• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Lakisha Gilmore

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik staarde vooruit. 'Papa dood,' zei ik zachtjes. Ik verborg mijn gezicht in zijn armen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ We zijn weer eens aan het spammen XD ]

    Alexander Rivera

    Ik zucht even en wrijf beschermend over haar rug. Ik weet wel hoe het voelt om een ouder te verliezen. Zo jong. 'Het komt wel goed,' zei ik en leunde met mijn kin op haar hoofd. Ik zuchtte even en knuffelde haar, 'Vertel maar,' zei ik toen uiteindelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Niet waar ;o ;d]

    Lakisha Gilmore

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Het komt helemaal niet goed,' snikte ik. 'Hij is nog geen maand geleden overleden aan een auto ongeluk. Ik zag het gebeuren! Ik zag de ongeluk en hoe hij doodging in het ziekenhuisbed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahah xd ]

    Alexander Rivera

    'Gooi het maar eruit,' mompelde ik en wreef over haar rug. Ik drukte een kus op haar kruin en liet mijn kin weer rusten. 'Gooi het eruit, het is beter dan binnen blijven proppen,'

    [ Kunnen we dit gedeelte iets sneller laten lopen? Is een beetje een moeilijk ondderwerp voor me. Bij mij is het ook pas een maand geleden namelijk, ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oh god ja is ook zo.. Sorry. Ik stond er niet bij stil]

    Lakisha Gilmore

    Ik vertelde Alex alles over hoe het gebeurde. 'Ik wil straks dansen,' zei ik als afloop en keek met betraande gezicht naar Alex. 'Alsjeblieft?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Is niet erg, kan het best begrijpen dus maakt niks uit ]

    Alexander Rivera

    Ik knikte, 'Kisha, het komt wel goed. Het heeft tijd nodig, maar weet dat je altijd bij mij uit kan barsten als je het even niet ziet zitten,' zeg ik dan troostend en knuffel haar even, 'Ik weet wel hoe het voelt,' mompel ik dan nog. 'En we gaan sowieso dansen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knuffelde hem. 'Als je het kwijt wil mag het,' fluisterde ik zachtjes. 'Dan gaan we samen hier straks dansen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Het is een aantal jaar geleden dus het gaat wel,' glimlach ik dan en sta op, 'Wil je nog dansen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte en stond ook op. 'Natuurlijk wil dansen,' zei ik en ik sloeg mijn armen zachtjes om zijn nek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnik en sla mijn armen rondom haar middel en begin te dansen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik danste met hem mee. Er verscheen algauw een glimlach bij me toen ik hem zag grinniken. 'Dank je,' zei ik tegen hem en drukte hem zachtjes tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Geen dank, voor jou doe ik het,' glimlach ik. Ze zag er daarnet zo gebroken uit. Heel even was ze een klein meisje dat niet meer wist wat ze moest doen. Ze kon zo snel veranderen en was ook heel anders dan Samantha. Ze was veel rustiger, liever en drong niet zo aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Velez

    'Nee echt, dankjewel,' zei ik weer met een glimlachje. Ik begon zachtjes een vrolijk deuntje te neuriën. Ik sloot mijn ogen en begon verder te dansen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik glimlachte en danst op het ritme van haar geneurie. Ik neuriede mee terwijl er een windvlaag voorbij kwam.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Zullen we zo terug gaan?' vroeg ik zachtjes nadat ze zoveelste windvlaag ons kwam begroeten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you