• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dave
    'Ik koop geen vis hoor.' grijns ik. Ik zoek wat tussen het vlees. Hm.. uiteindelijk neem ik een stuk kip en loop naar haar toe. 'Is dit goed? Een koe kan ik niet over mijn hart verkrijgen met al die zeekoeien.' grap ik. 'Neehoor, maar ik denk dat kip lekkerder is in een salade.' zeg ik.
    'Goed? En heb jij al iets gevonden?'

    Masja
    'Cool!' zeg ik, daar wilde mijn broer altijd wonen, hij woont er nu ook voor zijn werk. Wil je hier blijven zitten of...?'

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 9:48 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    'Het maakt mij niks uit, als jij naar binnen wilt ga ik wel mee' Andwoord ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    Ik heb net iets voor de vegatariërs gevonden als Dave naar me toe komt lopen met kip inplaatsvan vis, iets wat natuurlijk een veel beter idee is. Zo kan ik namelijk ook lekker salade eten en als die Jeffrey het zonder vis niet klaar wilt gaan maken, gaan wij wel lekker salade maken, zoals dat eigenlijk ook mijn idee was. 'Ja' antwoord ik glimlachend als hij vraagt of ik al iets gevonden heb en leg het bij hem in het mandje. 'Volgens mij hebben we nu alles'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Is er iemand in het huis nog? Waar mee Elizabeth kan praten ofzo?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Aurelie is bij de woonkamer :)]


    That is a perfect copy of reality.

    Demii0 schreef:
    [ ThoseWords, Zou er misschien bij mijn gave mogen kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien?]


    That is a perfect copy of reality.

    Elizabeth Dellany

    Een beetje afgezonderd ga ik op een stoel in de woonkamer zitten, er zat al een meisje maar die had ik eerst niet opgemerkt, en het zou een beetje sneu zijn om ineens op te staan en weg te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurelie Fleur Carters
    Ik zie nu pas een meisje zitten aan de tafel. Ik loop naar haar toe en zeg 'Hoi, ik ben Aurelie'

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Demii0 schreef:
    (...)


    [ja hoor]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dave
    'Ja volgens mij ook. Kom je?' we lopen naar de kassa, het is een ander soort supermarkt dan in andere landen dat weet ik, hetzelfde als in Frankrijk, het is veel groter enzo en dat weet ik. Maar ik ben het gewend omdat ik hier al mn hele leven woon. 'Zullen we hier gaan staan?' vraag ik aan Nina.

    Masja
    'Ik vind het hier ook wel leuk.' grijns ik. 'We hebben alleen niet echt een onderwerp om over te praten.' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:07 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Hoi, ik ben Aurelie' Hoor ik iemand zeggen en ik kijk op, voor me stond een meisje met donkerblond haar, ik ben blij dat mijn muziek haar meeste gedachtestromen tegenhoud 'Ik ben Elizabeth, maar noem me maar Liz'

    Damen Night

    'Hmm.. Heb je je vleugels al sins je geboren ben?' Vraag ik nieuwschierig, ik moest toch iets zeggen en het was nu mijn beurt om vragen te stellen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:09 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ThoseWords schreef:
    (...)

    [ja hoor]

    [Jeej]


    That is a perfect copy of reality.

    Nina Chanel McCean
    'Is goed' zei ik glimlachend en ging naast hem staan, wachtend tot we aan de beurt waren. Toen dit eenmaal het geval was rekenden we af en deden we alle spullen in de tas die we erbij kregen, waarna we weer richting het huis liep. 'WE ZIJN ER WEER!' riep ik toen we binnen kwamen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dave
    Ik pak nog heel even Nina´s kin beet en draai haar gezicht naar mij toe. 'Niks over net, en niks over onze ''geheimpjes''.' zeg ik en kijk haar serieus aan.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:14 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aurelie FLeur Carters
    'Ik ben Elizabeth, maar noem me maar Liz' zegt Liz. 'Ik wil trouwens liever Aurel genoemd worden' zeg ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    That is a perfect copy of reality.