• ik zoek leesvoer maar heb wel bepaalde eisen:

    1. Hunger Games.(Maar je moet wel de boeken gelezen hebben en niet zoals een paar maar dingens zitten lullen en HG bij de titel neerzetten omdat het nu eenmaal goed ''verkoopt''.
    2. One Direction ( niet een verhaal dat ooit in de top 5 stond want die lees ik niet).
    3. Verhalen met bloed enz (van die enge leuke verhalen)
    4. Tokio Hotel
    5. Onbekende Personen

    Ik lees GEEN:
    1. Justin Bieber.
    2. Twilight.

    sorry voor de eisen, maar ik erger me aan die domme gedoe van maar 1D of HG erin gooien voor meer abo`s.

    * echt niks meer? ik ben een lieve abo. geef aaltijd kudo`s en reacties.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:44 ]


    -

    Mmhh, mijn verhaal heeft te maken met 1D (vooral Harry), maar momenteel ben ik nog niet op het moment dat hij in het verhaal komt, zal ik maar zeggen.
    Misschien wil je toch even kijken? ^^
    Life isn't fair. [ft. Harry Styles.]


    Stay strong, things will get better. It might me stormy now, but it can't rain forever.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Trailer
    ~ Klik op het plaatje voor de story
    ~ Dit is deel één van een driedelig verhaal, waarvan deel één nu is afgerond. De volgende delen zullen spoedig verschijnen.



    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    sententia schreef:
    Mmhh, mijn verhaal heeft te maken met 1D (vooral Harry), maar momenteel ben ik nog niet op het moment dat hij in het verhaal komt, zal ik maar zeggen.
    Misschien wil je toch even kijken? ^^
    Life isn't fair. [ft. Harry Styles.]


    Ik neem een kijkje


    -

    Parachutes schreef:
    (...)


    LOL, heb al een abo hierop


    -

    Dodsspillet schreef:
    (...)

    Ik neem een kijkje


    Alvast bedankt. ^^


    Stay strong, things will get better. It might me stormy now, but it can't rain forever.

    Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne

    Hee!
    Ik schrijf een Liam fanfic (:
    Ik hoop dat het je wat lijkt!
    xx

    Jasmine (17) en Liam (18) lijden allebei een groot verlies. Ze groeien steeds dichter naar elkaar toe, maar er is die ene onzichtbare muur die ze tegen houdt. Laten ze de muur staan of weten ze hem te doorbreken?



    You healed these scars over time
    Embraced my soul
    You loved my mind
    You're the only angel in my life
    The day news came my best friend died
    My knees went week and you saw me cry
    Say I'm still the soldier in your eyes


    Give the love around and back around it goes.


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Heey misschien is deze story wel iets voor jou. :)
    Save Our Souls
    Alles was goed. Alles was normaal.
    De zon scheen die dag. De mensen liepen over straat in zomerkleding.
    Nog lang niet wetend dat die nacht het zou gebeuren... Die nacht dat hun vaderland werd aangevallen.
    Op de dag dat de twee beste vrienden Near en Theresa te horen kregen dat ze voor het eerst hun training moesten toepassen... In Afghanistan.
    Het was de dag dat ze konden bewijzen dat ze er klaar voor waren en misschien om te sterven voor hun land.
    Maar wat er dan die avond gebeurd... Het is een nog grotere taak voor hen om te bewijzen dat ze hun land waard zijn.
    Een plotselinge aanval verwoest in een keer hun stad en als zij van een van de weinige de aanval overleven, is niets meer wat het lijkt... Een schaduw is hun stad overgekomen en is duidelijk niet van plan om zich zomaar weg te laten gaan...

    Dit verhaal:
    - Thriller
    - Met onbekende personen
    - Actie
    - Romantiek
    - Spanning
    http://www.quizlet.nl/stories/82203/save-our-souls/
    x-x-x Wolfclaw

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:18 ]


    My sword is a tool of justice - Raiden MGS

    I'll fix your heart • Zayn Javadd Malik


    He takes your hand
    I die a little
    I watch your eyes
    And I'm in little
    Why can't you look at me like that..


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:31 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.



    Under the lights tonight
    You turned around, and you stole my heart
    With just one look, when I saw your face
    I fell in love, it took a minute girl
    To steal my heart


    #Soundtrack

    #written by:bkopenwater

    Begin:25/04


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    The unknown girl || The Hunger Games ||


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Toy Soldier


    *Volledig Nederlandstalig.
    *Iedere dag komen er ongeveer 3 hoofdstukken bij van telkens rond de 500 woorden (:
    *Veel wendingen
    *Onbekende personen (Af en toe 16+)
    *Drama, Romantiek en Avontuur verzekerd!


    And I hope.. we'll meet again..

    De Orde van Korpel


    ''She hypnotize with her eyes.
    Everyone is scared for it,
    but nobody can fear the desire.
    Even they know they'll die.''

    Prinses Sophia, jagers Godgell en Salomé, heks Esmeralda, commandant Herp en schrijver Hugo, te saam De Orde van Korpel. Gevormd wegens gevaren van buitenaf tegen Symphonia en eigen mensheid, opdat er geen ondernemerschap uit ging vanuit autoriteiten. Landverraders zonder recht, gerechtigde gezien als landverraders. Een voor alle, alle voor een!

    ''Ik haat mensen die liegen, ook niet als het tegen hun zelf is. Ja, ja ik haat jullie ook, mam en pap!'' Prinses Sophia van Symphonia.
    ''Alsjeblieft zeg, onopgemerkt zijn als een schaduw is niet opvallen als een bekendheid, of een van de meest gezochte criminelen. Dus, geliefd prinsesje, gewoon binnen blijven en niets doen of binnen blijven in de muren van Calypso. Vragen?'' Salomé.
    ''Zo stil als the wind, niemand kan zo zijn. Zelfs de wind kan niet zo stil zijn, ja, ze maakt geluiden. Maar alleen de wind is in staat geluiden te maken zonder dat mensen het merken. Dus, in dat opzicht kan de wind alleen zo stil zijn, maar gelijkertijd ook niet. Is dat logisch of niet?'' Godgell.
    ''Ga zitten, houd je klep en doe wat ik van je vraag, niets meer, niets minder. Wanneer je dat niet, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat de rest van je bestaan je wordt achtervolgd door nachtmerries van mij in mijn ondergoed. Begrepen?'' Herp.
    ''Dat is een gedicht, ooit van gehoord?'' Hugo.
    ''Wees een met de natuur en met jezelf, met je naasten en vijanden. Om te overleven moeten we in vreedzaamheid en harmonie leven, anders zullen wij mensen uitsterven. Wees een met al de kinderen van Moeder Natuur, jij goddelijke schoonheid van pure Natuur.'' Esmeralda.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    maybe is dit wat;


    There's a place that I know
    It's not pretty there and few have ever gone
    If I show it to you now
    Will it make you run away

    Everybody's got a dark side
    Do you love me?
    Can you love mine?
    Nobody's a picture perfect
    But we're worth it
    You know that we're worth it
    Will you love me?
    Even with my dark side?

    What doesn’t kill you makes you stronger, stronger, just me, myself and I
    What doesn’t kill you makes you stronger, stand a little taller
    Doesn’t mean I’m lonely when I’m alone


    'You can't hide Alissa,
    I could chase you down on my worst day'


    What doesn't kill you makes you stronger ~bad one direction


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign