• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jeffrey Rojas.
    Mijn kamer was groot, een groot bed met balkon met uitzicht op de tuin en het zwembad."vet!" roep ik enthousiast voor ik naar beneden ren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Stom internet ook]


    That is a perfect copy of reality.

    Jade Skyler Bright
    Ik leg zijn bedje op de grond en leg wat water en brokken. 'Ik ben zo terug.' Sus ik spark. Ik open mijn deur en loop eruit. Wat een super huis. Als ik naar beneden wil gaan bots ik tegen een jongen op (Jeffrey). Ik sla mijn hand voor mijn mond. 'Soery gaat het?' Vraag ik vriendelijk als ik opgestaan ben. Ik had gelukkig niet zo snel pijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elizabeth Dellany

    Ik trok mijn capision over mijn hooft en deed mijn oordopjes in voordat ik naar beneden ging, als ik zoizo mijn muziek niet op had staan zou alles me te veel worden en ik moest er voor zorgen dat ik niemand aanraakte, en voorzichtig liep ik naar beneden.

    Damen Night

    Ik kijk nog even rond in de kamer en loop dan naar beneden, waar ook al een paar mensen zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeffrey Rojas.
    Ik kijk het meisje lachend aan zodat de kuiltjes in mijn wangen verschijnen."Ja hoor met jou?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Noortje Joëlla Drunk
    Zonder veel te zeggen tegen de mensen die ik tegenkom, loop ik naar mijn kamer. Wauw, deze kamer was echt twee keer zo groot als de kamer bij mijn oom en tante. Ik leg mijn koffer op bed en begin hem snel uit te pakken.

    Abdel Biesma
    Ik pak mijn tekenspullen er ruim ze goed op, zodat niemand ze zomaar vindt. De rest van de inhoud van mijn koffer ruim ik ook snel op en loop dan naar beneden om de andere mensen te ontmoeten


    Always look on the bright side of life.

    Jade Skyler Bright
    Awh.. Hij had kuiltjes in zijn wangen. Nee Jade focus. "Ja hoor met jou?" zei hij lachend. 'Ja hoor gaat wel goed. Ik kan wel tegen een stootje.' Zeg ik grinnikend. 'Ik ben trouwens Jade.' Zeg ik vriendelijk 'maar noem me maar Skyler.' vervolg ik mezelf. Ik luisterde zelf meer naar de naam Skyler.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Joshua Daniel Klaye

    Ik liep druk te smsen met wat vrienden tot ik bijna tegen een meisje
    { Elizabeth }opliep. "oh, hey!" Zei ik. Dit meisje kende ik nog niet.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:14 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nina Chanel McCean
    Na een tijdje liep ik naar beneden en vervolgens gelijk door naar buiten, waar ik op een van de tuinstoelen bij het zwembad ging zitten en van het zonnetje genoot. Ik zou vanzelf wel zien wie er tegen me begon te praten en wanneer dit niet zou gaan gebeuren, dan zou ik vanzelf wel iemand aan gaan spreken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jeffrey Rojas.
    Ik steek mijn hand naar haar uit. "Jeffrey...of naja, Jeff" zeg ik vrolijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Fleur Carters
    Ik pakte mijn koffers en liep naar binnen.
    Binnen zag ik nog niemand.


    That is a perfect copy of reality.

    David Finstone
    Ik loop maar naar buiten en zie een meisje bij het zwembad liggen. Ik fluit en loop op haar af. 'Heey!' zeg ik vrolijk. 'mag ik wel hier zitten?' vraag ik en wijs op een stoel naast haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jade Skyler Bright
    "Jeffrey...of naja, Jeff" zegt Jeff dus vrij vrolijk. 'Zullen we samen naar beneden lopen, want daar is decrest denk ik.' Zeg ik een beetje verlegen. Ik was niet zo sociaal ingesteld. Mijn broer die thuis bleef was daar veel beter in.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elizabeth Dellany

    Plots hoor ik iemand iets tegen me roepen en haal ik één van de oordopjes uit mijn oren 'Hoi' Andwoorde ik vriendelijk en ik werd al bijna gek van alle gedachtes in dit huis, ik hate mijn tante omdat ze me hierheen had gestuurd.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeffrey Rojas.
    Ik knik. "ja hoor is goed,waar kom je vandaan?" vraag ik nieuwschierig als we de trap af lopen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]