• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Waar is iedereen?]


    That is a perfect copy of reality.

    Jade Skyler Bright
    Weer lachte hij en kreeg hij kuiltjes zoooo lief. Ja ik was een meisje dat snel haar hart verloor. Als ik ook vrolijk was, zoals nu, glommen mijn ogen als diamanten. "Wie niet. Ik heb thuis in New York een hond. Maar dat is echt een bakbeest" Ik hoorde zijn lach nog in zijn keel zitten. 'Ik hebzelf ook een hond. Hij heet Spark.' Zeg ik terwijl ik mijn iPhone tevoorschijn haal en mijn Puppy zijn foto laat zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    David Finstone
    'Oké.' ik merkte dat het nogal raar was dat ze nadacht over waar ze woonde maar ik liet het maar zo. 'En jij gaat al die tijd vakantie vieren?' ik grijns. 'Ik wel.' ik rek me uit en kijk op mijn horloge. 'Vloed begint zo. Ik ga zo surfen denk ik. Misschien wil er wel iemand mee als er andere surfers hier in dit huis zijn. Wil jij mee?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeffrey Rojas.
    Ik glimlachte. "Wat een dropje" zeg ik.Ik haal mijn blackberry tevoorschijn en haal een foto van mijn pitbull met mijn deense dog tevoorschijn. "Dit zijn de mijne" zeg ik en ik laat de foto zien.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damen Night

    Ik loop nog wat rond en ga dan naar het zwembad, kijk kort naar het water en zie dat er ook mensen zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    'Ik ook' antwoordde ik op zijn vraag of ik twee maanden lang vakantie zou gaan vieren, net als hem. 'En het lijkt me wel leuk om mee te gaan surfen ja' Ik hd het al een tijdje niet meer gedaan, maar ik zou het vast nog wel kunnen. 'Heejj' zei ik glimlachend toen ik nog iemand bij het zwembad zag komen.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:40 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aurelie Fleur Carters
    Ik loop maar wat door het huis, ik heb echt geen idee waar ik ben.
    Ik zie niemand, ik hoor niemand. 'Fijn, eerste dag, en dan gelijk verdwalen' zeg ik in mezelf.
    Ik pak mijn ipod, en zet muziek op.


    That is a perfect copy of reality.

    David Finstone
    'Oké!' zeg ik. 'Heey!' roep ik naar een jongen die naar ons kijkt. 'Ik ga zo dan wel even mijn surfplank pakken.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jade Skyler Bright
    Een deense dog en een Pitbull. 'Leuk Hoe heten ze?' Ik meende het ik vond iedere hond leuk, behalve chihuahua's die kleertjes aankregen. Vreselijk. Ik hoorde eventjes een zachte kef van boven. Spark had het speeltje gevonden...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damen Night

    'Heejj' Hoor ik iemand zeggen en ik kijk in de richting van de stem, daar zaten een meisje en een jongen samen, 'Hoi' Groete ik hun terwijl ik naar hun toe kwam lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurelie Fleur Carters
    Uiteindelijk kom ik bij een trap uit. Ik loop de trap af en ben dicht bij de deur van het zwembad. Ik loop naar beneden naar het zwembad, en zie mensen, 'Hooi iedereen' roep ik van een afstandje.


    That is a perfect copy of reality.

    [Heb ik al iets gemist+kan ik ergens inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeffrey Rojas.
    "Bully en Cat" Ik houd mijn gezicht in plooi. "ik zweer je ik heb die namen niet bedacht dat was mijn zusje"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    xHeavenlyx schreef:
    [Heb ik al iets gemist+kan ik ergens inspringen?]

    [Veel mensen zijn al binnen, misschien is het handig als jij nog binnen loopt?]


    That is a perfect copy of reality.

    TheRumIsGone schreef:
    Elizabeth Dellany

    'Rock muziek' Andwoorde ik en haalde de oordopjes er kort uit ik was nu een soort remix aan het luisteren die mijn beste vriendin van thuis voor me samengesteld had.


    Don't be like the rest of them, darling