• Toestemming van Khaleesi om dit topic te openen.

    DIT IS GEEN TOPIC OM HET AAN TE SPOREN, IK BEN GEWOON NIEUWSGIERIG. DRUGS IS SLECHT, IK WEET DAT.


    Hallo iedereen (':

    Dus drugs. Het is slecht maar heb je het al eens geprobeerd? Of wat wil je eigenlijk wel eens doen?

    Ik heb nog niks geprobeerd, maar om eerlijk te zijn wil ik wel eens een joint roken. Om te proberen.

    Beckett schreef:
    Ik snap gewoon niet waarom mensen drugs nemen, als het is omdat je in de problemen zit enzo vind ik het nog steeds belachelijk. Je wéét dat je de situatie alleen maar erger maakt, en ze zeggen: eens je eraan begint kan je niet meer stoppen. Ik vind het dus dom.


    Ex astris, sciencia

    Nee en nee.
    Ik word altijd misselijk van de lucht die jongens mee dragen als ze wiet hebben gerookt.


    Believe in yourself.

    Ja ik heb het wel eens geprobeerd. (krul)


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat moeten we nog eens doen. 8D Dat is ook niet ongezond ofzo. Dan doen we het wel bij mij thuis, dan letten mijn ouders wel op.


    Haha, deal!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee, nog nooit geprobeerd.

    Maar dat is dan wel omdat ik zo'n goodie-two-shoes ben dat ik niet eens weet bij wie ik aan dat spul kan raken.

    Eerlijk gezegd wil ik misschien ooit wel eens een jointje proberen. Thuis, met wat echte vrienden, op de benedenverdieping.

    Yep, goodie-two-shoes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    'k Heb genoeg gehoord over de bijwerkingen en blijf er daarom ook vanaf (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog nooit geprobeerd en ik ben dat ook niet van plan. Ik weet trouwens ook niet hoe ik er aan zou moeten komen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wil het ooit ook wel proberen. En volgens mij heb ik meerdere mensen van mijn klas die wel wiet gebruiken dus het lijkt me niet echt moeilijk om aan te geraken ;p Ik weet niet, ik zou het ook gewoon willen doen om gedaan te hebben, maar ik zou nog wel een jaar of twee wachten, en ik zou het veilig thuis doen met een paar vriendinnen ;p


    effort never betrays you

    Beckett schreef:
    (...)

    Gewone sigaretten?


    jah...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Als ik wat ouder ben zou ik misschien wel een keer willen blowen om te ervaren hoe dat is, maar verder ben ik niet van plan om ooit drugs te gebruiken. Ik ben best wel een control freak en bang dat ik er aan verslaafd raak.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Daar blijf ik heel mooi af. Bah! :x


    Let the Night embrace you

    Ehm, 2 jaar geleden ja. Eerste keer geblowt, voelde me 'stoer'. Tot dat m'n vader d'r achter kwam.
    Geloof me, heb 't daarna nóóit meer gedaan.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nee nog nooit gedaan!

    Een keer wiet proberen misschien, maar verder niet. Ze zeggen dat je van wiet heel relaxed wordt en dat het goed is tegen ADHD


    SLOAN.

    Nee, nog nooit geprobeerd :P Ga ik ook niet doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.