• This is the start of something new. • One Direction



    Sabine Thompson is 17 jaar als haar leven op instorten staat. Thuis is het niet altijd even fijn en haar enige uitvlucht is haar 3 jaar oudere vriend Brad. Maar als ook hij haar in de steek laat, ziet ze het helemaal niet meer zitten. Totdat een zekere Pakistaan haar de goede kanten van het leven laat zien.


    •One Direction
    •Soundtrack.
    •15'O4'2O12




    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:14 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    Grrr, toen ik deze titel las, begon ik meteen high school musical te zingen... c: Je hebt er trouwens wel een abo bij! c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Grrr, toen ik deze titel las, begon ik meteen high school musical te zingen... c: Je hebt er trouwens wel een abo bij! c:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Criminiall schreef:
    Grrr, toen ik deze titel las, begon ik meteen high school musical te zingen... c: Je hebt er trouwens wel een abo bij! c:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criminiall schreef:
    Grrr, toen ik deze titel las, begon ik meteen high school musical te zingen... c: Je hebt er trouwens wel een abo bij! c:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:19 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Maar je hebt wel een voordeel, als je er ooit een vervolg op maakt, kan dat zijn: It feels so right to be here with you :'D

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:22 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Maar je hebt wel een voordeel, als je er ooit een vervolg op maakt, kan dat zijn: It feels so right to be here with you :'D


    Haha, Genius C:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Grrr, toen ik deze titel las, begon ik meteen high school musical te zingen... c: Je hebt er trouwens wel een abo bij! c:


    Kan je nagaan hoe goed is High school musical ken, want als ik dat geweten had ik serieus een andere titel genomen.
    Maar ik heb het van het liedje van Ed Sheeran. :3


    I like boys who drive cars too slow.

    Hihi, heb abo gedaan, kijken wat ik ervan vind ;3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    O2.


    I like boys who drive cars too slow.