• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oke, ik heb geen idee waar ze zijn, maar ze zijn volgensmij wel allebij naakt. :3 Ze doen er trouwens best lang over XDD Moet je zien hoe lang Shatrick al samen zit, en wat wij in die tijd hebben gedaan. Ahahaa.]

    Quinn
    Kreunend wachtte ik tot ze me de condoom om zou doen, zodat ik aan het echte werk kon beginnen. Tot voor de piano was het zo lang geleden geweest dat ik goede seks had gehad, heerlijk weer! Ik voelde haar overal om en over me heen. Haar handen, haar lippen, gewoon háár! En ik wilde meer.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Oke, dan ga ik me maar weer verdiepen in GTST. Morgen avond ben ik waarschijnlijk uit en zaterdag heb ik een etentje, ook zondag en maandag is vol geplanned dus veel zal ik niet online zijn het komende weekend. Bye my dears.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    De glimlach verwaterde een beetje en meteen voelde ik me schuldig
    'Uh, ik weet het niet eigenlijk,' zeg ik snel. Ik had geen taken gekregen; Patrick leek van de aardbodem verdwenen.
    'Ik, uhm, denk niet dat ik iets moet doen tot Patrick me taken geen.'
    Waarschijnlijk wel, maar dat negeerde ik maar even. De teleurstelling was te lezen op haar gezicht.

    Patrick Hathaway
    'Niet verder vertellen hoor. Die kant reserveer ik namelijk alleen voor speciale mensen. En je hebt nog helemaal niks gezien.'
    Hij heeft nog steeds een glimlach op zijn gezicht, maar zijn stem is nu niet meer dan een lage fluistering en zijn ogen staren weer in de mijnen. Hij maakt het me nogal moeilijk om te ademen.
    'Nou ik kan niet wachten om er meer van te zien,' fluister ik terug met een enrveuze glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mijn topics:Y)
    -OMG "The miracle" van Queen is echt zo'n geweldig nummer:9~-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Of of offff Attack attack! - the wretched <3 (:]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    'Ik, uhm, denk niet dat ik iets moet doen tot Patrick me taken geen.'
    Huh? :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    'Ik, uhm, denk niet dat ik iets moet doen tot Patrick me taken geen.'
    Huh? :'D


    Taken geeft* (cat) I make a lot of typo's...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Nou ik kan niet wachten om er meer van te zien," fluistert Patje terug.
    Hij heeft een blik op zijn gezicht die volgens mij een glimlach moet voorstellen maar eerder op een grimas lijkt.
    Ik mag hem niet kussen. Ik mag hem nog niet kussen. Ik mag hem vandaag nog niet kussen. Morgen. Morgen kan het wel.
    Wat ik wel kan is mijn hand op zijn borstkas leggen en me laten kalmeren door het ritme van zijn hartslag, dus dat doe ik dan ook.
    "Wees voorzichtig met wat je wenst, het kan wel eens uitkomen," fluister ik op mijn beurt, dit keer helemaal niet om verleidelijk te zijn maar uit pure nervositeit, mijn gedachten niet bij morgen weg te slaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Maybe Patrick should kiss him now, and then someone who shouldnt see them sees them and then we have drama :3 Jammer dat ze daar te schattig voor zijn..]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:30 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [No drama. Iemand kan ze later wel betrappen als ze officieel Shatrick zijn :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    'Ik, uhm, denk niet dat ik iets moet doen tot Patrick me taken geeft.' Mijn gezicht helderde op alsof er zonneschijn achter de donkere wolken vandaan kwam.
    “Echt?” Ik kon de glimlach nu niet meer verbergen, en ergens had ik daar ook geen zin in. Het feit alleen al dat ze veranderd was, deed me goed, en ik keek haar met een schitterende blik in mijn donkere ogen aan.
    “Je hoeft het niet voor mij te doen, hoor…”
    Omdat ik mijn blik op haar richtte, keek ik weer naar haar rode haarlokken en haar felblauwe ogen, ogen die leken te schijnen – zelfs als ze boos was trouwens…
    Ik keek weg naar beneden, ongemakkelijk dat ik me voelde, want ik mocht niet zo over haar denken. Ze was een begeleider en bovenal hetero, dus de enige die hier weer zou eindigen met pijn en een gebroken hart, was ik natuurlijk weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cosette schreef:
    [No drama. Iemand kan ze later wel betrappen als ze officieel Shatrick zijn :')]

    [n.n]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    FreckledEmo schreef:
    [Maybe Patrick should kiss him now, and then someone who shouldnt see them sees them and then we have drama :3 Jammer dat ze daar te schattig voor zijn..]

    [Felix is altijd spelbreker 8D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Hihi, maar is zo zielugh ):]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cosette schreef:
    [No drama. Iemand kan ze later wel betrappen als ze officieel Shatrick zijn :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.