• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Helios schreef:
    [was dave niet koken?][/quote

    [hij hd het overgelaten aan Liz xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [moet je dat erbij zegggen, beetje vage rpg vind ik et worden nou...en dan zegtz e tegen mij dat ik dat niet moet doen omdat et raar is. Als zo door ga stop ik ook]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    [moet je dat erbij zegggen, beetje vage rpg vind ik et worden nou...en dan zegtz e tegen mij dat ik dat niet moet doen omdat et raar is. Als zo door ga stop ik ook]


    [eh dat had ik gepost... of mijn pc doet weer raar]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [heb je niet gedaan, maar fuck it ik stop, word tog altijd amper op mijn personage gereageerd,]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:18 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    GelaarsdeKat schreef:

    Helios schreef:
    [was dave niet koken?][/quote

    [hij hd het overgelaten aan Liz xD]


    Wauw.. Slim bezig Dan xD..

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    GelaarsdeKat schreef:
    Dave
    'Dus jij waardeert onze kookkunst niet? Doe het dan maar zelf.' grijns ik.


    Masja

    Ik lag en ga hiphop dansen. Als ik klaar ben kijk ik hem, licht uitgeput aan. 'Was alles naar wens, meneer? Of was het niet goed genoeg?' ik kijk hem uitdagend aan.



    [volgens mij wel....]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    (...)


    [volgens mij wel....]

    [nee maar whatever stop tog zoek et uit hier joh]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damen

    Ik grijns en glip door de opening en spring gemakkelijk van de rotsen af, 'Kom je nog?' Zeg ik grijnzend


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Of course.' glimlach ik en spring er ook door. Ik spring en val bijna tegen hem op. 'Oeps sorry.' ik ren de helling af en steek mijn hand uit als ik beneden ben. 'Kom jij nog?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    Ik kijk grijnzend hoe ze de helling af rent en ren op mijn snelst naar beneden, natuurlijk net iets sneller dan een normaal mens kan. 'Sure' Zeg ik lachend als ik beneden ben.


    Don't be like the rest of them, darling

    GelaarsdeKat schreef:
    >[ik was zuper druk met andere rpgs und soow dus ik post nu snel Dave die naar Nien gaat]


    Dave
    'eey Nina!' grijns ik en loop naar haar toe. 'Hoe gaat het met mermaid?' fluister ik zachtjes zodat anderen het niet horen.



    [als ik niet op dit stuk moet reageren moet je t ff zeggen want nu weet ik t niet]

    Nina Chanel McCean
    'Heejj' zeg ik glimalchend als Dave op mij af komt lopen 'Maar sst, niet hier daarover beginnen, de andere hoeven niet te weten wat ik ben, right?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dave
    Ik grijns. 'Ik houd al jou geheimen graag voor mezelf.' fluister ik. 'Ik zei het toch zachtjes? Ik zal het er niet meer over hebben.'


    [neehoor waarom zou je niet? en ik ga ff eten, brb]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik heb Damen al gepost ^^ Zie hierboven ergens XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Nice.' ik keek hoe hij naar beneden rende, hij was snel en ik merkte dat ik hem aanstaarde. 'Kom.' ik liep rustig richting de villa.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    Ik grijns en loop samen met Masja terug naar de vila, 'Wat eten we?' Vroeg ik toen ik de villa binnen stapte.


    Don't be like the rest of them, darling