• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nina chanel McCean
    Ik stak mijn hand uit naar de jongen, toen hij naar ons toe kwam 'Mijn naam is Nina' zie ik glimlachend 'Wat is de jouwe?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Noortje Joëlla Drunk
    Ik sta weer op en laat de koekjes liggen voor degene die wilt. Het is erg lekker weer dus besluit ik naar buiten te gaan.

    Abdel Biesma
    Ik probeer alles zo goed mogelijk in me op te nemen, maar dat gaat wel lukken. Ik wil weer naar beneden gaan als ik een meisje [aurelie] verdwaalt om zich heen zie kijken. 'hee' zeg ik en ik loop naar haar toe.


    Always look on the bright side of life.

    xSunlightx schreef:
    Noortje Joëlla Drunk
    Ik sta weer op en laat de koekjes liggen voor degene die wilt. Het is erg lekker weer dus besluit ik naar buiten te gaan.

    Abdel Biesma
    Ik probeer alles zo goed mogelijk in me op te nemen, maar dat gaat wel lukken. Ik wil weer naar beneden gaan als ik een meisje [aurelie] verdwaalt om zich heen zie kijken. 'hee' zeg ik en ik loop naar haar toe.

    [Ik ben onderhand al bij het zwembad xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Jade skyler bright
    "Bully en Cat" Hij houd zijn gezicht in plooi. "ik zweer je ik heb die namen niet bedacht dat was mijn zusje"ik grinnik even. 'Ik geloof je Jeff.' Nog steeds grijns ik. Ik hoor weer een paar kefjes. God straks zou het hele huis Spark nog ontdekken. 'O dat is vast mijn mobiel die moet ik even opnemen.' Verzin ik las smoes. Ik ren de trap op, maar realiseerde me dat ik mijn mobiel bij me had. Slimmerd dat ik was. Ik open mijn kamer en zie Spark klaarzitten. Ik hou de deur open en pak Spark op. 'Stil maar.' Zeg ik zacht als ik hem een kauw koekje geef.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeffrey Rojas.
    Ik haal mijn schouders op en loop door naar beneden naar de keuken."Aight" grijns ik als ik zie hoe groot die is met een gigantische koelkast.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damen Night

    'Ik ben Damen' Andwoorde ik vriendelijk maar nam haar hand niet aan, bang dat ik mischien iets zou breken als ik het wel deed, ik vertrouwde mijn eigen kracht niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    [je kan wel naar Masja gaan, die staat in de hal xD]
    Masja
    Ik kijk om me heen. Vet mooi, denk ik bij mezelf. Ik gooi mijn haar naar achter en loop weer iets verder.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ja ik las het te laat ;$]


    Always look on the bright side of life.

    Aurelie Fleur Carters
    Ik loop wat meer naar de mensen toe en zeg nog een keer 'Hooi iedereen' in de hoop dat ze nu wel terug reageerden.


    That is a perfect copy of reality.

    Faye Noëlle Camden
    Ik glimlach liefjes naar de taxichauffeur als hij de koffers uit de taxi heeft gehaald. 'Merci,' zeg ik glimlachend. De chauffeur glimlacht terug waarna hij in de taxi stapt en wegrijdt. Ik zucht lichtjes. Dat stomme vliegtuig had vertraging dus het zou me niks verbazing als ik een van de laatste ben. Ik pak mijn koffers op en sleep die met veel moeite het huis binnen. 'Eh, is hier iemand!' roep ik door het huis.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    TheRumIsGone schreef:
    Elizabeth Dellany

    'Rock muziek' Andwoorde ik en haalde de oordopjes er kort uit ik was nu een soort remix aan het luisteren die mijn beste vriendin van thuis voor me samengesteld had.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    Langzaam liet ik mijn hand weer zakken, ik vond het namelijk wel raar dat hij mijn hand niet aan wou pakken maar ik liet het er maar bij. Ik had namelijk geen zin om overal iets achter te zoeken, daarvoor was ik hier niet. Ik was hier om het leuk te hebben.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Abdel Biesma
    'Eh, is hier iemand' hoor ik opeens iemand roepen. Ik loop naar de gang en zie daar een meisje met een paar koffers staan. 'Hee' zeg ik en ik loop naar haar toe


    Always look on the bright side of life.

    Helios schreef:
    Jeffrey Rojas.
    Ik haal mijn schouders op en loop door naar beneden naar de keuken."Aight" grijns ik als ik zie hoe groot die is met een gigantische koelkast.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    David Finstone
    'Heey Nina, kom je ook?' ik heb mijn surfplank gepakt en sta in mijn zwembroek te wachten. 'Wil je ook mee?' vraag ik aan de jongen waar van ik de naam nog niet weet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel