• Toestemming van Khaleesi om dit topic te openen.

    DIT IS GEEN TOPIC OM HET AAN TE SPOREN, IK BEN GEWOON NIEUWSGIERIG. DRUGS IS SLECHT, IK WEET DAT.


    Hallo iedereen (':

    Dus drugs. Het is slecht maar heb je het al eens geprobeerd? Of wat wil je eigenlijk wel eens doen?

    Ik heb nog niks geprobeerd, maar om eerlijk te zijn wil ik wel eens een joint roken. Om te proberen.

    Néh.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    I did,en het wordt in de media en maatschappij zwaar overroepen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee. Ik vind het vieze troep en ik blijf er mooi vanaf (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Nope. En ook niet van plan.


    You've cat to be kitten me right meow.

    ik heb het niet egt met drugs
    het enige wat ik wel eens heb gdaan en af en toe heel soms nog wel eens doe is blowen voor de rest heb ik egt een hekel aan drugs het trekt me gewoon niet aan..
    behalve dan drinken wand das gewoon lekker in het weekend een biertje of wijntje er bij ^^

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 0:13 ]


    You can't touch music but music touch you

    Nog nooit geprobeerd. Ik vind het walgelijk.
    Je ruikt meteen of iemand gesmoord heeft of iets dergelijks. De rivier waar ik train, daar zitten soms gastjes jonger dan mij in een grote groep en hangen ze de grote held uit. Ik ruik die troep (wiet) van mijlenver, nog voordat ik hun grote geluid heb kunnen horen.
    Als er in een grote stad zo iemand voorbij loopt die wiet gerookt heeft, vind ik ook altijd dat die persoon zo stinkt.
    Mijn ex zijn ouders smoorden iedere avond wiet. Als ik bij hem bleef slapen, stonk ik de dag erna ofwel naar rook en anders naar wiet.

    Ik ben redelijk tegen drugs. Ik wil mijn leven daarmee niet verpesten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    *le twelve year old kid*
    Nope, maar dat lijkt me dus logisch (pirate)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb vrienden die het wel doen. Zou het zelf ook wel eens willen proberen, maar niet met hen. Als ik het zou doen, doe ik 't gewoon met een stel echte vrienden bij iemand thuis.


    i put the fun in funeral

    Nee, nog nooit gedaan. Maar om eerlijk te zijn ben ik er best benieuwd naar ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja, één keer en nooit meer.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RainbowShine schreef:
    Ik blijf met mijn kleine handjes van de kl*te troep af (cat)
    Net zoals roken .


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb wiet/hasj gerookt. Verder niks. Ik wil denk ik nog wel dingen proberen ooit. Maar dat komt over 5 jaar wel :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn drugs zijn perziksnoepjes. (cat)


    EGYPTIAN GOD

    Aurelia schreef:
    De enige drugs die ik heb gehad is alcohol.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik hoor hier wel allemaal dat het slecht is en alles, maar wisten jullie dat als je 1 keer in de zoveel tijd een joint rookt het je lichaam reinigt en helemaal niet slecht voor je is.
    Wiet zelf vind ik niet erg, de rest wel. Dat is gewoon troep.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.