• Class 13


    Verhaal: Je zit op de Sunshine college. De school is bekend om zijn goeden naam, brave leerlingen en hoge niveau. Maar elke school heeft zijn herrie schoppers. Om de goede naam te behouden hebben ze alle 'probleem' kinderen in 1 klas gezet (klas 13). Zo proberen ze een beetje rust in de school te behouden. Toch ontstaan er soms complicaties tussen de normalen klassen en de idiote klas. Maar klas 13 heeft iets dat alle anderen klassen niet hebben en dat is trots.


    Omgeving: Het verhaal speelt zich af in het klaslokaal. Er is niet veel geld aan hun uit gegeven dus hebben ze maar oude tafels en stoelen, je zit niet in groepjes maar allemaal apart in 4 rechte lijnen. De muur was oorspronkelijk grijs maar de vorige klas heeft het onder gespoten met graffiti. Alle muren zijn er mee bedekt behalve aan de linker kant, daar is de lange raam. Voor de rest is het klaslokaal net zo als een gewonen, schoolbord, leraarbureau, etc.


    Roll
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Waarom je in de klas zit:
    Karakter:
    Verleden: (niet verplicht)

    b]Handig om te weten:[/b]
    ~ Schelden/vechten mag
    ~ Schrijven in de tegenwoordigen tijd
    ~In de klas komen maximaal 20 mensen + 1 leraar
    ~naamsveranderingen doorgeven.
    ~Na aantal weken niet rpgen bericht voor uitschrijving of te komen rpgn

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson. = Password
    Alyssa Zarah Blades = xFlyy
    Céline Hay = missMellark

    Docent: ?

    Bijrollen (op eigen keuze of verzoeken) = micki & xFlyy

    Je kan altijd nog inspringen, iedereen is welkom!!! (Y)

    De speel topic (14): http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=132819&page=1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 16:48 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    mij lijkt het wel wat, maar even wat vraagjes
    wat ga je alleen maar doen ik bedoel alleen les is best saai, ga je op excurise enz.
    en wat voor problemen gedragstornissen of agressief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik wil een jongen reserveren ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    geef me trouwens maar een meisje. ik doe het vanaaf ff invullen moet zo eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [alvast abo]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik doe ook mee ^-^

    Naam: Alice Connel
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Alice heeft lang eikenbraun haar dat rollend tot haar middel komt. Je ziet haar het vaakst in een elegant jurkje lopen.
    Waarom je in de klas zit: Anderen kinderen waren bang voor haar want ze had 5 mensen het ziekenhuis ingeslagen.
    Karakter: Alice is een typisch voorbeeld van iemand met 2 gezichten. Meestal is ze een vriendelijk meisje maar ze is de rechterhand van de leider van een bekende gang in haar buurt. Ze is een goede vechter en deinst dus niet terug voor wat dan ook.
    Verleden: Alice woonde al vanaf haar geboorte in het weeshuis. Niemand gaf iets om haar, liefde heeft ze nooit gekend. Ze werd daar regelmatig in elkaar geslagen, op een dag pikte ze het niet meer en begon terug te vechten. Naar de loop van jaren werd ze sterker tot dat ze iedereen met gemak versloeg. Macht dat was het enigen wat ze wou. 's avonds had ze nog wel de neiging om uit huis te ontsnappen om zo buiten op straat haar stres kwijt te raken. Iedereen daagde ze uit. Daar door had ze ook haar beste vriend leren kennen Aiden de leader van de bloody rain gang. Onwetend van wie hij was daagde ze hem uit. Hij was versteld van haar kracht en bijna inmaak. Hij was zeer geïnteresseerd in haar dus maakte hij haar zijn rechterhand. Vanaf dat moment besloot ze op haar eigen te wonen. Dan had ze ook geen last meer van de nonnen die steeds weer tegen haar zeurde.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Naam:Jeffrey Rojas.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:Hij is Latino. Donkere ogen, donker haar, getint. een tattoage op zijn arm. hij draagt altijd een pet, die doet hij nooit tot amper af.


    Waarom je in de klas zit: vanwege zijn agresiviteit en vechtlust konden de andere leraren en klassen hem niet handelen.
    Karakter: Jeffrey is aardig, als je aardig bent voor hem. Hij is vrij snel aggresief en zal ook nooit een gevecht uit de weg gaan. Verder houd hij van vrouwen en vrouwen versieren. Fluit ook altijd naar meisjes en maakt opmerkingen over hun uiterlijk, soms schunnige.
    Verleden: Jeffrey woont in de Ghetto. Overleven is zijn grootste dagtaak. hij draagt ook vaak een pistool bij zich. Hij zag op jonge leeftijd al mensen doodgaan, en zijn vader zijn moeder slaan. Zo is hij een harde en agressieve jongen geworden. Hij zit ook in een bende.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:41 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MissEverdeen schreef:
    mij lijkt het wel wat, maar even wat vraagjes
    wat ga je alleen maar doen ik bedoel alleen les is best saai, ga je op excurise enz.
    en wat voor problemen gedragstornissen of agressief


