• Ja op t canisius? xD en is t een leuke school of weet je van iemand hoe de school is? Ik wil daar graag heen. Zit nu in de 2e dus moet een keus maken uit Druten, Tiel en heel misschien Nijmegen. Druten word t zoieso niet daar hebben ze geen htv of gewoon voeding richting. Nijmegen mag ik misschien heen, ligt dr aan hoeduur een buskaart is xD

    -> Modbreak: interpunctie+hoofdletters

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 13:55 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 feb 2011 - 14:02 ]

    Ik zit in Apeldoorn op school. Misschien kun je navraag doen bij een winkel die de bus kaarten verkopen.

    maar het gaat dan niet echt om een strippenkaart maar een jaar abbonoment ofzo

    xXcynthXx schreef:
    maar het gaat dan niet echt om een strippenkaart maar een jaar abbonoment ofzo


    Dat kun je daar ook vragen en kopen en het ligt ook aan hoeveel zone's je moet reizen.

    ja dat is waar xD denk wel dat het nogal veel zones is van beneden-leeuwen naar nijmegen :P ik keek eerst voor druten is 3/4 zones en koste 1000 euro per jaar?:O

    Dat is wel duur ja. Ik heb het geluk dat ik een Studenten OV chipkaart heb.

    haha ja idd xD maar waarscheinlijk krijgt mijn moeder wel een deel van dr verzekering maar dannog is het veel geld want nijmegen is echt wel ver weg vanuit hier xD

    niemand in nijmege op school?:O