• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Lakisha Gilmore

    Ik deed mijn handen in de lucht als een soort Yay.. Ik keek Alex vragend aan. 'Waarmee had ik eigenlijk gelijk?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Wat je gister zei, dat het misschien beter was als het uit was aangezien het niks opschiet voor ons beide,' zeg ik. 'Je weet echt niet heel veel meer he.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Heb ik dat echt gezegd?' vroeg ik geschrokken, ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek omlaag. 'Nee. Kan je verder vertellen wat er is gebeurd? En ik wil niet tussen jou en je vriendin komen en jullie al helemaal niet uit elkaar halen,' zei ik zachtjes. Ik keek Alex eventjes aan. 'Het spijt me.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Het ging al een tijdje fout.' zei iktoen nog, 'Laat het je niet spijten, Samantha was gewoon te jaloers en beval me dingen te doen. Ik leg het een andere keer nog wel uit,' zeg ik dan. 'Maar ik voel me nu iets fijner, dus toch bedankt,'Ik kijk Lakisha aan, 'Trouwens, zelfs Amelia mocht haar niet dus dat moet wel iets betekenen,' zeg ik uiteindelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Hmm, ok. Ik denk het. Nog nooit meegemaakt,' zei ik en ik glimlachte een beetje. 'Enigs-kind. Trouwens, welke dingen had ik gister avond nog meer gezegd?' vroeg ik nieuwsgierig. Ondertussen ging ik naar mijn bed toe om mijn borstel te halen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Je hebt me vooral gezegd dat alles weer goed kwam,' zeg ik uiteindelijk, 'We hebben nog een kort gesprek over Samantha gehad maar dat doet er nu niet meer toe en verder was je in slaap gevallen. Ik legde je in bed en ging toen naar mijn eigen kamer,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Dank je,' zei ik met een glimlach. 'Ik zal voortaan wakker blijven, dan hoef je me niet te tillen. Trouwens, had ik ook gelijk gehad over dat het goed kwam?' vroeg ik terwijl ik mijn haren begon te borstelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Over mij en Samantha en over Amelia had je het goed dus ja,' zeg ik dan. Ik leun achteover en kijk haar dan aan, 'En ik zei zelf dat je mocht slapen dus het maakte niks uit.' Dan denk ik na, wat zei ze nog meer, 'Ja en je zei iets over dat ik een schat was of zo,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Echt waar?' zei ik lachend. 'Ik weet niet eens meer waarom..' Ik keek hem aan en deed mijn hoofd een beetje schuin. 'Kan jij je zelf nog weer bewijzen dat je een schat ben? Trouwens, ik had je toch wel al bewezen dat ik kon dansen hea? Of niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Dat had je zeker,' lach ik nog toe, 'En waarom zou ik mezelf nog een keer bewijzen als ik een ontbijtje voor je heb gemaakt,' zeg ik met een klein lachje op mijn gezicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Mijn pa deed dat vroeger ook, maar die deed veel meer waardoor ik hem een schat noemde,' zei ik. Ik voelde een brok opkomen. 'Dans met me..' zei ik gauw als afleiding.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Ja, maar je kent me pas twee dagen dus eigenlijk is het best lief,' probeer ik nog. 'Dans met me..' zegt ze met een brok in haar keel Ik frons even, 'Gaat het wel?' mompel ik dan en pak haar bij haar middel, 'Dansen zonder de muziek is wel apart maar oke,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Het gaat best en ok je bent lief,' zei ik zachtjes. Ik glimlachte eventjes toen hij mijn middel vast hield. Ik sloeg zachtjes mijn armen om zijn nek. 'Muziek is niet zo moeilijk,' zei ik en ik begon zachtjes te neuriën.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Terwijl ze haar armen om mijn nek sloeg glimlachte ik, 'Inderdaad,' zei ik uiteindelijk. We danste nog even de kamer rond en uiteindelijk stopte ik terwijl ik haar aan keek, 'Maar,' begin ik dan. Ik weet niet als ik het moet vragen maar toch doe ik het, 'Waarom wou je dat ik met je danste,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Ik wou afleiding,' zei ik. Ik hield mijn armen nog steeds om zijn nek. 'Maar waarom stopte je? Ik vond het leuk.' Ik glimlachte naar hem en begon weer zachtjes te neuriën.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you