• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Alexander Rivera

    'Nou, dat is dus iets wat ik nog niet weet en achter probeer te komen,' zeg ik en glimlachend kijk ik even naar haar. We lopen het gebouw uit richting het bos. Ik neem even de weg in me op zodat ik weer de weg terug weet. Ik had aan Lakisha gemerkt dat als het over haar vader ging ze opeens heel anders deed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Hmm, dan doen we een spelletje,' zei ik en ik keek hem eventjes aan. 'We noemen omstebeurten iets wat we leuk vinden aan hetgeen wat we doen. Dus jij over sport en ik over muziek. Ik begin wel,' zei ik met een glimlachje en dacht eventjes na. 'Ik hou van muziek, omdat ik mijn gevoel daar ik kwijt kan. Nu jij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Goed idee,' zei ik en dacht na, 'Ik hou van sport omdat het me op andere gedachte zet,' zeg ik en knik dan goedkeurend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Dat is ook één van mijn redenen, maar die zal ik nu maar niet gebruiken,' zie ik met een glimlachje en dacht eventjes na. 'Ik hou van muziek, omdat ik andere mensen blij kan maken met mijn creatie.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Hmm, dat is een mooie,' zeg ik dan. We zijn eenmaal in het bos maar ik stop niet, 'Ik hou van sport omdat' begin ik en denk dan na. 'Omdat ik me erin kan verdiepen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik glimlachte en knikte lichtjes. Ik keek om me heen in het bos. 'Ik hou van muziek, omdat je het overal hoort. Buiten, binnen, kermis, circus, begrafenis.' Ik slikte eventjes bij het laatste. Ik hoorde een paar vogeltjes fluiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Inderdaad,' zei ik en keek even voor me uit. 'Ik hou van sport omdat ik er gewoon van hou,' zei ik uiteindelijk. 'Meer kan ik echt niet verzinnen. Mijn gedachte staat namelijk op nul,' grinnik ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Geweldige reden,' zei ik met een lachje. Ik keek naar Alex. 'Te vroeg voor je hersens om te denken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Weet ik,' zei ik nog even en lachte. 'Denk het wel,' en struikelde bijna over een uitstekende wortel, 'Zie je, bewijs,' lach ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik schrok toen hij bijna struikelde en hield daarom zijn arm van. 'Kijk uit gek!' riep ik geschrokken naar hem. Ik keek eventjes naar Alex. 'Zullen we zo ergens gaan zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnikte, 'Het gaat, rustig,' zeg ik dan iets gekalmeerder, 'En tuurlijk, als je wilt zitten moet je het zeggen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte. 'Is goed,' zei ik zachtjes. Ik keek weer om me heen. Het was prachtig hier. Ik keek naar een boom en glimlachte eventjes. 'Had jij vroeger een boomhut?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik begin te grijnzen, ´Ja, samen met Amelia en mijn twee beste vrienden gemaakt,´ zeg ik en kijk ook naar de bomen, ´Jij? Had jij één´


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte lichtjes en liep naar een boom toe. 'Met papa gemaakt,' zei ik zachtjes. Ik begon in de boom te klimmen en keek af en toe naar Alex. 'En met mijn beste vriend Joshua. Joshua was alleen niet zo goed in zulke dingen, dus hadden papa en ik het meeste gedaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Waar is iedereen, niemand reageert behalve Gabumon en IHeartMusicc]


    Physics is awesome