• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ik vraag wel]
    Masja

    'Hee' zeg ik tegen een jongen die ik niet ken. 'Ik ben Masja. Jij?'

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:04 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Abdel Biesma
    Ik laat me mee trekken naar buiten en kijk bezorgd naar de donkere lucht. We staan nog maar net bij het zwembad als het opeens begint te regenen en te onweren. 'Ey sorry maar ik ga naar binnen' zeg ik snel en ren naar binnen.


    Always look on the bright side of life.

    Damen Night

    'Hee' Hoor ik iemand zeggen en ik draai me naar de stem toe, 'Ik ben Samantha. Jij?' Vroeg ze 'Ik ben Damen' Andwoord ik

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 16:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    'Oké, ga je ergens heen?' vraag ik aan hem.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:03 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    'Ik wouw naar het strand gaan' Zeg ik twijfelend, het zou zo gaan regenen en onweren, maar water en onweer vond ik nooit heel erg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Cool met het onweer!' ik grijns. 'Ik houd van onweer. Wat ga je doen? Misschien mag ik mee? Of niet?'

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:03 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    'Tuurlijk mag je mee' Grijns ik, al zij een stemmetje in mijn hooft dat ik het niet moest doen, maar de heletijd alleen zijn had ook geen zin.

    [Ik ben jarloers op jouw.. Ik wil ook met Orlando Bloom naar het strand XD]

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [waarom zou hij het niet moeten doen xD Ik hou van weerwolven, ik persoonlijk zelf ben er echt een :)
    En ik had de hele tijd verkeerde naam xD]

    Masja Greenway
    'Dankje.' ik ren naar buiten en laat me even gaan in de regen en wind, het was zo heerlijk. Ik wilde zo verschrikkelijk graag vliegen, maar dan zag die jongen dat ik anders ben.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nina Chanel McCean
    Doodsbang keek ik vanuit mijn slaapkamer naar buiten toe. Ik haatte onweer, normaal zou ik zo diep mogelijk de oceaan in duiken en daar blijven tot de onweer weer was gaan liggen. Maar nu ik er uitzag als een mens ging dat niet. Ik wou niet dat iemand me in een zeemeermin zag veranderen, wat betekend dat ik op het land zou moeten blijven tijdens deze storm.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Nou omdat hij een weerwolf is zijn al zijn zintuigen ook extra scherp en is hij ook extra sterk enzovoord.. hij is bang dat hij mensen pijn doet.. Ik vind het wel schattig XD]

    Damen Night

    Ik moet lachen als het het meisje naar buiten rend en ik volg haar, een klein stukje lopen en we waren op het strand, grote zandvlakte met een nog grotere blauwe zee, ik vond zelf dat het strand juist nog mooier was met het onweer.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ja nice he, i love him :9~ :Y) En al dat onweer en bange mensjes voor onweer komt door Dave (A)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Noortje Joëlla Drunk
    Ik zit in de keuken een koekje te eten. Bij elke knal van het onweer schrik ik een beetje. Ik haat onweer. 'Ik wou dat iemand die onweer kon stoppen' zeg ik tegen niemand speciaal.


    Always look on the bright side of life.

    [Ik heb ervaring xD maar Ik denk dat Masja het wel cool vidn om gebeten te worden is ze een weerwolf met vleugels xD]

    Masja Greenway
    Ik vind het strand zo prachtig met het onweer en die grijze lucht. Wat zou ik doen, gaan vliegen? Of niet? De aandrang was zo groot...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [XD.. Dat is best wel cool.. XD]

    Damen Night

    Ik keek om me heen of ik mischien een schuilplaats zag waar ik heen kon als ik in deze weken zou veranderen, waarschijnlijk zou het gebeuren maar ik hoopte van niet.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:14 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zouden jullie ook jullie andere rollen willen spelen, anders is er niemand waar mijn personage mee kan praten ofzoo]

    Nina Chanel McCean
    Na een tijdje besloot ik toch maar naar beneden te gaan, als ik hier in mijn eentje zou blijven, zou ik namelijk alleen maar bang blijven. Als ik met iemand zou praten, zou ik er misschien niet op letten. Misschien zouden ze nieteens zien dat mijn gezicht wit was van angst. Daarom besloot ik maar gewoon naar beneden te lopen en te kijken of er iemand was.


    Keep your head up, keep your heart strong