• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Alexander Rivera

    Zacht hoor ik geneurie in de verte en wordt rustig wakker. Ik knipper even en zie Lakisha bij het raam staan. Ik sta in stilte op waarna ik achter haar ga staan en mijn armen even om haar middel heen sla.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Een klein gilletje verliet mijn mond toen ik een paar armen om me middel voelde. Ik keek draaide mijzelf om en keek geschrokken naar Alex. 'H-hoi,' stotterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik lachte zacht, 'Hey,' zei ik en keek haar aan. 'Je schrikt best snel,'merkte ik uiteindelijk op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Ik dacht dat je sliep,' zei ik zachtjes. Ik draaide mezelf weer om en keek door de raam naar buiten. 'Bovendien, ik werd afgeleid dus ik lette niet echt op.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnikte, 'Ik sliep ook,' zei ik en keek haar aan, 'En je bent me geen verklaring schuldig hoor,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Hmm, oké.' Ik keek eventjes naar hem. 'Ik ben nog steeds moe, gek hea?' zei ik met een klein lachje. 'Heb jij goed geslapen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Best wel,' zei ik en glimlachte, 'Dan ga je zo weer slapen want,' ik keek op de klok, 'We hebben maar twee uurtjes geslapen. We maken er vandaag gewoon een luie dag van,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Echt? Maar twee uurtjes?' vroeg ik. Ik draaide mijzelf weer om en keek naar Alex. 'Tegen een luie dag zeg ik geen nee tegen.' Ik glimlachte en knuffelde Alex eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik glimlachte, 'Mooi zo,' zei ik en knuffelde haar terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Doe je mee? Of had jij wel genoeg aan die twee uurtjes?' vroeg ik vriendelijk. Ik maakte me voorzichtjes van hem los en liep naar de bedden toe. 'Ik wil dit keer alleen wel in mijn eigen bed slapen,' zei ik met een lachje en klom de trap op.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Nou, nee,' gaap ik en loop ook naar de bedden toe, 'Ik slaap wel hier, trouwens later een film kijken?' vroeg ik toen naar boven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte. Ik kon me eigen nu wel voor me hoofd slaan. Dat zag hij toch niet? 'Is goed,' zei ik vlug. Gauw trok ik mijn pyjama aan. Dat sliep lekkerder dan in mijn gewone kleren. Ik sloot mijn ogen om lekker weer te gaan slapen. 'Slaap lekker Alex,' zei ik met een glimlachje.

    [Nou mag jij het wakker worden schrijven ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Na ee tijdje wordt ik wakker. Ik zie dat het al 7u is. Hmm, toch nog even door kunnen slapen. Ik krijg honger en stap het bed uit. Ik kijk naar Lakisha die nog slaapt en ik glimlach. Ik loop naar de keuken toe om te kijken als er iets is wat we kunnen eten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik rekte mijzelf flink uit en stapte uit bed. 'Oh shit,' mompelde ik toen ik het trappetje bijna vergeten was. Ik sprong ervan af. Het was of dat, of ik viel. Toen ik op de grond belande viel ik alsnog voorover, maar oké. Ik ging rechtop staan en wreef in me oog. 'Alex?' zei ik toen ik hem niet meer in bed zag liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Alex,' hoorde ik haar achter me. 'Keuken,' zei ik terwijl ik al bezig was met iets te koken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.