• Toestemming van Khaleesi om dit topic te openen.

    DIT IS GEEN TOPIC OM HET AAN TE SPOREN, IK BEN GEWOON NIEUWSGIERIG. DRUGS IS SLECHT, IK WEET DAT.


    Hallo iedereen (':

    Dus drugs. Het is slecht maar heb je het al eens geprobeerd? Of wat wil je eigenlijk wel eens doen?

    Ik heb nog niks geprobeerd, maar om eerlijk te zijn wil ik wel eens een joint roken. Om te proberen.

    Nee, Nee, Nee. D:
    Niet geprobeert, de geur ervan maakt me al misselijk. Nee. D:
    ik doe wel aan andere ongezonde dingen.

    Zoals chocolade.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NOPE.
    drugs zijn slecht voor je,
    ik heb dit in mijn hoofd gestampt.
    " van drugs/roken/drinken word je lelijk, en dat wil je toch niet, sowieso niet voor je 16e."
    aha en geen behoefte aan..


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik snap gewoon niet waarom mensen drugs nemen, als het is omdat je in de problemen zit enzo vind ik het nog steeds belachelijk. Je wéét dat je de situatie alleen maar erger maakt, en ze zeggen: eens je eraan begint kan je niet meer stoppen. Ik vind het dus dom.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nee, never tried. Maar misschien doe ik dat ooit wel eens. Als ik heel nieuwsgierig word. I dunno, dat zijn zorgen voor later.

    Ik heb wel eens geblowt ja, niet zoveel aan. Het is helemaal niet zo ongezond eigenlijk. Maar de rest wel, dat is echt troep en wil ik niet hebben.


    Your make-up is terrible

    Drank en roken vallen officieel gezien ook onder drugs..
    dus ja, ik heb drugs gebruikt.
    t lijkt me wel awsum om een keer een joint te roken. ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Nee, en ik wil het ook nooit proberen.

    Nog nooit gedaan =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nooit. Ook niet proberen.
    Wat een pluspunt is; mijn vrienden doen dat ook niet. Ik heb eigenlijk nog nooit drugs gezien. Zelfs geen joint. (cat) Oké, dat heb ik wel al gezien, maar dat was gewoon in het voorbijlopen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Beckett schreef:
    Ik snap gewoon niet waarom mensen drugs nemen, als het is omdat je in de problemen zit enzo vind ik het nog steeds belachelijk. Je wéét dat je de situatie alleen maar erger maakt, en ze zeggen: eens je eraan begint kan je niet meer stoppen. Ik vind het dus dom.


    daar ben ik het niet mee eens.
    Ik heb 3 weken gerookt, echt elke week een pakje ofzo. en daarna ben ik gestopt, echt ineens, en het is dus onzin dat als je er eenmaal aan begint je er niet meer mee kunt stoppen. na 3 weken is je lichaam er namelijk nog niet aan gewend...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Assassin schreef:
    Ik heb wel eens geblowt ja, niet zoveel aan. Het is helemaal niet zo ongezond eigenlijk. Maar de rest wel, dat is echt troep en wil ik niet hebben.


    Hetzelfde geldt voor mij. Al zou ik misschien een uitzondering maken voor spacecake, gewoon omdat het exact hetzelfde is als wiet/hasj.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Phippen schreef:
    (...)

    daar ben ik het niet mee eens.
    Ik heb 3 weken gerookt, echt elke week een pakje ofzo. en daarna ben ik gestopt, echt ineens, en het is dus onzin dat als je er eenmaal aan begint je er niet meer mee kunt stoppen. na 3 weken is je lichaam er namelijk nog niet aan gewend...


    Gewone sigaretten?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Valentino schreef:
    (...)

    Hetzelfde geldt voor mij. Al zou ik misschien een uitzondering maken voor spacecake, gewoon omdat het exact hetzelfde is als wiet/hasj.


    Dat moeten we nog eens doen. 8D Dat is ook niet ongezond ofzo. Dan doen we het wel bij mij thuis, dan letten mijn ouders wel op.


    Your make-up is terrible

    Nooit gedaan en ik wil het ook nooit proberen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik blijf met mijn kleine handjes van de kl*te troep af (cat)
    Net zoals roken .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor