• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Alexander Rivera

    Ik lachte even, 'Dan dansen we toch door,' zeg ik en neem weer de leiding over terwijl ik zachtjes met haar mee neuriede.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik glimlachte dankbaar naar hem. 'Dank je,' zei ik zachtjes en neuriede weer verder. Aarzelend legde ik mijn hoofd tegen hem aan en sloot eventjes mijn ogen. Toch dwaalde mijn gedachte weer af, wat niet mijn bedoeling was. Onbewust stopte ik met neuriën, maar danste toch door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ze legde haar hoofd tegen mijn borst aan en we danste door. Op een gegeven moment stopte ze met neurien en was ik de enige die nog door, neuriede? Ik glimlachte maar ging toch door. 'Je houdt van dansen he,' mompel ik nog zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Nog één post en dan ga ik slapen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte lichtjes. 'Ik hou alles wat met muziek te maken heeft,' zei ik zachtjes. Onbewust verborg ik mijn gezicht wat meer in zijn shirt. Ik luisterde naar zijn geneurie.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Mooi,' zei ik simpel en ging verder. Met dansen én nurien. 'Ik namelijk ook,' zei ik terwijl ze haar gezicht wat meer in mijn shirt verborg. Ik trok haar iets steviger tegen me aan en mijn handen sloten om haar middel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Slaap lekker ;d]

    Lakisha Gilmore

    Ik voelde zijn warmte wat meer aanwezig, wat me onbewust liet glimlachen. Ik sloot mijn armen wat meer om hem heen, maar wel zo dat hij er geen last van had. 'Toch hou jij meer van sport, toch? Anders was dat niet jouw opleiding gevalletje,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnikte even, maar bedacht me toen hoe we stonden. Opzicht vind ik het niet erg, het is afleiding voor Lakisha..Toch? Ze is een hele leuke meid maar ik moet niet te hard van stapel lopen. 'Inderdaad,' gaf ik uiteindelijk antwoord, 'Maar dansen is uitiendelijk ook sport,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik glimlachte en knikte toen lichtjes. 'Je hebt gelijk. Leukste sport van alle.' Ik begon weer zachtjes te neuriën. 'Nog eventjes? Dan mag jij iets kiezen,' glimlachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Dat kan ik niet zeggen, maar ik vind dansen wel één van de,' glimlach ik dan. 'Nou, ik was eigenlijk van plan om deze ochtend even te gaan wandelen buiten, je hebt namelijk hier dicht bij een bos,' zeg ik zacht, 'Ga je mee?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Wat vind jij dan het leukste sport?' vroeg ik waarna ik hem los liet. 'En ik wil graag met je mee. Ik moet dan alleen me schoenen aan doen en me jas,' zei ik met een glimlachje. 'Of wou je liever alleen en vroeg je het uit beleefdheid?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Het was niet uit beleefdheid, ik zou het fijn vinden als je mee ging,' glimlach ik dan. 'Leukste sport?' Ik dacht na, 'Op dansen na vind ik voetbal toch de leukste sport. Vooral omdat ik dan mijn energie kwijt kan,'

    [ Laatste post ik ga naar school doeghh ! ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Veel plezier op school ;p]

    Lakisha Gilmore

    'Ik vond dat leuk, tot dat er mensen alleen maar naar me zaten de schreeuwen dat ik scheef trapte,' zei ik met een lachje. Ik legde mijn handen op die van hem en haalde ze van mijn middel af. Ik liep richting mijn bed toe om mijn schoenen, jas en muts te halen. Ik liep ermee weer terug en ging op een stoel zitten. 'Boogschieten, was dat nou ook een sport?' vroeg ik terwijl ik me schoenen vast maakte. 'Dat is ook wel leuk on te doen. Heb het ooit één keer gedaan met papa,' zei ik. Het laatste klonk zachter dan de rest. 'De pijlen ging alleen steeds net buiten de rand van het doelwitding, totdat ik er achter kwam dat ik een stapje opzij moest.'

    [Dat had ik serieus.. Groep 7, sportdag boogschieten... Hij kwam telkens bij die rand o-O Ik zette een stapje op zij en voíla ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahaha wauw...ik wil ook boogschieten en urgh ik ben net een uurtje thuis twee uur gymen in die kut regen/hagel bui xd]

    Alexander Rivera

    'Dat is inderdaad ook leuk, ach. Specifieke leivelingssport zal ik niet hebben denk ik,' Ik wacht dan op haar tot ze alles heeft verteld en lach dan, 'Dat was een hele slimme ontdekken,' zeg ik dan en wanneer ze klaar is loop ik alvast richting de deur.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ahwww]

    Lakisha Gilmore

    'Ja hea?' vroeg ik lachend en liep achter hem aan. 'Wat vind je nog meer leuk aan sport? behalve dat jij je energie daar in kwijt kan,' vroeg ik aan hem. Ondertussen keek ik een beetje om me heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you