• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

- Reserveren mag altijd!

-Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

-Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

-Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

-Er moeten ook "gewone mensen" komen

-Niet allemaal dezelfde gave

-MAAK PLEZIER!!

Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords

Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone

Het rollentopic\

We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]

Keep your head up, keep your heart strong

[Ik kan nu laat een reactie sturen, ben op mobiel namelijk]

That is a perfect copy of reality.

Abdel Biesma
    'Ik denk dat de meeste kamers wel al bezet zijn, dus je kan wel een lege kamer uitkiezen' antwoord ik terwijl we de trap op lopen.

Always look on the bright side of life.

[Ik moet helaas ook gaan]

Keep your head up, keep your heart strong

[Niemand ziet Aurelie staan volgens mij D: ]

Jade Skyler Bright
    'Dat ik zeker vervelend. Zullen we gaan zwemmen?' vraagik om het onderwerp te veranderen. We hadden een zwembad en die ging ik gebruiken ook.

I'm finally back, Finally after a Year break

Faye Noëlle Camden
    'Ik denk dat de meeste kamers wel al bezet zijn, dus je kan wel een lege kamer uitkiezen,' zegt Abdel. Ik knik en als we op de eerste verdieping aankomen zoek ik even naar een lege kamer. Wanneer ik die heb gevonden zet ik mijn koffer daar neer waarna ik me omdraai en Abdel aankijk. 'Abdel...Is dat een Arabische naam?' vraag ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jeffrey Rojas.
    ik knik. "Oké is goed" Ik had toch mijn zwembroek al aan.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Aurelie Fleur Carters
    ik loop achter Abdel en Faye aan. 'Boe' roep ik, terwel hun lopen te praten.

Abdel Biesma
    Faye vindt een lege kamer en zet haar koffer neer en ik volg haar voorbeeld. 'Abdel...Is dat een Arabische naam?' vraagt ze. 'Ja, mijn moeder komt uit Marokko' zeg ik. Veel zin om alles helemaal uit te leggen heb ik niet, dus laat ik het daar maar bij. 'Boe' hoor ik dan opeens, ik schrik niet en draai me rustig om.

[ bericht aangepast op 12 april 2012 - 21:24 ]

Always look on the bright side of life.

Jade Skyler Bright
    Ik zag nu pas dat hij al zijn zwembroek aanhad. 'Loop je dan even mee?' Vraag ik poeslief. Ik bedoelde dus naar mijn kamer. Hij leek me als een aardige vriend dus hij zou spark vast niet veraden.

Jeffrey Rojas.
    "weer naar boven" ik grinnikte. "Ik ben niet echt het sportieve type" antwoord ik. "Vind je het oké als ik alvast naar het zwembad ga dan?"

Faye Noëlle Camden
    'Ja, mijn moeder komt uit Marokko,' zegt Abdel. Ik knik en wil iets zeggen maar hoor dan ineens iemand 'Boe' zeggen. Ik kijk lichtelijk geïrriteerd achterom en zie een meisje staan. 'Ow eh, hee,' zeg ik maar tegen haar waarna ik weer naar Abdel kijk. 'Zijn hier eigenlijk veel anderen?'

Jade Skyler Bright
    'Ja is goed.' antwoord ik waafna ik naar boven loop. Spark besprongt me nasat ik de kamer in loop en ik voel zijn tong over mijn gezicht. Ik til hem op en loop de kast in. Ik doe mijn lichblauwe bikini aan en sta even op het balkon. Het zwembad was maar eenmetercspingen en 3 meter diep. Waarom geen sprongetje wagen?

Jeffrey Rojas.
    Ik leg mijn t-shirt op een ligstoel, blackberry en sleutels erop en daar bovenop weer mijn pet, schoenen en sokken uit en duik dan het water in

[ bericht aangepast op 12 april 2012 - 21:30 ]

[Wie zijn eigenlijk allemaal bij het zwembad?]