• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnikte, 'Dat kan,' weer begon ze zachter te praten als het om haar vader ging. Ik klom achter haar aan de boom in en toen ik hoog genoeg zat keek ik haar glimlachend aan. Ik zal het haar niet vragen, zometeen valt ze de boom uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik ging tegen over hem zitten op het tak en glimlachte terug. Ik keek naar het uitzicht. 'Mooi hea?' vroeg ik aan hem. Heel eventjes was het stil. 'Zelfs stilte is muziek.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik genoot ook even van het uitzicht. Ze zat op een tak die iets lager zat dan die van mij. Ik kon haar goed genoeg aankijken. 'Inderdaad,' zei ik uitiendelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik gaapte eventjes en bekeek verder het uitzicht. Af en toe keek ik naar Alex. Het klonk heerlijk hoe de wind door de bladeren waaide. Ik glimlachte en sloot mijn ogen even. 'Ik ga zo weer naar beneden,' zei ik zachtjes. 'Voordat ik in slaap sukkel en naar beneden donder.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Ik vang je wel op,' lachte ik even en sloot even mijn ogen. 'Ik zou hier echt uren kunnen zijn,' mompel ik dan en leun tegen de boomstam aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Maar als je dat doet, straks val jij er dan bij,' zei ik zachtjes. 'Ik wil hier uren blijven, maar ik kan het niet. De grond word dan jaloers en eist me op en de boom is dan zo stom om me aan de grond te geven,' zei ik met een lachje.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik begin te lachen, 'Niet alleen de grond wordt jaloers, ook ik,' zei ik toen dood serieus maar kon even een klein lachje niet weerstaan, 'Je bent erg gewild,' zei ik toen nog erachter aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Murray

    Ik lachte en voelde dat ik begon te blozen. 'Zo interessant ben ik alleen niet, dan al helemaal niet,' zei ik met een lachje. Mijn ogen had ik nog steeds gesloten. Ik leunde een beetje tegen de boomstam aan en deed mijn armen er losjes om heen. 'Boom, hou me vast,' fluisterde ik er tegen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnikte en zag dat ze moest blozen. Zal ik er nog een schepje bovenop doen of niet? Ze had nog steeds haar ogen dicht en ik klom zo ruStig en zacht mogelijk naar haar tak en ging zitten. Hou ons alstjeblieft.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik hoorde een paar takken bewegen en glimlachte. Ik voelde de tak waar ik op zat ook bewegen. 'Hou ons. Wij willen de grond niet,' fluisterde ik tegen de boom.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Inderdaad hou ons,' zei ik nu iets strenger, 'Ik wou dat ik kon vliegen,' zei ik uiteindelijk en had de neiging om zo uit de boom te springen en te gaan vliegen, 'Zal ik het proberen?' zei ik nog grijnzend en plagend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Geschrokken keek ik hem aan en schudde heftig mijn hoofd. 'Nee nee nee!' riep ik en ik deed mijn armen om hem heen. 'Dat ga jij mooi niet proberen en je moet niet streng tegen de boom doen. Je moet lief zijn, anders luistert hij niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnik, 'Ik zal naar je luisteren,' zei ik en leunde aan de andere kant van de boom. Ze had haar armen om me heen geslagen en ik lachte even. 'Sorry boom,' zei ik uiteindelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik glimlachte en liet Alex weer los. 'Nou is de boom weer blij,' zei ik met een glimlachje. Ik keek even naar de boom en toen naar Alex. Ik keek de boom weer aan. 'Waarom lig jij hard en hij niet?' vroeg ik zachtjes aan de boom.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you