• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Alexander Rivera

    'Klinkt goed,'zei ik uiteindelijk en stopte met dansen waarna ik haar hand pakte en terug liep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik liep met hem mee en bekeek onze handen. Ik lachte zachtjes, waarom wist ik niet precies. 'Zullen we dan gelijk bij Amelia kijken? Hoe het met haar gaat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Is goed,' mompelde ik en gaapte, 'Ik ben nog steeds moe,' zei ik terwijl me even diep verstopte in de kraag van mijn vest.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik gaapte doordat Alex gaapte. Ik lachte zachtjes. 'Je bent niet de enige,' zei ik met een glimlachje. 'Straks verder slapen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Dat klinkt nog beter,' grijns ik. We komen het gebouw binnen en lopen richting Amelia's kamer. Ik klop op de deur maar maak die kort erna ook meteen open.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik liep met Alex mee de kamer binnen. 'Soms heb ik nog wel goeie ideetjes,' fluisterde ik naar hem. Ik bleef bij de deur staan. Ik wist niet zeker of ik door moest lopen of niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ik ga slapen, laatste reactie xd ]

    Alexander Rivera

    Ik trok Lakisha mee naar binnen en Amelia was een boek aan het lezen, voorbereidingen voor school of zo. Ze keek ons aan, 'Weet je zeker dat er nikis speelt,' mompelt ze als ze onze handen ziet en ik laat die daarna los, Hoi zusje,' zeg ik nog terwijl ik even bij haar op bed plof.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Slaap lekker ;d]

    Lakisha Gilmore

    Alex trok me mee naar binnen en hield mijn hand vast, tot dat Amelia er wat over zei. Hij liet me gelijk los. Ik keek er een beetje teleurgesteld naar. 'Hoe gaat het met je hoofd?' vroeg ik aan Amelia.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik zag Lakisha's blik en voelde me schuldig. Ik wil niet te snel gaan, het is net uit met Samantha en dan meteen gaan met een meisje dat ik pas echt een dag ken? Ze vroeg was aan Amelia die een beetje vermoeid antwoordde, 'Gaat, ben moe en heb hoofdpijn,' zei ze maar glimlachte toch, 'Die pillen maken me moe man,' gaapte ze nog. 'Ja, Lakisha en ik gingen zo ook nog slapen,' zei ik en gaf haar even een kus op haar kruin, 'We gaan, misschien beter voor jou,' zei ik en stond op waarna ik Lakisha's hand weer pakte, 'Zullen we gaan?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik keek eventjes naar onze handen en toen naar zijn gezicht. Ik knikte lichtjes. 'Is goed,' zei ik zachtjes. Ik keek even naar Amelia. 'Beterschap,' glimlachte ik. Ik begon alvast te lopen. Dan pakte hij mijn hand vast en dan weer niet, wat wou hij? Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Te veel denk werk voor mij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik trok haar mee de kamer uit en liep toen met haar mee naar die van haar, 'Ehh, sorry voor daarnet maar ik wil het wel rustig aan doen,' gaf ik eerlijk toe, 'Je snapt me wel, toch?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Ja, maar,' begon ik zachtjes. Ik keek naar mijn voeten. 'Ik snap je, maar hou dan heel de tijd mijn hand vast, of gewoon niet en niet alleen los laten als iemand er wat van zegt,' zei ik zachtjes. Ik keek voorzichtjes naar Alex. 'Dat komt bij mij over als of je voor me schaamt of zo en ik wil het ook niet te snel doen. Ik ken je net twee dagen, waar zie je me voor aan?' Ik slikte eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Nou, je gaat lekker Alex, 'Ik schaam me helemaal niet voor je,' zei ik kalm en ook oprecht. Ik zuchtte, 'En dat vind ik ook. Ik vind je oprecht leuk Lakisha, maar het feit dat het net uit is met Samantha maakt me door de war. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik werd nogal moe van het staan en had het gevoel als of dit nog wel eventjes kon duren. Ik ging op de grond zitten en trok Alex met mij mee. Ik keek naar hem. 'Alles maakt mij nu in de war. Ik snap de helft niet eens meer.' Ik keek eventjes omlaag. 'Ik vind jou ook leuk, geloof ik. Je bent lief, leuk, aardig, grappig. Je bent.. Ik weet het niet.' Ik gaapte eventjes voordat ik verder ging. 'Het is allemaal zo raar. Ik weet niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik zuchtte, 'Inderdaad,' zei ik toen. Ze gaapte, iedere keer maar weer, 'Ga slapen,' zei ik uiteindelijk en keek haar aan, 'We praten hier later wel over, maar je bent veels te moe nu,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.