    Het speeld zich vooral af in het klaslokaal maar soms excurise hebben is eigenlijk wel leuk ^-^ het zal er zeker in voor komen
    En met een probleem kind mag je zelf weten wees greatief
    super dom, dik agressief, gedragstoornis, autisme. etc


    We're all mad here. ~Cheshire

    Naam: James Andrew Night
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Waarom je in de klas zit: Hij zegt alles wat ij denkt en meestal zegt hij het op de verkeerde momenten. Ook doet hij dingen voor hij nadenkt wat de gevolgen zijn en dan onstaat er meestal een gevecht partij
    Karakter: James iss iemand die altijd superdruk en nieuwsgierig is. Maar in combinatie met zijn onhandigheid pakt dat meestal verkeerd uit.
    Verleden: Hij is opgegroeid met 5 oudere broers en een jonger zusje .
    Maar met zijn ouders haeft hij altijd al een slechte band gehad en woont daarom ook bij zijn oudste broer. Muziek is zijn leven en daarmee vergeet hij al zijn problemen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Ninaa Chanel McCean
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Nina is een klein meisje van 1.65 dat altijd hakken draagt omdat ze anders een kop kleiner is dan de meeste anderen. Ze heeft lange haren die de ene keer stijl zijn en de andere keer krullen. Omdat haar haar steeds anders is weet niemand hoe haar haar er echt, van zichzelf, uit ziet.




    Waarom je in de klas zit: Nina is het type meisje dat heel vaak een grote bek heeft tegen een docent en altijd doet wat ze zelf wilt, ook is ze bijna nooit in de les aanwezig.
    Karakter: Nina wordt gezien als een bitch, maar als je haar echt leert kennen, door haar masker heen weet te prikken, zie je een onwijs lief, gezellig en soms best onzeker meisje.
    Verleden: Nina heeft een onwijs heftig verleden waar ze nog nooit iemand over verteld hebt en ook niet van plan is dit te doen. Maar wel beïnvloed het vaak haar gedrag en heeft het ervoor gezorgt dat ze niemand vertrouwd.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 18:13 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sorry dat ik bij bijna alle rpg's lilly heet maar ik haqal het doormekaar

    Naam
    : Lilly Dandie
    Leeftijd:14 jaar Ze is bijna jarig
    Uiterlijk:Lilly is erg lang voor haar leeftijd en ziet er best volwassen uit. Ze heeft bruin haar tot haar middel en houdt ervan om haar haren los te dragen of een losse vlecht. Ze heeft donkerbruine ogen en draagt lenzen. haar:

    uiterlij":


    Waarom je in de klas zit:Lilly heeft autisme de vorm PDD-NOS. Zeneemt dingen letterlijk en ziet vaak grapjes niet in. Ze kan ondanks haar lieve en zachte uiterlijk een echte bitch zijn die het niekt erg vind om klappen uit te delen. Soms is ze super druk, maar het ander moment heel emotioneel. Ze si erg snel geraakt en dan wordt ze vaak emotioneel. Goed tegen drukte kan ze ook niet maar ze probeert ermee om te gaan.
    Karakter:Ze ziet er erg lief uit en kan dit ook zijn, maar dat is dan vaak om een spelletje met je te spelen. Zodra je door haar schild bent geraakt zal ze je met haar leven sbeschermen. Ze let neit snel op wat ze zegt en heeft vaak ruzie hierdoor. Leraren zet ze vaak op het verkeerde sppoor door haar zielige oogjes te gebruiken.
    Verleden: Toen Lilly een zusje Molly kreeg die gehandicapt was werd haar zusje veel uiteglachen. Hier kon ze nei ttegen omdat Molly haar alles was. Hun vader heeft hun na de geboorte van Molly nin de steek gelaten omdat hij het
    "niet aan kon" Molly is daar vaak verdrietig over en denkt dat het aan haar ligt. Doordat Molly gehandicapt is en gepest wordt heeft Lilly het druk met Molly helpen en beschermen. Ze is een keertje naar de school van Molly gegaan en heeft met spullen gesmeten omdat ze het zat was. Molly is een gevoelige punt voor haar. Haar moeder bemoeit zich met niks en als ze zich bemoeit gaat het over niks. Ze heeft dus geen sterke band met haar moeder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hehe dit kan nog leuk worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hij/zij vorm? In een rpg?? Kan dat niet beter ik vorm.
    zuigt in hij/zijvorm


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    uhm kunnen we niet in het n u en ik vorm. Ik kan niet goed in hij zij en verleden kunt toch beter. Ik liep naar de docent en vroeg mijn vraag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    oké omdat jullie het zo lief vragen ^-^ ben gewend om in die vorm te schrijven


    We're all mad here. ~Cheshire

    mag het ook de nu tijd zijn???? Ik schrijf dus echta lleen maar zo en ik denk dat het in een rpg fijner is want dan kun je. Ik vroeg aan ..... of zij ook wat wou drinken en keek haar vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan