• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Alexander Rivera

    Ik keek beide aan en toen ze haar armen weg haalde sprong ik behendig naar de tak tegenover haar, 'Zo kan ik je beter zien,' grijnsde ik nog even en sloot mijn ogen terwijl ik weer tegen de boom aanleunde.

    [ Wacht, praat ze Serieus of gewoon als grapje tegen de boom.. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ze vraagt gewoon waarom Alex zacht aanvoelt en de boom niet ;d. Ik heb eigenlijk geen idee. Het was het eerste wat in me op kwam.]

    Lakisha Gilmore

    'Hmm, nee mij wil je ook echt zien,' zei ik met een lachje. 'De uitzicht is interessanter.' Ik ging weer tegen de boom aanleunen en sloot mijn ogen. 'Al vind ik geluid ietsjes interessanter dan beeld.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ohh wahah xd ]

    Alexander Riveraa

    'Door de geluiden op te nemen kan je andere beelden erbij krijgen,' glimlachte ik en hield mijn ogen gesloten, 'Val niet in slaap hè,' zei ik nog en grijnsde kort.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Andere prachtige beelden, herinneringen,' zei ik zachtjes. Ik glimlachte een beetje en nestelde me tegen de boom aan. Ik gaapte. 'Hou me wakker, ben nog steeds moe.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Doe ik,' zei ik en dacht na. 'Beelden uit je eigen verbeelding,' voegde ik er nog aan toe. Ook ik werd slaperig maar gaf me niet over. Het was nu rond half 4 en we waren al heel de middag weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik klom langzaam de boom uit en toen ik beneden kwam liet me weer tegen de boom aan zakken. 'Ben echt moe,' zei ik met een klein lachje. Ik gaapte en nestelde me eigen weer tegen de boom aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Ik ook,' zei ik toen ik de boom uit was gesprongen en me naast haar neer legde. Ik gaapte, 'Verschrikkelijk moe,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Kom, we gaan slapen,' zei ik met een lachje. Ik legde mijn hoofd tegen Alex aan en gaapte nog eens flink.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnik, 'Slaap maar,' zei ik en liet haar gewoon tegen me aanleunen. Ik aaide even over haar arm en leunde met mijn hoofd op die van haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Dank je,' zei ik en ik nestelde me in. dit keer tegen Alex. Ik glimlachte en was al gauw vertrokken. Alsof ik gewoon wachtte op toestemming.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ze viel al snel in slaap en kort ernaa viel ik zelf ook in slaap. De wind die door de bomen van het bos waaide lieten me rustig in slaap vallen samen metr Lakisha.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik droomde, wat me deed glimlachen. Ik droomde over papa. We waren in de boomhut aan het spelen. Ik was een klein meisje van acht. Ik lachte en dolde met hem. Ik glimlachte te vrede in mijn slaap. Ik hoorde vrolijke liedjes in mijn hoofd. De tijd in mijn droom ging hard. Voor ik het wist zaten we in het ziekenhuis met papa aan het infuus en alles. Een traan ging over mijn wang en ik kroop in me slaap nog dichter tegen Alex aan. 'Papa,' murmelde ik in me slaap.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:03 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik werd even wakker. Lakisha kroop dichter tegen me aan en begon te murmelen. Ik wreef tegen haar rug aan en suste haar even. Een traan gleed over haar wang terwijl ze sliep en ik zuchtte even, 'Lakisha,' zei ik zacht en schor.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik hoorde mijn naam zachtjes. Het klonk schor. Ik keek naar papa, hij had zijn ogen dicht. Ik hoorde de hart monitor piepen. Ik liep naar papa toe. 'Papa?' zei ik zachtjes. Ik opende mijn ogen. Weg ziekenhuis. Ik voelde de koude windvlaag aan de ene kant en de warmte van Alex aan de andere kant. Ik gaapte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ze schrok even wakker en ik trok haar iets dichter naar me toe en sloeg mijn armen om haar heen, 'Gaat het?' vroeg ik toen bezorgd. 'Je bleef maar roepen in je slaap,' zei ik toen en keek haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.