• Toestemming van Khaleesi om dit topic te openen.

    DIT IS GEEN TOPIC OM HET AAN TE SPOREN, IK BEN GEWOON NIEUWSGIERIG. DRUGS IS SLECHT, IK WEET DAT.


    Hallo iedereen (':

    Dus drugs. Het is slecht maar heb je het al eens geprobeerd? Of wat wil je eigenlijk wel eens doen?

    Ik heb nog niks geprobeerd, maar om eerlijk te zijn wil ik wel eens een joint roken. Om te proberen.

    En trouwens iedereen die hier alcohol of koffie drinkt gebruikt ook drugs. (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb wel eens een joint gerookt, maar eerlijk gezegd wil ik er van af blijven en ook de mensen om mij heen. Ik wil er niets mee te maken hebben en vind drugs een verkloting van onze maatschappij. Er zijn al genoeg domme mensen op de wereld.

    Loveless schreef:
    Ik heb wel eens een joint gerookt, maar eerlijk gezegd wil ik er van af blijven en ook de mensen om mij heen. Ik wil er niets mee te maken hebben en vind drugs een verkloting van onze maatschappij. Er zijn al genoeg domme mensen op de wereld.

    Duuuuus, omdat iemand eens in de zoveel tijd een jointje rookt is die persoon dom?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nooit gedaan en ik ben het ook niet van plan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nog nooit geprobeerd, zal het ook nooit doen. Hetzelfde met roken, het is verslavend. Laat mij maar verslaafd zijn aan wat anders. :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Duuuuus, omdat iemand eens in de zoveel tijd een jointje rookt is die persoon dom?

    Heb ik dat gezegd? Ik vind dat als mensen het gaan misbruiken ze dom zijn. Hard drugs vind ik wel dom en een verspilling van een persoons leven, maar dat is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:12 ]

    Loveless schreef:
    (...)
    Heb ik dat gezegd? Ik vind dat als mensen het gaan misbruiken ze dom zijn. Hard drugs vind ik wel dom en een verspilling van een persoons leven, maar dat is mijn mening.

    Zo kwam het wel over. Maar zoals je het nu formuleert ben ik het wel met je eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zo kwam het wel over. Maar zoals je het nu formuleert ben ik het wel met je eens.

    De manier waarop ik het geformuleerd had kwam inderdaad fout over zie ik nu.

    Ik ben nuchter en slim genoeg om er gewoon niet aan te beginnen. Ook niet als ik in de put zit, omdat ik dan ook slim genoeg ben om te weten dat het alleen maar erger maakt.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Escritura schreef:
    Nee, Nee, Nee. D:
    Niet geprobeert, de geur ervan maakt me al misselijk. Nee. D:
    ik doe wel aan andere ongezonde dingen.

    Zoals chocolade.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    npe


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    joints & shisha ( maar ik denk niet dat dat tot die groep word gerekend van drugs ... )
    ik vind joints trouwens ook niet echt drugs.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:32 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Phippen schreef:
    (...)

    jah...

    Aan sigaretten raak je ook niet zo snel verslaafd :'D -ervaring-
    Harddrugs is gevaarlijk, een jointje voor een keer kan ook geen kwaad.
    Alleen als je 24/7 blowt (iemand die ik ken doet dat -__-'') dan ben je niet slim bezig nee.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Waarom voel ik me dus de perfecte 14-jarige hier? *kuch*

    madeupyou schreef:
    Nog nooit gedaan =)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.