• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damen Night

    'Nee bedankt, ben niet zo'n goede surfer' Grijnsde ik naar de jongen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jade Syler Bright
    Ik laat Spark op mijn bed liggen. 'Stil asjeblieft.' Smeek ik Spark. Hij kijkt me alleen aan wat ik als ja zie. Ik sluit de deur en loop weer snel naar beneden. Ik zie Jeff weer staan. 'Sorry dat ik plotseling weg ging.' Zeg ik grinnikend terwijl het haar voor mijn ogen valt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aurelie Fleur Carters
    Ik merk dat ze me niet horen, en loop weer terug. Ik ga naar de ingang, als ik bij de ingang ben, zie ik twee meiden. Ik loop naar ze toe en zeg 'Hooi meiden, ik ben Aurelie'


    That is a perfect copy of reality.

    Jeffrey Rojas.
    "Maakt niet uit hoor" zeg ik schouderophalend en ik glimlach weer. "Zo waarom ben jij hierheen gekomen?" vraag ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Faye Noëlle Camden
    'Hee,' hoor ik iemand zeggen. Ik kijk op en zie een getinte jongen staan. 'Hee,' zeg ik glimlachend. 'Ik ben Faye,' zeg ik waarna ik mijn hand naar hem uitsteek. 'Zou je eh, misschien mee willen helpen mijn koffers mee naar boven te slepen?' vraag ik zo lief mogelijk. 'Ze zijn een beetje zwaar en mij kennende donder ik dan de trap af,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nina Chanel McCean
    'Ik kom eraan!' zei ik glimlachend en stond op, waarna ik even afscheid nam van de andere jongen, waarna ik samen met David naar het strand toe liep.


    Keep your head up, keep your heart strong

    David Finstone
    Ik zie de golven en grijns. 'Guys, here i come!' ik ren op de golven af, zet mijn bord goed en spring er dan op. De golven zijn perfect en ik doe expres overdreven stoer met mijn bord. Gewoon uitsloven, maar ik vind het wel grappig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Abdel Biesma
    'Hee' zegt ze glimlachend 'Ik ben Faye' gaat ze verder terwijl ze haar hand uitsteekt 'Abdel' zeg ik en ik schud haar hand. 'Zou je eh, misschien mee willen helpen mijn koffers mee naar boven te slepen?' vraagt ze vriendelijk 'Ze zijn een beetje zwaar en mij kennende donder ik dan de trap af' 'Dat moeten we niet hebben' grijns ik naar haar en ik pak een koffer.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 21:02 ]


    Always look on the bright side of life.

    Damen Night

    Ik zag hoe het meisje met de andere jongen naar het strand toe liep en ik liep weer naar binnen, ik liep bijna linia direct naar de vooraadkast en pakte een appel waarna ik op één van de keukenkastjes ging zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jade skyler bright
    Weer glimlacht hij waardoor hij kuiltjes kreeg. 'Omdat ik gek werd thuis, omdat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en me vader de heletijd bij haar is. Ik ben de oudste. Ik heb ook nog een zusje van 8 wn een broertje van 17. Ik zorgde al een jaar voor ze en mijn ouders vonden dat ik vakantie mocht.' Ze emotie lag hier wel hoog, want mijn moeder zou nooit meer levend uit het ziekenhuis komen. Zd had namelijk Lymfekanker...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye Noëlle Camden
    'Dat moeten we niet hebben,' grijnst Abdel waarna hij een koffer pakt. 'Je bent mijn held,' zeg ik zo overtuigend mogelijk waarna ik zachtjes lach. Dan pak ik de andere koffer en begin die de trap op te slepen. 'Heeft iedereen gewoon een kamer toegewezen of moet ik me spullen gewoon in een random kamer dumpen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeffrey Rojas.
    Ik frons mijn wenkbrouwen "Dat is vervelend" zeg iik. "hey" zeg ik naar de jongen die net is binnengekomen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nina Chanel McCean
    Bij het strandhuis leende ik even een surfplank, waarna ik mijn jurkje en handdoek ergens neerlegde en in mijn bikini en met mijn surfplank naar het water toe rende, waar ook ik een mooie golf pakte.


    Keep your head up, keep your heart strong

    {Moet gaan :( See you later guys}


    Don't be like the rest of them, darling

    Noortje Joëlla Dunk
    Langzaam loop ik naar buiten en ga op een van de stoelen zitten. Ik sluit mijn ogen en geniet van het zonnetje dat op mijn huid brandt, hier kan ik wel aan wennen.


    Always look on the bright side of life.