'


    [neehoor waarom zou je niet? en ik ga ff eten, brb]


    Nina Chanel McCean
    'Dat weet ik' antwoordde ik zachtjes, maar glimlachend 'Het is alleen... ik weet niet of er iemand anders hier een gave heeft en of iemand ons kan horen, zelfs als we aan het fluisteren zijn'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damen

    Ik vang het gesprek op van twee mensen, en moet grijnzen, tuurlijk nog twee bovennatuurlijken.. Alleen hou ik het voor mezelf, ik zou het ook niet fijn vinden als mensen gingen rondschreeuwen dat ik een weerwolf was.


    Don't be like the rest of them, darling

    laat maar, las het verkeerd

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik kon even niks beters verzinnen XD.. Verveel me dood..]


    Don't be like the rest of them, darling

    [tja... maar ik kan nu niet echt op dat bericht reageren hea...]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:43 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [XD.. Jep.. Wat zal ik eens met Damen doen..]


    Don't be like the rest of them, darling


    Keep your head up, keep your heart strong

    [GelaardeKat is online ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ben ik! weet niet voor hoelang want er is bezoek]
    Dave
    'Ik zal stil zijn, je bent echt slim dat je dat bedenkt.' ik glimlach naar haar, mijn hoofd een beetje schuin, wat een grappig effect heeft.

    Masja
    Ik loop naar Damen toe. 'Hee, wat doe je?' vraag ik aan hem als ik zie dat hij voor zich uit kijkt.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:53 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    Ik schud mijn hooft even 'Sorry, niks' Andwoord ik, 'Weet jij wat we eten?' Vraag ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Salade als ik het goed heb. Met pasta.' antwoord ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    'Hmm.. Oke' zeg ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'O en nog een vraagje he... Waarom vond jij mijn danskunst eerst niet goed dan?' vraag ik


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    Ik moet lachen om haar vraag, 'Ik vond het wel goed, je zag er heel sexy uit hoor' Grijns ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    GelaarsdeKat schreef:
    [ben ik! weet niet voor hoelang want er is bezoek]
    Dave
    'Ik zal stil zijn, je bent echt slim dat je dat bedenkt.' ik glimlach naar haar, mijn hoofd een beetje schuin, wat een grappig effect heeft.

    Masja
    Ik loop naar Damen toe. 'Hee, wat doe je?' vraag ik aan hem als ik zie dat hij voor zich uit kijkt.


    Nina Chanel McCean
    'Ik ben ook heel slim' zei ik plagend 'Trouwens, wie is nou het eten aan het maken? Of hebben jullie die pannen op het vuur laten staan en zijn vervolgens gewoon weggelopen? Ik heb namelijk niet echt veel zin in verbrand eten'


    Keep your head up, keep your heart strong